Jag får aldrig överdrivet stora puppiler av tjo. Men på senaste gubben jag kom över märkte jag att mina pupiller täckte hela ögongloberna när jag kika mig i spegeln. Kände även ingen AT men börjar nu misstänka att jag fortfarande var lite påverkade när jag vaknade (rökte 4 feta holkar med några polare å vart så skev att jag deckade gött, detta 8 timmar efter den stora startdosen), tog dock en dos första jag gjorde på morgonen så svårt att veta.
Konstigt nog har jag inte haft några jobbiga biverkningar och har inte bettet mig pundigt, kunnat äta frukost/lunch/middag varje dag och kunnat träffa familjen påtänd då jag kännt en mer lugnande effekt av dosen.
Nu till frågeställningen. Potensen, rustiden och påverkan av pupillerna säger mig att det nog kan vara meta jag suttit och dra'tt i mig. För visst är meta mer seretonergt (tefatspupiller uppstår oftast av seratonerga substanser, eller är det något jag bara fått för mig?)
Åh andra sidan sägs meta ha ett mycket mera "pundigt" rus med mycket stiss, tics etc. Något jag inte upplevt av det här. Det kanske bara är så att jag plockat upp riktigt dundertjo för en gångs skull, händer inte så ofta när det är från gatan.
Så vad tror ni? Meta eller bara riktigt potent dunder affe? (Oh shit, skulle ju fatta mig kort, men så blir det aldrig.

)