2013-06-21, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Har fått rodnader på huden senaste gångerna jag tagit amfetamin. Hittar ingen konkret svar på vad det kan bero på. Det varken stör mig eller kliar, utan jag är bara intresserad av att veta vad det kan vara. Om det är att man är lite för varm eller dylikt.

Citat:
Ursprungligen postat av GaletAnonym
Får också någon typ av svidande rodnad runt injiceringsplatsen även när skotten sitter perfekt. Undra om det finns något samband - något ämne det bankats med? Om någon har någon teori så låt höra!

Det är ju inte direkt ovanligt med alla möjliga typer av besvär när man IV:ar just Amfetamin.
Jag IV:ar inte med har märkt på andra att dom ofta lider av besvär trots att de är erfarna sprutnarkomaner. Det ni fått låter bekant och ganska vanligt men jag vet inte vad det kan bero på men ni borde inte oroa er allt för mycket, sånt brukar gå över av sig själv. Vore dock kul att veta allt det kan bero på.
Citera
2013-06-21, 10:19
Medlem
ang Amfetamin ifrån speed of sweden

Hejsan! Jag köpte mitt speed någon vecka innan student (så någon gång mellan 1 och 10 juni) Fick jag på hans "läskiga" batch då? Igår när jag skulle ta så tog jag ganska mycket 0,5 kanske. efter någon timme började hela kroppen skaka lite smått och jag fick spy känslor. Nu för någon timme sen så tog jag typ 5 snortar ifrån toppen av nyckel (sorry har ingen våg .) Känner dock inte så mycket energi alls(har dock varit uppe hela natten) Plus så har min syn börjat vara lite konstig , och när jag kollar på datorn så blir det lite flimmrigt/suddigt. Dock när jag tog första gången kändes det väl bra( speeded och glad) har kanske använt tjack 5 gånger innan så är verkligen nybörjare. Iaf grymt tacksam för svar

Mvh kolingen
Citera
2013-06-21, 12:02
Medlem
pajjpens avatar
Bojkotta ss? Har han sålt gift en gång kommer det igen. Varför i helvete envisas med att köpa det?
Citera
2013-06-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Bojkotta ss? Har han sålt gift en gång kommer det igen. Varför i helvete envisas med att köpa det?

Jo men köpt innan skandalen kom fram, han var så seg på o skicka o sen glömde han. Så han skickade kanske inte fören 10-18 maj (någon som har erfarenhet av den batchen ?) Den är pulvrig och så har den vissa små stenar i sig. Helt vit är den också så inget klet

Har lite små "hallisar" typ olika mönster ser lite snabbt, mycket när man kollar på datorn
Citera
2013-06-21, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Jo men köpt innan skandalen kom fram, han var så seg på o skicka o sen glömde han. Så han skickade kanske inte fören 10-18 maj (någon som har erfarenhet av den batchen ?) Den är pulvrig och så har den vissa små stenar i sig. Helt vit är den också så inget klet

Har lite små "hallisar" typ olika mönster ser lite snabbt, mycket när man kollar på datorn

Hallisar och må skit på ATn är väl standard på det han säljer.

Det fungerar men det är absolut inte bara tjack utan något väldigt skumt skit i det man ej bör ta.
Citera
2013-06-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Hallisar och må skit på ATn är väl standard på det han säljer.

Det fungerar men det är absolut inte bara tjack utan något väldigt skumt skit i det man ej bör ta.
Jo men har inget annat så får väl ta det. Kände mig inte eller så pigg när jag snorta det , o känner sig lite extra "skev" på något sätt
Citera
2013-06-21, 16:39
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Hejsan! Jag köpte mitt speed någon vecka innan student (så någon gång mellan 1 och 10 juni) Fick jag på hans "läskiga" batch då? Igår när jag skulle ta så tog jag ganska mycket 0,5 kanske. efter någon timme började hela kroppen skaka lite smått och jag fick spy känslor. Nu för någon timme sen så tog jag typ 5 snortar ifrån toppen av nyckel (sorry har ingen våg .) Känner dock inte så mycket energi alls(har dock varit uppe hela natten) Plus så har min syn börjat vara lite konstig , och när jag kollar på datorn så blir det lite flimmrigt/suddigt. Dock när jag tog första gången kändes det väl bra( speeded och glad) har kanske använt tjack 5 gånger innan så är verkligen nybörjare. Iaf grymt tacksam för svar

Mvh kolingen

Vad är din fråga? du skriver massvist med tex och slutar med Tacksam för svar men du skriver inte ut någon direkt fråga.

Vill du ha svar på hur mycket vi hatar hans äckliga smuts batch? vill du att vi sympatiserar med din blurriga syn? ingenting du säger tycker jag låter som några biverkningar. du tog typ 0.5g och är säkerligen med tanke på hur du skriver väldigt ovan vid tjack. du fick illamående det är helt vanligt när tjack slår på om man tagit för mycket.

Du kände dig inte pigg men var vaken hela natten. ja de låter också normalt. alla tjack sorter gör dig inte heelt speedad utan tjack ska ge välmående och lite pigghet såpass att du inte somnar men ingen dödligt hög energi inte bra tjack.

Och din blurriga syn? ja du har varit vaken ett dygn och förmodligen ätit dåligt. inte fått i dit proteiner eller kolhydrater eller vitaminer alls så självklart är synen blurrig
Citera
2013-06-21, 19:27
Medlem
Haha tycker det bara är jobbigt att skriva för att jag mår så illa därför det kanske ser så konstigt ut , men iaf tack. ska köra någon 0,5 mer, lite tjack har väl ingen dött av
Citera
2013-06-21, 20:08
Medlem
Citat:
Haha tycker det bara är jobbigt att skriva för att jag mår så illa därför det kanske ser så konstigt ut , men iaf tack. ska köra någon 0,5 mer, lite tjack har väl ingen dött av

Tjacket är nog inte så farligt men de kemikalierna som det är bankat med är tydligen inte så nyttiga.
Citera
2013-06-21, 22:05
Medlem
Köpte ss batchen som han hade för någon vecka sen. Bara jag som inte blir pigg när jag tar den?
Citera
2013-06-22, 01:12
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Köpte ss batchen som han hade för någon vecka sen. Bara jag som inte blir pigg när jag tar den?

Hans batcher skiljer sig från påse till påse typ, enligt mig och mina bekantas erfarenheter.

Men jag blev pigg av den 300mg linan jag drog för att testa "batchen". Men inte mycket mer. Blev lite småkickad men inte alls som de andra. Fick lite obehagskänslor som jag aldrig fått innan. Väntade någon timme, obehaget gick inte bort så då åkte benson fram.
Ta-da, alla problem lösta

Har typ 8gram kvar av hans tjack också
Skulle inte förvåna mig om jag käkar upp det med.

Annars rekommenderar jag Snögubbens. Mycket bra kvalité (om man jämför med det som finns inrikes)
Senast redigerad av SadCat 2013-06-22 kl. 01:27.
Citera
2013-06-22, 18:04
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smetOklet
Det är ju inte direkt ovanligt med alla möjliga typer av besvär när man IV:ar just Amfetamin.
Jag IV:ar inte med har märkt på andra att dom ofta lider av besvär trots att de är erfarna sprutnarkomaner. Det ni fått låter bekant och ganska vanligt men jag vet inte vad det kan bero på men ni borde inte oroa er allt för mycket, sånt brukar gå över av sig själv. Vore dock kul att veta allt det kan bero på.

Jag IV:ar inte. Dock fick jag ett Pm där det stod att det beror på uttorkning. Tog en resorb och ett glas vatten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in