2013-04-29, 20:22
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-o-musik
Käkar Terasyl (stavning?) dagligen mot acne, tror ni det är lugn att tjacka en natt ändå?
Jajamensan. Acne och ditt centralstimulanta hör inte ihop
Citera
2013-04-29, 20:43
Medlem
knark-o-musiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Jajamensan. Acne och ditt centralstimulanta hör inte ihop
Tänkte om medicinen reagerar med substansen om båda hamnar i magen, kan inte ens dricka mjölk liksom
Citera
2013-04-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Det var första dagen, vilket är helt sjukt med tanke på hur länge jag har varit uppe innan. Inte ens en enda påfyllning. Jag IV:ar i vanliga fall också. Riktigt märkligt... Har som sagt tagit mycket SS tjack utan några problem så hände det här från ingenstans.

Rösterna är som tur borta, de blev lägre och lägre ju mer benzon kickade in. Slängde i mig kanske 100 mg diazepam (utan tolerans).
Asså de låter fett skumt ju..
Tror jag läste något i tråden om att han säljer två olika sorter. Kan det vara de kanske?
Kastade du resten eller?
Citera
2013-04-29, 21:31
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Asså de låter fett skumt ju..
Tror jag läste något i tråden om att han säljer två olika sorter. Kan det vara de kanske?
Kastade du resten eller?

Nej, än så länge så ligger det kvar hemma, men är ju minst sagt tveksam till att använda mer.
Citera
2013-04-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Nej, än så länge så ligger det kvar hemma, men är ju minst sagt tveksam till att använda mer.
Okej, jo jag förstår. Jag hade not testat en mindre dos av ren nyfikenhet, men jag är ju inte direkt den klyftigaste så jag vet inte
Citera
2013-04-29, 23:48
Medlem
Kan hålla med om att speedswedens tjack gör att ljudnivån i allt blir starkare och förvrängt på nåt vis. Möjligtvis att det även finns hallocinogena röster. Men effekten man får är värd denna bieffekt tycker jag. Iaf i jämförelse med allt annat tjack man kan köpa på marknaden idag
Citera
2013-04-30, 00:02
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta

Testat metamfetamin ? Där har du något som slår allt pulver amfetamin med hästlängder! Men röster kan man höra efter ett par dygn på det. Bara man är försiktig med doseringarna då det är jävligt mycket starkare än vanligt amfetamin.

Samt att jag och flera vänner inte får någon slags AT alls. Jag brukar kunna äta lite trotts jag race'ar dessutom vilket jag ser som ett +!!
Citera
2013-04-30, 01:34
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta
Kan hålla med om att speedswedens tjack gör att ljudnivån i allt blir starkare och förvrängt på nåt vis. Möjligtvis att det även finns hallocinogena röster. Men effekten man får är värd denna bieffekt tycker jag. Iaf i jämförelse med allt annat tjack man kan köpa på marknaden idag

Hmm.. Vad jag upplevde var mycket mer än en starkare ljudnivå. Kan tilläggas det går snabbare att räkna upp drogerna jag inte provat än dem jag gått igenom och jag har aldrig upplevt nåt liknande.
Citera
2013-04-30, 02:48
Medlem
Har dratt några linor tjack för första gången i kväll och nu vill jag gärna sova och var hyfsat fresch imorgon till valborg men de kanske bara är att glömma? Har tramadol och gräs hemma , känns som tramadolen är utesluten då jag druckit massa idag och planerar att dricka massa i morgon. Några snabba tips?

Läste runt lite i tråden nu med, mår ju inte precis bättre. Känner ju sig pundig som fan

kom på att jag hade lite melatonin tabletter hemma, slängde i mig några sånna. Tack för hjälpen grabbar.
Senast redigerad av _o0o_ 2013-04-30 kl. 03:16.
Citera
2013-04-30, 10:23
Medlem
knark-o-musiks avatar
Om jag tar en enda 200mg lina vid 00:00 ikväll, när tror ni jag somnar och när tror ni jag kan köra bil? Har gräs att försöka somna med
Citera
2013-04-30, 15:03
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _o0o_
Har dratt några linor tjack för första gången i kväll och nu vill jag gärna sova och var hyfsat fresch imorgon till valborg men de kanske bara är att glömma? Har tramadol och gräs hemma , känns som tramadolen är utesluten då jag druckit massa idag och planerar att dricka massa i morgon. Några snabba tips?

Läste runt lite i tråden nu med, mår ju inte precis bättre. Känner ju sig pundig som fan

kom på att jag hade lite melatonin tabletter hemma, slängde i mig några sånna. Tack för hjälpen grabbar.

"i kväll" kan ju betyda precis när som helst, sedan vet vi inte doseringen... specificera dig...
Citera
2013-04-30, 17:06
Medlem
Parabolas avatar
jag inhandlade en gubbe dundertjack igår och var tvungen att prova det så höftade upp 50mg och skjutsade i mig vid 10 hugget, kvällen går vidare super i mig 5 öl till klockan 1 och då fyller jag på med 50mg till och är på topp igen, dricker vidare och får i mig 2 öl till och 3 glas rödvin.

Lyckas somna till vid 6 hugget efter jag delat en holk med mina vänner och vaknar igen vid klockan 08:30 för att gå ut och röka en holk och sen försöka somna om vilket jag lyckades med efter ett par minuter, går upp och gör mig iordning vid 13 hugget och sätter mig och bajsar och ser att min avföring är grå, askgrå är det här någonting man ska oroa sig över? Kan även tillägga att jag käkar magnesium dagligen och samma dag jag tog tjacket så tog jag det dubbla utav vad jag brukar ta, kan det vara så att det är detta som spökar med mig?

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in