Citat:
Ursprungligen postat av
David416
Jag nämnde för en kompis att det snackades en massa om Magnussonarna i denna tråden (Han ska tydligen själv tillhöra släkten på håll sa han) Sen började han prata om Kransarna och tyckte jag skulle höra vad folk hade att säga om dom ist...
Har aldrig hört om den på annat håll... Är dom några som bör nämnas i tråden eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
David416
Tyvärr vet jag inte vilken av dom jag menar hehe, frågade åt en polare som sagt.. Han pratade om en Barbro som nu bytt efternamn till H**l, och att Clark Oloffsson på håll skulle tillhört släkten Genom en släkting som hette Agantur...
Citat:
Ursprungligen postat av
snorig
Det är en del som bytte namn till hall, menär inte barbro död??, på annandagsjul bodde på artellerigatan, Olofsson är inte släkt med kranz. umgick mkt i början av 70-talet med Kent kranz, en vild fan, körde i en lekpark med snutjagen och körde ihjäl sig för många år sedan.
Det var någon som pratade om post, ja förra året dog Henry Post på hösten.
runt 50 bast bra kille.
Citat:
Ursprungligen postat av
David416
Hängde inte riktigt med på ditt inlägg kan vara afterworken eller också får du formulera om dig
Om vi pratar om samma person så är hon inte död, hon levde iaf på långfredagen i år... Var hemma hos henne med killen som ställde frågorna om Krans/z.. Fattade det som att hon va släkt me Clark? Berätta gärna mer om henne...
Kent Angantyr Krans dog mycket riktigt 1978 endast 33 år gammal i en bilolycka. Han var då bosatt på Bondegärdet i Hjällbo, Angered, Göteborg.
Min fråga är, var denna Kent en av deltagarna på festen som Eivor Svensson deltog i precis innan hon blev mördad 1973?
(FB) Olöst mord: Eivor Svensson, Göteborg, 1973.
Observera att Kent Krans ättlingar idag stavar själva sitt efternamn som "Krantz" ibland på sociala medium.