2015-04-29, 22:54
Medlem
pill.patrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Kära användare/Flashbackare jag har en fråga som kanske inte riktigt hör hemma här, ber om ursäkt isåfall!

Vi Vet ju alla att Amfetamin och Alkohol går hand i hand och brukar vara en finfin kombination!

Och att Benso och Alkohol inte går hand i hand utan oftast slutar i katastrof med minnesluckor och gud vet vad...

Nu till frågan: Om man dricker och tar Amfetamin under dagen och sedan ett tag efter man slutat dricka vill ta någon benso för att lindra Amfetaminet, "stissigheten", käkspänningarna osv.. (då man inte kan vara påtänd i alla situationer..)

Någon som vet om de slutar i en Benso/alkohol mardröm eller om de funkar att enbart lindra Amfetaminet med nån benso trots att man har alkohol kvar i kroppen? (Xanor 1mg el. ikto 2mg har jag tillgång till)

Och ber om ursäkt ifall det är off- topic! Men hade behövt ett svar, någon som har erfarenhet av detta?

Svar uppskattas enormt! - Simma lugnt allihopa!

mvh.

Antar att detta är individuellt och också dosrelaterat, men för min del har det alltid varit nice att landa på bens, oavsett om alkohol varit inblandat eller ej. För mig triumferar cs alltid över både benso och alkohol, så tar jag det sistnämnda för att tona ner det förstnämnda har det alltid blivit en säker och mjuk landning. Det tar udden av cs-ruset utan att man tappar skärpan, så man har kontroll över situationen/ruset utan att bli nån benso-zombie. Talar dock endast utifrån personliga erfarenheter, kan så klart ej svara för hur det blir för dig...
Citera
2015-04-29, 23:24
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pill.patrol
Antar att detta är individuellt och också dosrelaterat, men för min del har det alltid varit nice att landa på bens, oavsett om alkohol varit inblandat eller ej. För mig triumferar cs alltid över både benso och alkohol, så tar jag det sistnämnda för att tona ner det förstnämnda har det alltid blivit en säker och mjuk landning. Det tar udden av cs-ruset utan att man tappar skärpan, så man har kontroll över situationen/ruset utan att bli nån benso-zombie. Talar dock endast utifrån personliga erfarenheter, kan så klart ej svara för hur det blir för dig...

De är just de jag är ute efter, bara "ta udden" av Amfetaminet men utan att tappa kontrollen och bli helväck som man / kan bli på benso + Alkohol..

har till viss del tolerans på benso men 0 tolerans på Amfetamin för tillfället. Och alkohol har jag väl ingen direkt tolerans på heller då jag inte dricker så ofta...

Har mycket erfarenheter av Amfetamin + Benso sedan tidigare dagar (år sedan) då jag alltid använde mig av hederliga benso för att kunna sova och sköta jobbet osv.

Men ingen som helst erfarenhet av alla dessa 3 i kombination...

Tackar djupt för svaret! fler svar uppskattas!

mvh.
Citera
2015-04-30, 00:02
Medlem
FarbrorFuls avatar
Kraftig frossa nu. Någon som har koll på rc träsket och vet vad det kan vara för någonting?

MVH
Citera
2015-04-30, 19:21
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haleberry
Jag har problem med att mina pupiller blir enorma på cs, speciellt amfetamin.
Skulle det vara en "god" ide att kanske kl 15:00 stoppa i sig en tradolan retard 100 mg, för att sedan gå på tjacket runt 17-18. Kommer även i anslutning till detta stoppa i mig 1-2 mg Ikto för att bli av med stissigheten som jag får av tjacket.

Vad tros?

Tog en liten lina sub just pga detta inför ett städat evenemang. Slutade med att polarens syrra, som jobbar med pundare, märkte att jag kom dit med skitstora pupiller och efter någon timma var dom knappnålssmå och "horsiga". Se till att inte fucka timingen. Dock vet jag ej hur tram och tjack lämpar sig.
Citera
2015-05-01, 14:37
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Tog en liten lina sub just pga detta inför ett städat evenemang. Slutade med att polarens syrra, som jobbar med pundare, märkte att jag kom dit med skitstora pupiller och efter någon timma var dom knappnålssmå och "horsiga". Se till att inte fucka timingen. Dock vet jag ej hur tram och tjack lämpar sig.

Tramadol och tjack avråds de från att blanda! (kommer inte riktigt ihåg varför bara..)
har själv gjort de ett par ggr. Och jag har klarat mig fint alla gångerna, men som sagt de avråds att blanda dessa 2 preparat

Mvh.
Citera
2015-05-02, 09:51
Medlem
Eisels avatar
Tram känns obehagligt att blanda med tjack. Benzo är bäst att lindra sömnlöshet och ångest. Kan rekommendera diklofenak ifall du blir stel och får ont i kroppen, hjälpte mig förr efter långa timmar med dålig hållning.
Citera
2015-05-02, 15:06
Medlem
JutomenPepsis avatar
Är det skillnad på ruset om man bombar eller snortar? Läste någonstans att kroppen tar upp ca 75% av amfetaminet i näsan men enbart 50% genom magen. Kan det stämma, då behöver man alltså bomba mer än man snortar? Kanske är värt det så slipper näsan ta så jävla mycket stryk? Vad är bäst att bomba med, toapapper eller rizla? Hur farligt är limmet i rizlan, själva tjacket lär ju vara med skadligt, eller hur? Hur lång tid brukar det ta innan man känner effekt av bombningen på tom resp nyäten mage och vilket löses upp snabbast av rizla och toapapper tror ni? Det kanske iofs handlar om minuters skillnad?
Citera
2015-05-02, 15:29
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
Är det skillnad på ruset om man bombar eller snortar? Läste någonstans att kroppen tar upp ca 75% av amfetaminet i näsan men enbart 50% genom magen. Kan det stämma, då behöver man alltså bomba mer än man snortar? Kanske är värt det så slipper näsan ta så jävla mycket stryk? Vad är bäst att bomba med, toapapper eller rizla? Hur farligt är limmet i rizlan, själva tjacket lär ju vara med skadligt, eller hur? Hur lång tid brukar det ta innan man känner effekt av bombningen på tom resp nyäten mage och vilket löses upp snabbast av rizla och toapapper tror ni? Det kanske iofs handlar om minuters skillnad?

Ja det sägs att man behöver lite mer när man bomber, men personligen tror jag det är en sanning med modifikation. Bomberna brukar enbart ta längre tid innan det peakar därav tror man att ruset skiljer sig, men mina erfarenheter säger mig att rusen är exakt samma sak oavsett om man snortar eller bombar, amfetamin är en stark drog & jag blir lika jävla påtänd oavsett om jag bombar eller snortar! Det enda som skiljer sig är om man skjuter det!

Nää toapapper eller rizla spelar inte så stor roll, magsyran fräter upp skiten på lika lång tid ungefär.

Nåja.

Allt är ju ganska subjektivt trots allt.
Citera
2015-05-02, 16:45
Medlem
Har på sistone upplevt en skum grej som jag hoppas nån kan hjälpa mig med!

Körde xtc för nån månad sen och upptäckte dagen efter när jag vaknade att hela lägenheten lyste blått, trodde att nån hade målat om hela rummet! Hände en gång till efter samma xtc för någon vecka sen så trodde det hade med knapparna att göra.

MEN nu i torsdags körde jag en natt vaken på affe och upplevde samma sak efter att ha sovit av det. Allt lyste blått när jag vaknade igår! Vad fan beror detta på? Nån annan som vart med om samma? Obehagligt som fan
Citera
2015-05-02, 18:47
Medlem
Kan man bli riktigt dålig i magen av tjack? Har tagit hur många gånger som helst men igår så blev jag helt konstig i magen, jobbiga kramper och bajsade fan bara vatten kändes det som, ville gå på toaletten i princip hela tiden. Sprit och gräs var inblandat också.
Citera
2015-05-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Kan man bli riktigt dålig i magen av tjack? Har tagit hur många gånger som helst men igår så blev jag helt konstig i magen, jobbiga kramper och bajsade fan bara vatten kändes det som, ville gå på toaletten i princip hela tiden. Sprit och gräs var inblandat också.

Har hänt mig några gånger med, men har inte varit värre än att jag fått softa på toan en stund och få ut allt. Efter det blev det lugnt. Eller har du varit dålig flera dagar?

Skams.
Citera
2015-05-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Har hänt mig några gånger med, men har inte varit värre än att jag fått softa på toan en stund och få ut allt. Efter det blev det lugnt. Eller har du varit dålig flera dagar?

Skams.

Nej det var endast under ett par timmar skulle jag säga, jag drog hem och sov och nu idag så är allt lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in