Citat:
Kära användare/Flashbackare jag har en fråga som kanske inte riktigt hör hemma här, ber om ursäkt isåfall!
Vi Vet ju alla att Amfetamin och Alkohol går hand i hand och brukar vara en finfin kombination!
Och att Benso och Alkohol inte går hand i hand utan oftast slutar i katastrof med minnesluckor och gud vet vad...
Nu till frågan: Om man dricker och tar Amfetamin under dagen och sedan ett tag efter man slutat dricka vill ta någon benso för att lindra Amfetaminet, "stissigheten", käkspänningarna osv.. (då man inte kan vara påtänd i alla situationer..)
Någon som vet om de slutar i en Benso/alkohol mardröm eller om de funkar att enbart lindra Amfetaminet med nån benso trots att man har alkohol kvar i kroppen? (Xanor 1mg el. ikto 2mg har jag tillgång till)
Och ber om ursäkt ifall det är off- topic! Men hade behövt ett svar, någon som har erfarenhet av detta?
Svar uppskattas enormt! - Simma lugnt allihopa!
mvh.
Vi Vet ju alla att Amfetamin och Alkohol går hand i hand och brukar vara en finfin kombination!
Och att Benso och Alkohol inte går hand i hand utan oftast slutar i katastrof med minnesluckor och gud vet vad...
Nu till frågan: Om man dricker och tar Amfetamin under dagen och sedan ett tag efter man slutat dricka vill ta någon benso för att lindra Amfetaminet, "stissigheten", käkspänningarna osv.. (då man inte kan vara påtänd i alla situationer..)
Någon som vet om de slutar i en Benso/alkohol mardröm eller om de funkar att enbart lindra Amfetaminet med nån benso trots att man har alkohol kvar i kroppen? (Xanor 1mg el. ikto 2mg har jag tillgång till)
Och ber om ursäkt ifall det är off- topic! Men hade behövt ett svar, någon som har erfarenhet av detta?
Svar uppskattas enormt! - Simma lugnt allihopa!
mvh.
Antar att detta är individuellt och också dosrelaterat, men för min del har det alltid varit nice att landa på bens, oavsett om alkohol varit inblandat eller ej. För mig triumferar cs alltid över både benso och alkohol, så tar jag det sistnämnda för att tona ner det förstnämnda har det alltid blivit en säker och mjuk landning. Det tar udden av cs-ruset utan att man tappar skärpan, så man har kontroll över situationen/ruset utan att bli nån benso-zombie. Talar dock endast utifrån personliga erfarenheter, kan så klart ej svara för hur det blir för dig...