2015-10-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otrivinmenthol
Nej det e inte samma kelly.Tryggve somhan egentligen heter e en feg skit som förutom att säja att han heter kelly viking även säjer att han e resande magnusson.han är pingstvän o läste till pastor för 15 år sen men gjorde bort sej.han fortsatte skryta om hur han skrämde folk o han visar röven så fort han får en chans för att visa sin skottskada som han tycker e cool.ju äldre han blev ju yngre blev kidsen han tvingade i ghb o misshandlade. Jag va ihop med han o när det tog slut o han inte fick tag på mej så letade han upp min 14 åriga lillebror o klämde upp käken på honom o hällde i honom ghb.då va kelly 40 år o superpreppad.modig kille....slog på tjejer o barn duktigt. Nu e han en livrädd människospillra som ska få va han förtjänar
Inga kriminella i Göteborg var rädd för han kan jag lova dig, där passade han sig för han visste att det skulle sluta illa vilket det också gjorde till slut. Vem skjöt förresten?
Citera
2015-11-19, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Detta är ingen mindre än mannen som drev en amfetaminfabrik i Göteborg på 90-talet och som sedan var efterlyst i många år innan han och hans kumpan greps i Amsterdam. De fick 14 år var

https://www.facebook.com/profile.php...ref=ts&fref=ts
Det var inte meta.
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Har för mig det var vanligt tjack (högkvalitets) som framställdes i en lokalt vid Lyckholms gamla bryggeri. Han har en dotter om jag inte minns fel, som en polare hängde med.

Och vad jag vill minnas så var det inga små kvantiteter som producerades i dom gamla bryggerilokalerna...
Det var inte där de hade sin tillverkning.
Citat:
Nej det e inte samma kelly.Tryggve somhan egentligen heter e en feg skit som förutom att säja att han heter kelly viking även säjer att han e resande magnusson.han är pingstvän o läste till pastor för 15 år sen men gjorde bort sej.han fortsatte skryta om hur han skrämde folk o han visar röven så fort han får en chans för att visa sin skottskada som han tycker e cool.ju äldre han blev ju yngre blev kidsen han tvingade i ghb o misshandlade. Jag va ihop med han o när det tog slut o han inte fick tag på mej så letade han upp min 14 åriga lillebror o klämde upp käken på honom o hällde i honom ghb.då va kelly 40 år o superpreppad.modig kille....slog på tjejer o barn duktigt. Nu e han en livrädd människospillra som ska få va han förtjänar
Kelly platsar inte i denna tråden, en luffare och inget annat.
Citat:
Inga kriminella i Göteborg var rädd för han kan jag lova dig, där passade han sig för han visste att det skulle sluta illa vilket det också gjorde till slut. Vem skjöt förresten?

Kellý har aldrig varit någon som folk i den världen ni verka tro att han tillhört, ens nämnt honom i förbifarten. Han kunde lura och fjanta sig med folk som inte visste läget, men inget annat.
Citera
2015-11-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Kellý har aldrig varit någon som folk i den världen ni verka tro att han tillhört, ens nämnt honom i förbifarten. Han kunde lura och fjanta sig med folk som inte visste läget, men inget annat.
Vet inte exakt hur det var men kan ha att göra med vem du frågar.

Citat:
Det var inte meta.
Skrev jag inte-vet inte heller.
Citera
2015-11-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugzvamp
1992? Metamfetamin??
http://drugnews.nu/2001/10/04/1012/
Detta var i Utby, som vanligt får jag gå in och rätta till det.
Citat:
Vet inte exakt hur det var men kan ha att göra med vem du frågar.
Givetvis, frågar du en liten flicka i förorten så är hon säkert rädd, men i den världen han verkar vilja ge sken av att ha tillhört, så är han en utskrattad statist.

Citat:
Skrev jag inte-vet inte heller.
Sorry, förväxlade er
Citera
2015-11-22, 21:03
Medlem
Citat:
Givetvis, frågar du en liten flicka i förorten så är hon säkert rädd, men i den världen han verkar vilja ge sken av att ha tillhört, så är han en utskrattad statist.
Han fick ett rykte som han kunde leva på ett tag. Naturligtvis var inga tunga rädda för han men vet att "vanliga" kriminella kunde vara det.
Citera
2015-12-02, 21:48
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Menar ni tony? Han e på orust då o då
Jupp, Tony Rosander. Ja det händer väl att han är på Orust då och då. Senast var typ i aug-sept. Men just nu sitter han på LVM utanför gbg.
Citera
2015-12-03, 23:58
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Han fick ett rykte som han kunde leva på ett tag. Naturligtvis var inga tunga rädda för han men vet att "vanliga" kriminella kunde vara det.
vanliga" kriminella? Ja du''' Trygve skithål var ett stort jävla skämt
Citera
2015-12-04, 00:08
Medlem
Nån som känner till bröderna J*mmy och J*cke från Tjörn? Är det sant att en av dom torskat för dråp?
Citera
2015-12-15, 15:25
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Jag nämnde för en kompis att det snackades en massa om Magnussonarna i denna tråden (Han ska tydligen själv tillhöra släkten på håll sa han) Sen började han prata om Kransarna och tyckte jag skulle höra vad folk hade att säga om dom ist...

Har aldrig hört om den på annat håll... Är dom några som bör nämnas i tråden eller?

Citat:
Tyvärr vet jag inte vilken av dom jag menar hehe, frågade åt en polare som sagt.. Han pratade om en Barbro som nu bytt efternamn till H**l, och att Clark Oloffsson på håll skulle tillhört släkten Genom en släkting som hette Agantur...

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Det är en del som bytte namn till hall, menär inte barbro död??, på annandagsjul bodde på artellerigatan, Olofsson är inte släkt med kranz. umgick mkt i början av 70-talet med Kent kranz, en vild fan, körde i en lekpark med snutjagen och körde ihjäl sig för många år sedan.

Det var någon som pratade om post, ja förra året dog Henry Post på hösten.
runt 50 bast bra kille.
Citat:
Hängde inte riktigt med på ditt inlägg kan vara afterworken eller också får du formulera om dig
Om vi pratar om samma person så är hon inte död, hon levde iaf på långfredagen i år... Var hemma hos henne med killen som ställde frågorna om Krans/z.. Fattade det som att hon va släkt me Clark? Berätta gärna mer om henne...

Kent Angantyr Krans dog mycket riktigt 1978 endast 33 år gammal i en bilolycka. Han var då bosatt på Bondegärdet i Hjällbo, Angered, Göteborg.

Min fråga är, var denna Kent en av deltagarna på festen som Eivor Svensson deltog i precis innan hon blev mördad 1973?
(FB) Olöst mord: Eivor Svensson, Göteborg, 1973.

Observera att Kent Krans ättlingar idag stavar själva sitt efternamn som "Krantz" ibland på sociala medium.
Senast redigerad av -TheRiddle- 2015-12-15 kl. 15:34.
Citera
2015-12-27, 16:33
Medlem
Inspirit81s avatar
Mats Larland någon som känner till han?
Citera
2016-01-01, 04:45
Medlem
Citat:
Vi kan ju alltid hoppas att han är en livrädd människo spillra.Det är väl bara att konstatera att han var "tuff"när det gällde kvinnor som han misshandlade ,våldtog mm.Skulle vilja säga att han var feg och utan skam i kroppen när det gällde kvinnor. Sen såg han ju ut som en stor tönt med potatis näsa😂
Citera
2016-01-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-addan
Serb, uppväxt på hissingen. Körde en del taxi på 80-90 talet. mustasch.inte tjock, gammal boxare me om jag vill minnas rätt
Gammalt inlägg, men är det han med intatuerade tårar på kinden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in