Hej alla.
Besökte en kompis igår kväll. Sökte hasch men för ovanlighetens skull så kunde varken han eller jag få tag på det igår kväll.
Han bjuder dock på några glas vin och frågar senare vid 02-tiden om jag inte ska ta en Amfetamin-bomb tillsammans med honom. Jag hade aldrig tagit amfetamin någonsin tidigare men tänkte att, ptja vad f*n man ska väl testa (nästan) allt iaf 1 gång i livet innan det är slut så..
Sköljer ner första bomben på ca 0.1 - 0.2 g. med vin vid ca kl. 02 inatt som var.
Efter någon halvtimme får jag en bomb till då det inte riktigt verkade räcka till så, sköljer ner ca 0.1 g. till.
Nu börjar det på att komma här omkring kl. 03:30 men av någon anledning så frågar jag efter en bomb till på ca 0.1 g. som jag sköljer ner.
Oh My Fu*king God..!!!
Jag fullkomligt studsar upp ur soffan, vi drar på musik och för absolut första gången i mitt liv så släpper jag loss totalt på "dansgolvet" (vardagsrumsgolvet) och tro det eller ej men jag gör det riktigt bra.
En obeskrivligt kraftfull energi bara strömmar ut i hela kroppen och jag som knappt ens aldrig varit ute på krogen känner ett enormt självförtroende och skulle kunna ha slagit vad om att jag utan minsta problem hade kunnat charma trosorna av både 2, 3 och 4 tjejer över en natt. Ja, om det inte vore för "pansarpungen" och "tjackballen" som blivit obehagligt liten, vi snackar 2 - 3 cm WTF..?
Dessutom var det inte helt enkelt att pissa..(?) Samt att pupillerna såg ut som bowlingklot.
Nåväl, timmarna fullkomligt flög iväg.
Sen på morgonen "molnar" dessa otroliga Superpowers ut i mer av en tuff avtändning. Shit, börjar man darra, få hjärtklappning och må dåligt av att bara pröva amfetamin en gång á ca 0.3 g..?
Nu har jag tagit mig hem och mår lite bättre. Dock, tjackballen är väldigt envis, hur länge kan den sitta i..?
och jag kan inte låta bli att rycka och ha mig som man såg Christer Pettersson göra i TV-soffan hos Aschberg när jag reser mig och går i lägenheten.
Mvh