Jag måste bara lägga till ytterligare ett citat
"När din indentitet är verifierad kan du sälja en del Onecoins. Du får då Euro på din Onecoinsida.
Dock finns ett maxtak för försäljning per dag nu under uppbyggnaden för att förhindra säljhysteri och skydda Onecoins värde. Taket höjs för alla allt efter som medlemsantalet och omsättningen växer. Taket är högst för Premiumpaketet.
Det känns mycket tryggt att taket finns under uppbyggnadsfasen." (Min fetning)
Vad skönt att det känns tryggt för scam:aren som driver sidan att det finns tak!
Ju mer jag läser på sidan desto fler guldkorn poppar upp:
Det går rykten om ett fejkomslag på tidningen Forbes. Folk kan ej finna denna utgåva trots idogt sökande.
Forbesnumret är inte lätt att finna om man inte bor i Bulgarien. Upplagorna skiljer mellan länder.
Forbes Bulgariska nummer 49 2015.
Där var Dr Ruja Ignatova på en betald annons och alltså inte på förstaomslaget. (min fetning).
AHA så de betalade för en annons i Forbes för att kunna göra PR-bilder med tidningen.
Detta kan vara en av de roligaste sidor på nätet under 2015
"CoinCloud. 15 GB utrymme krypterat i "militära" nivåer i ett år! Det ingår 500 Tokens! Pris 530 €" - MILITÄRA NIVÅER! YEAH DET MÅSTE JAG HA!
"Ska vi skatta som inkomst av tjänst för värvningar och 30% vinstskatt på vinster vid försäljning, eller skatta allt som en kryptovaluta?
Vi har inte en aning." - Mycket förtroendeingivande!