2015-04-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Jag har aldrig någonsin använt någon typ av CS förutom ritalin, men oftast när jag provar nya droger så kan jag bli ganska darrig, ryckig, muskelspasmer osv och eftersom det finns epilepsi i släkten nojar jag ibland för krampanfall. Hur vanligt är ett stort krampanfall på amfetamin? Kan tillägga att jag aldrig haft ett anfall förut.

Tack!

Omöjligt för oss att svara på. Ha ikto eller diazepam redo utifall du får kramp? Eller ta det förebyggande?

mvh
Citera
2015-04-09, 05:09
Medlem
hej! jag funderar starkt på att sluta skjuta amfetamin (sluta skjuta öht, gäller inte bara tjack) och gå tillbaka till nasalt/oralt/rektalt... är de svårt att gå tillbaka? när man innerst inne vet hur skönt ruset/kicken kan vara
Citera
2015-04-09, 05:36
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackivenen
hej! jag funderar starkt på att sluta skjuta amfetamin (sluta skjuta öht, gäller inte bara tjack) och gå tillbaka till nasalt/oralt/rektalt... är de svårt att gå tillbaka? när man innerst inne vet hur skönt ruset/kicken kan vara

Om det är svårt att gå tillbaka eller ej beror på vad du vill få ut av ditt amfetaminrus.
En vän till mig som skjutit mycket affe slutade jaga kicken och gick från att skjuta 0,5g nära rent amfetaminsulfat per skott 4 ggr per dygn eller nåt (en alldeles för hög dos för gemene man) till att bomba 50mg utan återdoseringar 1 dag i veckan. Det från att skjuta upp till 2 gram per dygn, till att bomba 0,05g utan påfyllningar 1 dag i veckan var fan starkt. Hans anledning var att han upptäckte vad han sökte i amfetaminet till slut. Han injicerar dock fortfarande ibland men det är jävligt sällan så det gör mig inget.

Kan bli svårt om du tar det för att må bra och få ett nice rus.
Lär vara lite som att byta ner sig från starka snus till 2mg nikotintuggummin. Det går, men det tar några dagar minst innan du blivit anpassad vid den nya dosen. Utgår från att du har amfetamin och ej metamfetamin. Meta är en annan story
Citera
2015-04-09, 06:11
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Menade inte att du lät som en fitta, menar bara att när det kommer till sånt här så är mkt tagit ur luften. För att jag ska tro på något behöver jag studier osv.

Det är bara att börja läsa. Du har all rätt att misstro en random på flashback. Det skrivs mycket BS här.
Citera
2015-04-09, 10:31
Medlem
Jag tar inte tjack så ofta, så har ingen tolerans. Köpte 14 gram här om dagen, klet var det luktade skarpt som fan och en skarp o fin smak. Tog en sked direkt ur påsen när jag fick det, blev bra påtänd. Sen hackade jag ut det på en spegel med rakblad och lät det torka lite för föredrar att snorta. Men sen dess har skiten inte funkat har tagit mycket! Men det händer inget blir lite placebo pigg bara för jag tänker nu har jag ätit ett gram, måste hända något. Så min fråga är blir tjacket förstört bara för att det luftas i 5 min? Förr när jag har haft race så har varige dos gjort mig påtänd och jag har haft skit kul i en vecka. Men nu blir det ju bara knas, skiten ger verkligen inget förutom sömnbrist. Så glider runt som en jävla zombie. Min misstanke är att min kran blåser mig duktigt. Blandar en dutt med vatten och häller det över något pulver så att skiten ska lukta och smaka bra. Därför första dosen funkar och sen när jag torkat skiten så har ju vattnet dunstat bort. Och då händer inget. Eller vad tror ni här på fb? Tacksam för all hjälp jag kan få, synvinklar kommentarer allt hjälp mig gå till botten med detta nu!
Citera
2015-04-09, 11:00
Medlem
absinthiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalabanan90
Jag tar inte tjack så ofta, så har ingen tolerans. Köpte 14 gram här om dagen, klet var det luktade skarpt som fan och en skarp o fin smak. Tog en sked direkt ur påsen när jag fick det, blev bra påtänd. Sen hackade jag ut det på en spegel med rakblad och lät det torka lite för föredrar att snorta. Men sen dess har skiten inte funkat har tagit mycket! Men det händer inget blir lite placebo pigg bara för jag tänker nu har jag ätit ett gram, måste hända något. Så min fråga är blir tjacket förstört bara för att det luftas i 5 min? Förr när jag har haft race så har varige dos gjort mig påtänd och jag har haft skit kul i en vecka. Men nu blir det ju bara knas, skiten ger verkligen inget förutom sömnbrist. Så glider runt som en jävla zombie. Min misstanke är att min kran blåser mig duktigt. Blandar en dutt med vatten och häller det över något pulver så att skiten ska lukta och smaka bra. Därför första dosen funkar och sen när jag torkat skiten så har ju vattnet dunstat bort. Och då händer inget. Eller vad tror ni här på fb? Tacksam för all hjälp jag kan få, synvinklar kommentarer allt hjälp mig gå till botten med detta nu!

Det verkar som om du har blivit blåst för det ska inte förlora all potens bara för att man torkar det. Verkar som han helt enkelt har hällt vatten i ett redan ordentligt bankat pulver för att få klet och rätt vikt. Det suger röv när sånt händer.

Men varför köper du 14 g när du inte vet om det är en pålitlig säljare?
Aja tråkigt för dig
Citera
2015-04-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinthium
Det verkar som om du har blivit blåst för det ska inte förlora all potens bara för att man torkar det. Verkar som han helt enkelt har hällt vatten i ett redan ordentligt bankat pulver för att få klet och rätt vikt. Det suger röv när sånt händer.

Men varför köper du 14 g när du inte vet om det är en pålitlig säljare?
Aja tråkigt för dig
Han är den enda kran jag har. Håller inte på med det så ofta, så har inte pallat engagera mig i det. Det var väldigt dumt att ta 14. Men suget smög på och hoppades att denna gång skulle vara anorlunda, vilket jag alltid hoppas på när jag går till han.
Citera
2015-04-09, 11:25
Medlem
Har en annan fråga också. Kan man ta för mycket pulver så att det blir dålig effekt på grund av det? Har tagit 8-9 gram på 3 dar. Jag tänker att ju mer jag tar ju bättre blir det. Men måste jag öka doserna då för att fortsätta få effekt av dem?
har för mig att jag läst någon gång t.ex om jag tar en gubbe på morgonen sen när den börjar avta så drar jag en mindre dos, att man blir seg då bara för att den mindre dosen inte klarar jobbet för man tog en så stor innan. Är det så?
Citera
2015-04-09, 15:54
Medlem
Kan det vara så att förr när jag har tagit amfetamin så har det varit blandat med kaffein och det har gett en rush. Och det jag har fått tag på nu är renare och därför inte ger den rushen. Och bara för att det inte ger den rushen så tror jag att det är dåligt och så tar jag mer och mer sen blir det för mycket och det är därför jag mår dåligt. Kan någon vänlig själ som vet något om detta svara. För funkar inte att anklaga någon för fufens bara för att jag aldrig fått tag på rena grejer innan.
Så min fråga är blir man trött om man tar för mycket? Och är rena grejer ett lungnare rus?
Citera
2015-04-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalabanan90
Han är den enda kran jag har. Håller inte på med det så ofta, så har inte pallat engagera mig i det. Det var väldigt dumt att ta 14. Men suget smög på och hoppades att denna gång skulle vara anorlunda, vilket jag alltid hoppas på när jag går till han.
Fan vad naivt, wtf... du menar att varje gång blir du besviken, så denna gång slår du på stort och köper hela 14 gram?????

DafuQ
Citera
2015-04-09, 17:01
Medlem
kan någon kunnig person hjälpa mig!

Kan det vara så att förr när jag har tagit amfetamin så har det varit blandat med kaffein och det har gett en rush. Och det jag har fått tag på nu är renare och därför inte ger den rushen. Och bara för att det inte ger den rushen så tror jag att det är dåligt och så tar jag mer och mer sen blir det för mycket och det är därför jag mår dåligt. Kan någon vänlig själ som vet något om detta svara.
Så min fråga är blir man trött om man tar för mycket? Och är rena grejer ett lungnare rus?
Citera
2015-04-09, 17:20
Medlem
forgetmynames avatar
Av egen erfarenhet; när det är bra dos så blir jag mer avslappnad i kroppen samtidigt som jag har en enorm energi. Svårt att förklara.... Liksom ruset är inte bara i huvudet utan också i kroppen.

Sen så har jag aldrig sett tjusningen i att köra flera dagars race enbart för att...

Testa att smaka på din produkt och känn efter om du känner smak av annat, T ex koffein vet väl de flesta hur det smakar. Och talkpuder smakar som det luktar, typ krita.

Rätta mig om jag har fel.

Mvh
FMN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in