2015-08-19, 05:53
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Det kan nog stämma med åren där
om det är samma, vet du hur det gick för han som blev skuren? såg du när det hände? Måste har varit flera som blev skurna i halsen på avenyn vid den tiden tycker jag.
Citera
2015-08-19, 21:01
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
om det är samma, vet du hur det gick för han som blev skuren? såg du när det hände? Måste har varit flera som blev skurna i halsen på avenyn vid den tiden tycker jag.
Nej jag såg inte när det hände men kom till platsen precis efter, innan ambulans var framme.
Vet inte hur det gick för honom men bra blev han då han sågs på avenyn senare samma år.
Nej det var inga andra som blev skurna i halsen vad jag vet.
Citera
2015-08-19, 21:45
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Nej jag såg inte när det hände men kom till platsen precis efter, innan ambulans var framme.
Vet inte hur det gick för honom men bra blev han då han sågs på avenyn senare samma år.
Nej det var inga andra som blev skurna i halsen vad jag vet.
Då tänker vi nog på samma.

Visst var jag stilig på den tiden?
Citera
2015-08-20, 11:15
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Visst var jag stilig på den tiden?

Öh.. var det du som blev skuren i halsen
Citera
2015-08-20, 21:42
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Öh.. var det du som blev skuren i halsen
Ja, om det du tänker på så var ambulansen med killen utanför Mc.donalds tillsammans med polisen och väktare och massa annat löst folk,
Citera
2015-08-20, 22:37
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ja, om det du tänker på så var ambulansen med killen utanför Mc.donalds tillsammans med polisen och väktare och massa annat löst folk,
Japp det stämmer.
Vilken tur du hade, det kunde gott värre
Citera
2015-08-21, 06:10
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Japp det stämmer.
Vilken tur du hade, det kunde gott värre
Det såg värre ut än vad det var,killen försökte slå systempåse med krossade tuborg gold i ansiktet, men jag hann se när han svingade så jag hann rycka undan huvudet men han träffade halsen ist....behövde inte åka med till sjukhuset ens.Men ambulansen tog med min kompis som blev illa skuren i handen av samma påse.
Citera
2015-09-02, 18:48
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Var i Bergsjön för en halvtimma sedan. Möter Chicko med den där kallianka-västen på sig ! Text på ryggen var tror jag: RESANDE - ROMANI. Han kom ur sin röda volvo av nyare modell med hcp-tillstånd. Hans bror har en likvärdig bil med hcp-tillstånd han med. Reg nr på denna var KGS 565.

Pallar inte med dessa patrask längre.
Din löjd! Att du inte sa det till dom då när du ändå såg dom menar jag?
Bättre att sitta här och göra sig stor och tuff. Fy fan för sådana som dig och resten som bara sitter här och pratar skit som kärringar.
Märker att många har träffat magnusson men inte uppat ett ord till dom men efteråt här på FB
Citera
2015-09-06, 21:34
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Laglydig kan man väl inte riktigt säga. Han torskar regelbundet för drograttfylleri, olovliga körningar och andra mindre brott. Men det är inte som på 80/90-talet då domarna bestod av grövre brott.

Rosander bor numera i Sala men visar sig ute på västkusten då och då.
Nänää, han bor inte I Sala. Bor utan för gbg nu. Å tar det hyffsat lugnt.
Citera
2015-09-06, 22:23
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulCollector
Correctomundo!

Martin högg ihjäl Bobby, om jag inte har helt fel så handlade bråket om gobbe.

ursäkta mig men villken Bobby var det som blev ihjälhuggen utanför park lane?
Citera
2015-10-11, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Men det måste vara samma Kelly Jag frågade om; Men han sa alltid att han var Magnusson..?? hmm Det finns ingen med Trygve Green namnet registread på Ratsit, så antingen heter han inte så eller så finns han inte med oss längre. Den Kelly jag kände som hängde i femman på början av 90 talet var så snäll,men mycket tyst låten. Han var några år äldre,kan vart född 68-74?? Mörk,smalt byggd kille med en för kärlek till diverse droger,han var jag vad jag minns ingen slagskämpe??
Nej det e inte samma kelly.Tryggve somhan egentligen heter e en feg skit som förutom att säja att han heter kelly viking även säjer att han e resande magnusson.han är pingstvän o läste till pastor för 15 år sen men gjorde bort sej.han fortsatte skryta om hur han skrämde folk o han visar röven så fort han får en chans för att visa sin skottskada som han tycker e cool.ju äldre han blev ju yngre blev kidsen han tvingade i ghb o misshandlade. Jag va ihop med han o när det tog slut o han inte fick tag på mej så letade han upp min 14 åriga lillebror o klämde upp käken på honom o hällde i honom ghb.då va kelly 40 år o superpreppad.modig kille....slog på tjejer o barn duktigt. Nu e han en livrädd människospillra som ska få va han förtjänar
Citera
2015-10-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Nänää, han bor inte I Sala. Bor utan för gbg nu. Å tar det hyffsat lugnt.
Menar ni tony? Han e på orust då o då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in