Citat:
Ursprungligen postat av
VeryTPL
Det är helt omöjligt för mig att få upp den på tjack, hur kåt jag än må vara. Detta trots att jag har 0 erektionsproblem överhuvudtaget vanligtvis. Antar att tjack påverkar än bra mycket mer än man tror.
Med andra ord så har det absolut inget med dig att göra, och därmed kan du inte göra någonting personligen för att han ska få upp den.
Att börja använda sig utav diverse hjälpmedel skulle jag inte rekommendera, men alla gör som de vill förstås. Var bara pålästa och medvetna om eventuella konsekvenser.
Annars kanske ni kan prova samma mys, med enda skillnaden att du kör affe & killen drar några bärs och linor ladd? Nu är ju ioförsig inte ladd en mysdrog på samma sätt, men den gör åtminstone mig rätt kåt ^^
Brukar inte ta de personligen, för ända gången den inte vill stå är just på affe!!
Tänkte mer om de finns nån typ av porr eller nått som jag kan göra för att få den att vakna till liv!
Nä känns lite osäkert att blanda diverse saker... har köpt en pump åt han, får de hur de funkar, och ge han en hjälpande hand!
Joo den varianter kör vi ibland, men just till helgen har vi bara affe, och tänkte ha en helkväll/natt och köra båda två, men han i mindre doser iaf, då kan kuken vilja va med lite ibland!
I värsta fall får han bara koncentrera sig på mig så får jag ha de gött iaf!😛