Citat:
Ursprungligen postat av
egenvilja
Tryck där det tar emot (på kuken) och spänn vid magen, annars är ju uppenbara att dricka mer vatten.
En vårdare vid st:görans psykakut bad mig att daska kuken mot magen för att få ut piss för att lämna pissprov...... Han påstod att en tjackis gav han tipset men tror nog mer att han hade en annorlunda sexualitet.
edit: tror fortfarande på att dick jag menar ditt tjack innehåller efedrin/koffein i ohälsosamma mängder som får dig svettas som om du satt i en finsk bastu.
Det är mycket möjligt. Är en polare som kommer med det tjacket och när jag köper av en äldre herre här i närheten så svettas jag inte alls lika mycket.
Hur funkar det med toleransen på tjack? Har varit igång 3-4 dagar i veckan sen julas typ, funderar på ett uppehåll nu efter sommaren då jag börjar bli riktigt sliten. Förstår att den psykiska biten kommer jobbigast att tackla, men hur länge är det som jobbigast?
När jag t.ex la av med alkoholen var det dom 3 första månaderna som var jobbigast sen efter tänkte man knappt på det längre. Samma sak med detta? Fysiska atn sover jag bort om det ens blir något så där är ingen fara.