2020-07-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ska aldrig i hela mitt liv snorta tjack igen. Sista gångerna har jag bombat och ruset blir fan så mycket bättre, håller längre osv. Jag älskar det. Bara linda in i lite papper och svälja, slippa kladda med snoken. Är jag ensam om att föredra att bomba?

Jag brukar vänta 3 dagar mellan mina intag förövrigt. Tar jag 2 dagar i rad så brukar jag inte få effekt dagen efter. Nu har jag bara lite kvar sen blir det nog inget mer tjack på ett par månader.

Har alltid lugnande och helst någon opiat till kraschen sedan fyller jag på med vitaminer/mineraler och vätskeersättning och äter rejält med mat och godsaker samt sover ut ordentligt. Tycker det fungerar bra.
Mina bästa rus har också kommit från magen av någon anledning. Jag sveper skiten i lite vatten istället för att kladda med toapapper.
Citera
2020-07-23, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Tryck där det tar emot (på kuken) och spänn vid magen, annars är ju uppenbara att dricka mer vatten.

En vårdare vid st:görans psykakut bad mig att daska kuken mot magen för att få ut piss för att lämna pissprov...... Han påstod att en tjackis gav han tipset men tror nog mer att han hade en annorlunda sexualitet.

edit: tror fortfarande på att dick jag menar ditt tjack innehåller efedrin/koffein i ohälsosamma mängder som får dig svettas som om du satt i en finsk bastu.

Det är mycket möjligt. Är en polare som kommer med det tjacket och när jag köper av en äldre herre här i närheten så svettas jag inte alls lika mycket.

Hur funkar det med toleransen på tjack? Har varit igång 3-4 dagar i veckan sen julas typ, funderar på ett uppehåll nu efter sommaren då jag börjar bli riktigt sliten. Förstår att den psykiska biten kommer jobbigast att tackla, men hur länge är det som jobbigast?

När jag t.ex la av med alkoholen var det dom 3 första månaderna som var jobbigast sen efter tänkte man knappt på det längre. Samma sak med detta? Fysiska atn sover jag bort om det ens blir något så där är ingen fara.
Citera
2020-07-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Det är mycket möjligt. Är en polare som kommer med det tjacket och när jag köper av en äldre herre här i närheten så svettas jag inte alls lika mycket.

Hur funkar det med toleransen på tjack? Har varit igång 3-4 dagar i veckan sen julas typ, funderar på ett uppehåll nu efter sommaren då jag börjar bli riktigt sliten. Förstår att den psykiska biten kommer jobbigast att tackla, men hur länge är det som jobbigast?

När jag t.ex la av med alkoholen var det dom 3 första månaderna som var jobbigast sen efter tänkte man knappt på det längre. Samma sak med detta? Fysiska atn sover jag bort om det ens blir något så där är ingen fara.

Som med i princip alla droger är det väl det psykiska som blir det jobbigaste. Man vill eller har behov av att vara berusad, sedan när man lagt av för de blir för mycket eller för destruktivt så kanske man romantiserar ruset i efterhand, så har det varit för mig iaf, inte med tjacket men med kolan och benzon.
Citera
2020-07-27, 17:44
Medlem
gipuzkoas avatar
Hej,
Tog 2mg ikto vid 6 för o gå av.
Tog sen idag 3mg ikto vid 15.
Tänkte köra amf inatt vid runt 01. Funkar det tror ni eller förstör ikton fortarande, så det blir Ovärt?
Citera
2020-07-28, 14:53
Medlem
Har provat 2 olika sorters tjack senaste månaderna och svettats något grönjävligt på båda. Vad beror det på? Från första intaget, ingen storbrukare utan kör någon dag då och då... säg 4 dar på 2 månader. En liten dos 200mg i vätska och shottar eller snortar. Vilket som rinner svetten som fan...
Citera
2020-07-28, 22:34
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Har provat 2 olika sorters tjack senaste månaderna och svettats något grönjävligt på båda. Vad beror det på? Från första intaget, ingen storbrukare utan kör någon dag då och då... säg 4 dar på 2 månader. En liten dos 200mg i vätska och shottar eller snortar. Vilket som rinner svetten som fan...

Du har tagit tjack helt enkelt. Puls och kroppstemp ökar, då brukar man svettas.
Citera
2020-07-28, 22:38
Medlem
st33rs avatar
Det är himla olika det där . Jag tycker jag svettas mer av dåligt tjack.
Citera
2020-07-29, 01:47
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det är himla olika det där . Jag tycker jag svettas mer av dåligt tjack.

Jag har aldrig stött på något tjack jag inte svettas av, har alltid tänkt att jag är uttorkad/käkat dåligt osv när det händer att jag svettas lite mindre. Men drar man i sig tillräckligt och börjar bli lite väck så kommer alltid svettningar och ibland rodnad osv så man ser helt skitnödig ut. Bör väl tillägga att jag inte är speciellt känslig, eller svettas mycket när jag är nykter så att säga.
Citera
2020-07-29, 10:35
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gipuzkoa
Hej,
Tog 2mg ikto vid 6 för o gå av.
Tog sen idag 3mg ikto vid 15.
Tänkte köra amf inatt vid runt 01. Funkar det tror ni eller förstör ikton fortarande, så det blir Ovärt?
Kör baa! Eller det har du nog redan gjort
Men man ska passa sig lite för att blanda stora doser bara. Jag har gjort många tabbar när hjärnan sover och kroppen fortsätter i 170
Citera
2020-07-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg

För att det ofta är utbankat med efedrin och koffein. Rena skiten i bensin och aceton så brukar svettningarna minska avsevärt.
Citera
2020-07-30, 11:12
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
För att det ofta är utbankat med efedrin och koffein. Rena skiten i bensin och aceton så brukar svettningarna minska avsevärt.
Läst.att aceton inte renar från koffein . Men det stämmer ej?
Citera
2020-07-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Läst.att aceton inte renar från koffein . Men det stämmer ej?

Vet inte om jag ska vara ärlig, men efedrinet som ger de brutala svettningarna iallafall.

Hade testat om jag hade aceton hemma, har koffeinkapslar men någon annan i tråden kanske kan. Bensin funkar likväl, men är otrolig skillnad om man även renar med bensin före acetontvätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in