Citat:
Ursprungligen postat av
EddieCabot
Dina contrailskunskaper har inte direkt fått stå oemotsagda. Du har inte kunnat styrka att contrails beter sig som du påstår.
Jag behöver inte styrka nånting som är allmänt kännt.. för att du saknar kunskap om contrails.
Jag läste på om contrails för cirka 10 år sedan när jag inte kunde förneka chemtrails längre.
Du kommer aldrig studera contrails eftersom du aldrig skulle klara av att räkna ut hur du studerar vad contrails är och hur dom skapas.. genom en googlesökning.
Som ett offer för livslång hjärntvätt så saknar du tyvär förmågan att kunna göra eller prata om nånting som media inte promotat eller rapporterat om..
så att du skulle klura ut hur du hittar rätt info om contrails online.. det tror jag personligen inte du klarar, tyvär.
Det finns inget som heter kvarliggande contrails, skulle det finnas något som hette det så skulle vi enkelt kunna hitta flygplanspiloter som förklarar om hur just kvarliggande contrails skapas..
hur det går till när ånga förvandlas tillbaka till vatten som förvandlas till is och skapar cirrusmoln som folk tror är chemtrails.
Det är så nerdummat att ens nämna det men för att ånga ska kunna förvandlas tillbaka till vatten som fryser direkt när ångan lämnar planet.. det är inte fysiskt möjligt eftersom ånga från motorerna blir contrails som dunstar..
spåren som ligger kvar på himmlen är därför inte contrails eller kvarliggande contrails.
Nu är inte jag så galen att jag tror att jag kan förklara för nån som tror på propaganda, att dom är idioter som tror på obevisade saker..
för det är just det som dom gillar med propaganda... man behöver inte veta nånting för att ha åsikten som propagandan ger tillåtelse att ha tex. jihadistiska badankor ska hånas och chemtrails är bara kvarliggande contrails.
Precis som Hitler sa, propaganda så fånga de minst begåvade människorna i samhället.. som sen ska gå runt med propagandan som ammunition när dom berättar för alla badankor vilka idioter dom är som tänker på egen hand och inte tror på propagandan som alla vinnare tror på.. jag menar fråga nazityskland.. dom vet vilka vinnare man blir efter man hånat lite badankor med hjälp av propagandan som sa att det var rätt att göra fel.
Nej miljöförstöring bevisar såklart inte chemtrails.. men chemtrails är vad som händer om man som intelligent ras väljer att vara de mest nerdummade rasen i hela galaxen..
lixom ska man utrota sig själv så finns det faktist hemlösa utomjordingar som gärna sprayar chemtrails och tar över planeten, och äter smörgåsbord gjort av tjocka människor som inte visste sitt eget bästa innan dom blev uppätna för sina synder som gick ut på att äta djur och förneka att själen säger att det är fel på grund av vad det leder till.
Är man skapad för att vara medveten, men ger upp att vara medveten..
det är precis som en fisk skulle ge upp att simma.
Och tyvär så finns det ingen som bryr sig om en fisk som slutar simma, eller en människa som inte vill vara medveten.
Man blir uppäten om man inte fattat meningen med sitt liv, spelar ingen roll om det är en fisk eller människa.