Citat:
Ursprungligen postat av
cotiexzz
Hör dig asså vet inte inte riktigt hur en lyrica avtänding är egentligen för gick ju som sagt på massa olika droger som, opiater, lyrica hasch, benz, fick t.om tag på roppar ett tag tog aldrig en drog utan 5 olika samtidigt varje dag.. De sa jag pissa på 12 olika substanser på beroendecenter och var den värsta de sett typ? wtf undrar om det verkligen är sant shit..Men tror inte på det aldrig sett bevis på det hehe. Nä börjar känna svetten av benzon nu.. Så har bara tagit 300 mg gabapentin sen 400 mg l teanin. Mår mycket bättre nu pushade bröst pass är på 32,5 kg hantlar 2 sett med 150 push ups ahh känns bra damnn kunde ta 37,5or förut och några rep på 40 kg hantlar var sjukt stark men muscle memory är real börjar se stor ut igen hehe nä fuck droger och benz för mig vet inte vad jag tänkte där.. siktar nu på vara ren från allt gör nedtrappingen som du sa sen va ren 3 år borde vara återställd då garanterat haha har lite uppgifter på mig som måste göras inom de kommande månaderna för ta mig ur mitt piss liv.
Men yeah skål för nykterhet och jo tack utbankat gatu dos för få mig inse vad fan ja håller på med damn usch bläää.. (;
haha nä fyfan måste fuska känner atn nu blir köpa dimor och ta typ 13 st med omperazolam så lär ju 300-400 mg gaba göra at lindrigare de första 4 dagarna iaf