Citat:
Ursprungligen postat av
zupdawg
Tog ca 1g tjack under loppet av ca 10h med start från midnatt i lördags till någon gång på morgonen igår.
Har haft väldigt ont i hals och svalj sedan igår mitt på dagen, stel i nacke, hals och axlar men också en känsla av luftbubblor (?) när man känner på halsen, mest på sidorna och under adamsäpplet.
Ibland låter det som det sipprar ut luft på högersidan av halsen, speciellt när jag harklar mig eller hostar till.
Har svårt att tro att jag inbillar mig då jag är väldigt lugn och nojjar inte, undrar bara om någon har upplevt samma sak då jag aldrig varit med om detta tidigare.
Har endast kört två tjackrace i mitt liv, samma mängd båda gångerna, denna gången svettades jag väldigt mycket under natten.
Tacksam för svar!
Yo!
Som du såklart redan vet så kan man få väldigt spända käkar när brukar cs-droger.
Spända käkar kan i sin tur leda till spänd nacke/spända axlar, det är därför du upplever stelhet.
Har själv det problemet när jag vaknar varje morgon just pga att jag ligger och biter ihop genom hela natten.
Hur stora är dessa "luftbubblor" i halsen? Kan det inte bara vara så att det är körtlar som är lite svullna?
Är övertygad om att det bara är inbillning då dina symptom låter väldigt märkliga.
Luftbubblor i halsen? Låter ju rätt knäppt, eller hur?
Du kan vara lugn, det är ingen fara med dig.
Hoppas du hade en bra helg och ATn inte är allt för hård!