Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-27, 18:17
  #1
Medlem
Rocco420s avatar
Va tror ni om denna nya crypto currency helt enkelt ?

bless
Citera
2015-04-11, 17:27
  #2
Medlem
Verkar vara ett pyramidspel.
Ref-länkar är förresten förbjudna här.
Citera
2015-04-11, 20:25
  #3
Medlem
Trillskes avatar
Sjukt att idiotens inlägg får vara kvar från 12 tills nu.

Förövrigt vet jag ännu inte vilket jag ska lägga högst i listan av rekommenderationer, onecoin eller att rosta bröd i badkaret. Återkommer.
Citera
2015-04-11, 20:30
  #4
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Förövrigt vet jag ännu inte vilket jag ska lägga högst i listan av rekommenderationer, onecoin eller att rosta bröd i badkaret. Återkommer.
Visar sig att det beror mycket på kulturer. I vissa delar av asien rekommenderas exempelvis det elektriska badet högre då det inte nödvändigtvis innebär samma förlorade stolthet. I Sverige har jag placerat onecoin lite högre - nästan lika rekommenderat som att skjuta sig själv i foten med en älgstudsare.
Citera
2015-04-12, 11:20
  #5
Medlem
Jag har inte själv onecoin. Men har några på facebook som hävdar att dom plockar ut allt mellan 10-30k varje vecka. Det stämmer alltså inte?
Citera
2015-04-12, 15:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubba-bubba
Jag har inte själv onecoin. Men har några på facebook som hävdar att dom plockar ut allt mellan 10-30k varje vecka. Det stämmer alltså inte?

Kanske stämmer, men det betyder inte att det är bra för dig att ge dig in i det.
Man ska alltid hålla sig borta från pyramidspel om man inte har skapat det själv
Citera
2015-04-17, 08:16
  #7
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubba-bubba
Jag har inte själv onecoin. Men har några på facebook som hävdar att dom plockar ut allt mellan 10-30k varje vecka. Det stämmer alltså inte?

Absolut kan det stämma. är dom flitiga säljare så är det mycket möjligt...
men tråkigt att så många bara ska kasta skit. Det som väntar får väl se..
Citera
2015-05-04, 07:03
  #8
Medlem
Rocco420s avatar
http://www.businessforhome.org/2015/...fter-5-months/
Citera
2015-05-07, 16:13
  #9
Medlem
http://behindmlm.com/mlm-reviews/one...ryptocurrency/

Känns inte så förtroendeingivande

Bland de sista kommentarerna så har någon ringt upp Forbes och frågat om tidningen har haft Onecoins grundare Ruja Ignatova på deras omslag i Maj i deras Bulgarien utgåva som Onecoin hävdar själv. Vilket inte stämde såklart.
__________________
Senast redigerad av Mattej 2015-05-07 kl. 16:16.
Citera
2015-05-08, 01:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
http://behindmlm.com/mlm-reviews/one...ryptocurrency/

Känns inte så förtroendeingivande

Bland de sista kommentarerna så har någon ringt upp Forbes och frågat om tidningen har haft Onecoins grundare Ruja Ignatova på deras omslag i Maj i deras Bulgarien utgåva som Onecoin hävdar själv. Vilket inte stämde såklart.

Kan återkomma när jag försökt ta ut pengar senare eller om någonting sker kan inte veta säker tills dess.

Vet dock 2 stycken som inte har någon anledning alls att ljuga som berättade att dom har tagit ut pengar redan.

edit. stog i din artikel att dom inte skriva vem som äger onecoin osv, hittade detta på deras sida iaf.
https://www.onecoin.eu/upload/downlo..._The_Owner.pdf

hon har ju varit med i kinesiska tv-kanaler också... vet inte riktigt vad man ska tro.
__________________
Senast redigerad av krets 2015-05-08 kl. 01:58.
Citera
2015-05-08, 09:20
  #11
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krets
Skrev massa bra+

Jag kan inte mer än hålla med, Ja tror verkligen på denna valuta och jag vet folk som verkligen tjänar stora pengar bara på att sprida budskapet. Så ta chansen och bli en del av detta innan det är försent...
PM:a mig gärna om ni har frågor.

Må väl
Citera
2015-05-08, 16:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocco420
Jag kan inte mer än hålla med, Ja tror verkligen på denna valuta och jag vet folk som verkligen tjänar stora pengar bara på att sprida budskapet. Så ta chansen och bli en del av detta innan det är försent...
PM:a mig gärna om ni har frågor.

Må väl

Igår gick värdet på en onecoin upp till 1 euro, förut var 1 coin= 0.6euro så 40% värdestigning för dom som investerade innan igår. Jag som la in 10k fick ut vinst på 8k, inget stort än men det kommer fortsätta stiga imo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback