Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-03, 09:35
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Dricka som en liten shottis, hihi
Ba ner med rövpumpen i glaset o sug upp.
Citera
2016-03-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Och hur ska du torka ditt amfetamin efter du hällt ner det i ett glas med vatten?.

my bad, dåligt formulerat, tänkte mest om man va osäker på hur smutsigt sitt amfetamin var så kunde man slänga ner en skvätt i ett glas vatten för att se om de va "smutsigt" tanken va inte att inleda någon reningsprocess, men kändes som ett smidigare alternativ till att slänga ner amfetaminet i ett kaffefilter och hälla på aceton innan man vet om de ens behövs

han frågade ju hur man får reda på hur rent de är, inte hur man tvättar det
Senast redigerad av blyrtspnna 2016-03-03 kl. 13:07.
Citera
2016-03-04, 20:25
Medlem
KringExs avatar
Tid till påslag via nasalt intag; 3 - 10 min. MY ASS!
Tar 20-40 min för mig. Har testat alla snortningstekniker och iunget funkar.
Är min näsa paj?
Citera
2016-03-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tid till påslag via nasalt intag; 3 - 10 min. MY ASS!
Tar 20-40 min för mig. Har testat alla snortningstekniker och iunget funkar.
Är min näsa paj?

Ja. Jag kommer upp i princip direkt.
Citera
2016-03-04, 20:56
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ja. Jag kommer upp i princip direkt.

Får du en kick direkt du snortar?

Varför får man så sköna rysningen i kroppen av Bra amfetamin oavsett intagningssätt?
Citera
2016-03-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Får du en kick direkt du snortar?

Varför får man så sköna rysningen i kroppen av Bra amfetamin oavsett intagningssätt?

Ja, inom några minuter max.
Citera
2016-03-04, 21:29
Medlem
Willybumbums avatar
Tog 1mg ikto igår på eftermiddagen och 1mg ikto idag för några timmar sedan. Kommer det ha någon påverkan om jag tar tjo ikväll? Har det någon betydelse?
Citera
2016-03-05, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willybumbum
Tog 1mg ikto igår på eftermiddagen och 1mg ikto idag för några timmar sedan. Kommer det ha någon påverkan om jag tar tjo ikväll? Har det någon betydelse?

fick fram 208 resultat när jag sökte på "amfetamin ikto" -inlägg, så de finns risk att du kan hitta svar på din fråga helt själv, testa

edit; och 440 resultat på "tjack ikto"
Citera
2016-03-05, 06:16
Medlem
Willybumbums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blyrtspnna
fick fram 208 resultat när jag sökte på "amfetamin ikto" -inlägg, så de finns risk att du kan hitta svar på din fråga helt själv, testa

Helt rätt, var för hastig här

Kombon var förresten helt ok. Skönt med muskelavslappnande men ikton tog udden av tjacket lite, både på gott och ont
Citera
2016-03-05, 23:21
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blyrtspnna

Man brukar ju vilja ha lite mer personliga svar när man ställer sådana frågor, sluta vara så tvär

OnT har jag aldrig kör benzo > tjack men kan tänka mig att det drar ned ruset en aning.
Citera
2016-03-06, 09:39
Medlem
Stonedapess avatar
Jag får aldrig överdrivet stora puppiler av tjo. Men på senaste gubben jag kom över märkte jag att mina pupiller täckte hela ögongloberna när jag kika mig i spegeln. Kände även ingen AT men börjar nu misstänka att jag fortfarande var lite påverkade när jag vaknade (rökte 4 feta holkar med några polare å vart så skev att jag deckade gött, detta 8 timmar efter den stora startdosen), tog dock en dos första jag gjorde på morgonen så svårt att veta.

Konstigt nog har jag inte haft några jobbiga biverkningar och har inte bettet mig pundigt, kunnat äta frukost/lunch/middag varje dag och kunnat träffa familjen påtänd då jag kännt en mer lugnande effekt av dosen.

Nu till frågeställningen. Potensen, rustiden och påverkan av pupillerna säger mig att det nog kan vara meta jag suttit och dra'tt i mig. För visst är meta mer seretonergt (tefatspupiller uppstår oftast av seratonerga substanser, eller är det något jag bara fått för mig?)

Åh andra sidan sägs meta ha ett mycket mera "pundigt" rus med mycket stiss, tics etc. Något jag inte upplevt av det här. Det kanske bara är så att jag plockat upp riktigt dundertjo för en gångs skull, händer inte så ofta när det är från gatan.

Så vad tror ni? Meta eller bara riktigt potent dunder affe? (Oh shit, skulle ju fatta mig kort, men så blir det aldrig. )
Citera
2016-03-07, 16:52
Medlem
zupdawgs avatar
Tog ca 1g tjack under loppet av ca 10h med start från midnatt i lördags till någon gång på morgonen igår.

Har haft väldigt ont i hals och svalj sedan igår mitt på dagen, stel i nacke, hals och axlar men också en känsla av luftbubblor (?) när man känner på halsen, mest på sidorna och under adamsäpplet.

Ibland låter det som det sipprar ut luft på högersidan av halsen, speciellt när jag harklar mig eller hostar till.

Har svårt att tro att jag inbillar mig då jag är väldigt lugn och nojjar inte, undrar bara om någon har upplevt samma sak då jag aldrig varit med om detta tidigare.

Har endast kört två tjackrace i mitt liv, samma mängd båda gångerna, denna gången svettades jag väldigt mycket under natten.

Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in