Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
1) Redan besvarat detta - andra medlemmar via köpordrar
(FB) Onecoin
Ej besvarat - Att svara på frågan "Vem köper de Onecoins som säljs" med svaret "Genom köporder" är helt befängt. Se Fråga 3 som hänger ihop med detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
2) Redan besvarat detta - för att Ruja reglerar priset och uppenbarligen har valt detta pris just nu. Troligen för att påskina någon slags fiktiv värdestegring
(FB) Onecoin
Redan i detta svar borde till och med ett klappmongo som du begripa att Ruja när som helst kan bestämma att priset sätts till 0,000001 USD - lägga ner verksamheten och dra dit pepparn växer med allas pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
3) Redan besvarat detta - medlemmen som lagt köpordern vilken emottager säljordern
(FB) Onecoin
Här har du helt fel igen , på samma sätt som punkt 1
Om jag lägger en köporder på 1000 Onecoins , medans medlemmarna endast kan sälja exempelvis 50 Onecoins per gång , skulle detta betyda i praktiken att jag betalar 20 medlemmars sälj.
Problemet som uppstår gällande fråga 1 och 3 är rätt uppenbar....
Vem betalar de Onecoins (i.e. tokens som gör att jag får "gratis" onecoins") jag får i varje paket jag köper? Dom skapas ju från tomma intet! Där finns det INGEN köp och säljorder?????
Så med andra ord , gällande 1 & 3 får du gå tillbaka till ritbordet och fundera igen hur det fungerar , för det du säger håller inte i verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
4) För att Ruja har valt detta förfarande, du får ställa frågan direkt till onecoin om du vill veta varför. Antagligen för att de inte vill att folk ska sälja av alla sina coins o dra sig ur för snabbt eftersom det riskerar att hela alltet imploderar
Och där har du igen svarat perfekt på att hela den här skiten är en FET stor Scam!
För du kan ju uppenbarligen inte besvara frågan.
"Vet inte" är inte ett svar
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
5) Redan besvarat att jag inte vet detta, via att jag skrev "Hur det ser ut bakom kulliserna vet ju givetvis få" i nedanstpende länkat inlägg. Du får ställa frågan direkt till onecoin om du vill veta varför.
(FB) Onecoin
Ja , och det är alltså inte ett svar på frågan "Vet inte" är inte ett svar.
Och kan man inte besvara sån elementär fråga , när man tror att det är sälj & köp som finansierar varandra - när det genereras Onecoins ur tomma intet.
Då bör till och med ett klappmongo som du inse att det är en fet scam.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
6) Du hade alltså redan fått svar på 4 av 5 frågeställningar... Och jag är korkad. Bra jobbat din imbecilla tönt
Sorry klappmongo!
Tillbaka till ritbordet. 1,2,3,4,5 är inte besvarade.
3 av frågorna 2,4 & 5 hade du besvarat med "Vet inte , fråga Onecoin"
Fråga 1 & 3 är du helt ute och cyklar på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Nej, men till skillnad från dig så har jag en egenmäktig vilja. Allt du gör i den här tråden är att ta rygg på dina idolers påhopp.
Tyvärr verkar du helt enkelt spela efter någon annans pipa....
Onecoin ÄR en scam , du bevisar det genom att dels hitta på att alla Onecoins köps och Säljs via medlemmar genom köp och säljordrar. (Omöjlighet)
Och dels besvarar frågor med "Vet inte , fråga Onecoin" när det blir för känsligt....
Vi tackar för att du bevisar det gång på gång genom dina svar!