Citat:
Ursprungligen postat av
kattvrak
Tänkte dra i mig en större panna så jag kanske får uppleva denna "gudomliga" rush.
Tycker tjack rush suger, har provat på flertalet olika tjack ect, men har visserligen inte tagit 0.5g per rykare heller. Jag har en fråga angående iv iaf, om jag drar en sådan rykare så kommer jag behöva ha en hel del vatten. Jag vet av erfarenheter med andra droger, främst katinoner, att jag sällan orkar trycka in en stor lösning innan jag helt enkelt får nog. Detta löses med att släppa stasen förs efter hela lösningen är inne, antar jag. Jag undrar dock om det rushen kan bli för stark genom att göra så? Så jag inte svimmar eller nåt annat obehagligt. Jag släpper alltid stasen annars direkt när svaret kommer annars, och känner av hur starkt det blir, för jag har släppt stasen efter några gånger och ibland blir det för mycket. Inte för att en tjackrush är lika stark som en katinonrush, men är ändå lite nojjig ifall jag ska släppa stasen först efter att allt är inne. Vill ju ta reda på vad det är som är så speciellt med rushen på tjack. Känner av rushen såklart på dom doserna jag tagit, men det är ju inte i närheten av att rushen på bra katinoner. Även om det inte är farligt ifall det blir för mycket kan det vara jävligt obehagligt, ush, vill undvika.
Är det någon fara för venen ifall man skickar in 5ml utan att släppa stasen? Hur gör ni andra som skjuter tjack?
Edit:
Antar att jag kan prova skjuta utan stas först, tycker jag inte det ger vad alla pratar om kör jag en 0.5a till där jag släpper stasen efter att allt är inne.
Har du bra tjack så räcker 0.25g gott om du inte har tolerans. Du behöver inte ha 5ml att lösa det med. Räcker med 1.5ml. Det handlar om att så länge allt löser sig i vattnet så är det inga problem.
Har du tydliga vener så stasa inte. Bara helt onödigt.. Kolla bara svar så trycker du in lösningen. Laddar du på med 0.5g så kan du ju ta det lite lugnt när du trycker in det, då hinner du känna om det är för mycket eller ej. Skulle det vara det så avbryt bara. Men behövs det så mycket så är det inge bra tjack du fått tag på, det garanterar jag dig!
Skulle det vara så att du måste stasa. Släpp stasen när du fått svar, men var försiktig för venerna flyttar sig lätt så kolla svar även efter du släppt på stasen isf
Släpper du inte stasen utan väntar tills du injicerat så kan det bli ett obehagligt tryck och det kan även uppstå en kula. Du ska alltid släppa stasen innan du trycker in det!