2017-09-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buch25
efter att läst lite om magnussonsläkten kom jag att tänka på att jag hängde väldigt mycket med en tjej från magnussons... kommer inte riktigt ihåg vad det är hon heter men har för mig det var typ jane,jasmine eller något annat liknande och "ovanligt" namn... om jag läste ut enirokartan rätt så bodde de på Bondegärdet 42 i Hjällbo... jag skulle tro att hon e född sent sjuttiotal eller tidigt åttiotal...

någon som vet vem jag menar??? och hur livet ser ut för henne idag???

Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Kan det vara en av de som bytte namn till Nilsson ?

ursäkta för sjukt sent svar. men fick avisering för 3 dagar sedan att du hade svarat. så lite sent får jag säga. :P

men jag vet inte om hon kan ha bytt namn till nilsson. jag lämnade Göteborg ganska hastigt 95-96 där någonstans. så efter det har jag tråkigt nog inte haft någon kontakt med släktet förutom björn någon gång då och då.

men berätta gärna mer om du har lust.
Citera
2017-09-16, 09:53
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buch25
ursäkta för sjukt sent svar. men fick avisering för 3 dagar sedan att du hade svarat. så lite sent får jag säga. :P

men jag vet inte om hon kan ha bytt namn till nilsson. jag lämnade Göteborg ganska hastigt 95-96 där någonstans. så efter det har jag tråkigt nog inte haft någon kontakt med släktet förutom björn någon gång då och då.

men berätta gärna mer om du har lust.

vet bara med mig att många bytte namn till nilsson
Citera
2017-10-02, 22:39
Medlem
dandylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddieK
Den lärare du tänker på är kanske Seth Roland Arnér, han var dock lärare i redovisning om jag inte minns fel

Han är dömd för skalbolagsaffärer och blev dessutom skjuten utanför sitt hus i Ängården, om jag inte minns fel så sköts han av den numera avlidna huliganen Tony Deogan.

http://www.expressen.se/nyheter/en-a...land-75-i-dag/
Citera
2017-11-26, 13:29
Medlem
Hej

Undrar om det är någon som har koll på den något "verklighetsbaserade" serien ettor och nollor som gick för x antal år sedan.
Då undrar jag främst om Karl i serien. Vem speglades han av i verkligheten och vad sysslade han med?
Senast redigerad av Cillco 2017-11-26 kl. 13:32.
Citera
2017-11-27, 16:51
Medlem
Fanns ett gäng gossar i Kållered/Lindome som härjade runt på den tiden. D.Ål*w, Martin Lu*dh och en som kallades för Gonzo. Peter P*lkki och Anders Rhe*in var två andra. Fanns rätt många sk värstingar i de trakterna förr.
Citera
2018-02-12, 15:55
Medlem
Intressant tråd. Suttit och småläst senaste timmarna om alla dessa människor.
Kom till tråden för att se om man kunde lära sig mer om människor från hisingen då man e från ön.
Finns det någon som kan tala mer om hawks?
Putte ”panda” Radt**
Och Tummen skulle vara kul. Kanske fel forum, ber om ursäkt isåfall, men har sätt hawks nämnas.
Citera
2018-03-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik500
Martin Kobbel heter Martin Börjesson, gammal Göteborgskriminel som nu även driver Maximusmassage och spa i kräftriket vid sjön Albano. Han hette Bondexter några år, men bytte vidare till mammas efternamn Börjesson när taskig förflutna kom i kapp: Han har sedan flytt sin förflutna från Göteborg till Stockholm där han driver Gymmarknaden tillsammans med Conny Stålnacke som nu använder namn Conni Stealneck. Mer om Martin Bondexter som heter Martin Börjesson: http://www.skkamraterna.se/profiler/janne.htm

Har varit hos honom nyligen i Mölndal där han har sitt lager. Säljer gymgrejer. Fick dåliga vibbar när jag handlade av honom. Åker aldrig dit igen.
Citera
2018-03-14, 20:49
Bannlyst
Vad gör Kinitchi idag? Det är väldigt många år sen jag pratade med han?

Felstavat namn. Men dom som vet.. vet
Citera
2018-03-20, 16:13
Medlem
DrPwgyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cillco
Hej

Undrar om det är någon som har koll på den något "verklighetsbaserade" serien ettor och nollor som gick för x antal år sedan.
Då undrar jag främst om Karl i serien. Vem speglades han av i verkligheten och vad sysslade han med?

Skojar du?
Gustaf Skarsgård, en känd skådis ifrån en känd familj.
Said William Legue heter skådisen som spelade Azad. Han har suttit i fängelse för narkotikabrott runt 2003.
Citera
2018-03-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Vad gör Kinitchi idag? Det är väldigt många år sen jag pratade med han?

Felstavat namn. Men dom som vet.. vet

Vem kinitchi vilken?
Han med spel maskinerna
Citera
2018-03-20, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Vem kinitchi vilken?
Han med spel maskinerna

Ja exakt.

Japanen! Vad gör han idag?

Vi känner varandra sen lång tid. Men inte träffats på många år.
Senast redigerad av Inmymind777 2018-03-20 kl. 20:52.
Citera
2018-03-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Har varit hos honom nyligen i Mölndal där han har sitt lager. Säljer gymgrejer. Fick dåliga vibbar när jag handlade av honom. Åker aldrig dit igen.

Han är egentligen en bra kille men med temperament som gjort att han hamnat fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in