Citat:
Ursprungligen postat av
tjackivenen
hej! jag funderar starkt på att sluta skjuta amfetamin (sluta skjuta öht, gäller inte bara tjack) och gå tillbaka till nasalt/oralt/rektalt... är de svårt att gå tillbaka? när man innerst inne vet hur skönt ruset/kicken kan vara
Om det är svårt att gå tillbaka eller ej beror på vad du vill få ut av ditt amfetaminrus.
En vän till mig som skjutit mycket affe slutade jaga kicken och gick från att skjuta 0,5g nära rent amfetaminsulfat per skott 4 ggr per dygn eller nåt (en alldeles för hög dos för gemene man) till att bomba 50mg utan återdoseringar 1 dag i veckan. Det från att skjuta upp till 2 gram per dygn, till att bomba 0,05g utan påfyllningar 1 dag i veckan var fan starkt. Hans anledning var att han upptäckte vad han sökte i amfetaminet till slut. Han injicerar dock fortfarande ibland men det är jävligt sällan så det gör mig inget.
Kan bli svårt om du tar det för att må bra och få ett nice rus.
Lär vara lite som att byta ner sig från starka snus till 2mg nikotintuggummin. Det går, men det tar några dagar minst innan du blivit anpassad vid den nya dosen. Utgår från att du har amfetamin och ej metamfetamin. Meta är en annan story