2015-10-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Man ska inte missbedömda Arnstad för att vara en idiot. För alla som vet bättre bör man rimligen förstå att detta är ett rent karriärsdrag. Karln tjänar trots allt pengar på att vara "anti-SD" och "expert". Något sådant skulle inte en idiot klara av att varken se, förstå eller göra.

Vem var Arnstad innan SD kom in i riksdagen?

Festligt är också hur många det är här på Flashback som inte verkar förstå detta faktum. Desto mer karln kommer till tals desto mer tjänar han då ni som pratar om honom trots allt hjälper till att torgföra hans åsikter och hans persona.

Det är precis som SD -- de tjänar på att hela tiden synas och höras oavsett om dessa sk "87%" tycker att de är idioter, nazister, rasister, satans trotjänare osv.

Taktiken fungerar enbart i en land som har imbecilla/hjärntvättade medborgare. dvs Sverige DDR Nord Korea.

Sveriges regering och Arnstad som är Sveriges regerings rådgivare inom inrikespolitik är precis just så inkompetenta!

Scary shit eh? De här människorna tar minst 50% av våran inkomst - och omfördelar pengarna till människor som inte betalar skatt.
Citera
2015-10-24, 17:02
Medlem
moraltanten88s avatar
Han sitter i sin soffa och har dragit i sig några öl för mycket, då släpper alla hämningar och så blev det så här.
Citera
2015-10-24, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Panthom
Och det är så fruktansvärt sorgligt om det är som du säger. Det finns en stor djup klyfta i dagens debattklimat som måste få täppas till men absolut inte av rasister.

Det finns inte rasister i Sverige. Ej heller finns det nazister.

Det är extremt jobbigt att bli kallad rasist/nazist för att man äger sunt förnuft.
Citera
2015-10-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Det finns inte rasister i Sverige. Ej heller finns det nazister.

Det är extremt jobbigt att bli kallad rasist/nazist för att man äger sunt förnuft.

Jag tvekade då jag skrev det men det var ett svar på inlägget. Rasist för mig är då man anser att någon annan är mindre värd pga hudfärg. Det är därför jag tror att bara någon promille av alla som röstar/tänker sig rösta på SD verkligen är rasister.
Att diskutera problem med invandring och kultur kan aldrig vara rasistiskt.
Citera
2015-10-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Panthom
Jag tvekade då jag skrev det men det var ett svar på inlägget. Rasist för mig är då man anser att någon annan är mindre värd pga hudfärg. Det är därför jag tror att bara någon promille av alla som röstar/tänker sig rösta på SD verkligen är rasister.
Att diskutera problem med invandring och kultur kan aldrig vara rasistiskt.

Det är riktigt. Man kan inte vara nazist eller rasist bara för att man vill diskutera statens utgifter - och inkomster.

Samtliga medborgare som betalar skatt har rätt till en åsikt......men inte i Sverige inte. I Sverige förföljs man av staten (och av media) om man vill diskutera varthän skattepengarna går.

Lustigt nog är staten och media samma sak i Sverige - det är inte demokrati om tidningarnas redaktioner är beroende av statssubventioner - för då är det ju staten som äger media.

Återigen : Sverige, DDR och Nord-Korea
Senast redigerad av Krutoman 2015-10-24 kl. 17:25.
Citera
2015-10-24, 17:25
Medlem
Ratis avatar
Så det finns närmare 1 miljon terrorister i Sverige? Illavarslande.
Citera
2015-10-24, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Så det finns närmare 1 miljon terrorister i Sverige? Illavarslande.

Eftersom Sverige inte längre har gränskontroll. Du vet med pass och legitimation. Så kan det i princip vara 2 miljoner IS krigare i Sverige.

Sveriges stat vet inte - eftersom det inte finns en gränskontroll.

(en av definitionerna på en stat/nation är att man har kontroll över sina gränser)
Citera
2015-10-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Det är riktigt. Man kan inte vara nazist eller rasist bara för att man vill diskutera statens utgifter - och inkomster.

Samtliga medborgare som betalar skatt har rätt till en åsikt......men inte i Sverige inte. I Sverige förföljs man av staten (och av media) om man vill diskutera varthän skattepengarna går.

Återigen : Sverige, DDR och Nord-Korea

Nu är det dags för politiker och media att börja förstå att debattklimatet måste bli öppnare i Sverige. Om inte detta sker så kommer det förmodligen att eskalera med våld och annat skit i detta land.
Tycker att de borde öppna riksdagen någon dag för folket att ställa frågor och diskutera vår gemensamma framtid.
Citera
2015-10-24, 17:38
Medlem
A.Ericssons avatar
Det är för mig en gåta till varför man fortfarande låter en uppenbar idiot och charlatan som Henrik Arnstad få ta både utrymme och ha inflytande i en debatt. Han är en nolla, ett tragiskt skämt och uppenbarligen är han delusional - det vore mer logiskt att lyssna på din lokala bänkalkis och hans rabblande om rymdvarelser, eller din lokala zigenarspågumma för den delen.

Båda två har mer kompetens än Arnstad f.ö
Citera
2015-10-24, 17:56
Medlem
VelvetReds avatar
Arnstad är en psyksjuk opportunist, hans ord är värda lika mycket som vattnet i taoletten.
Citera
2015-10-24, 17:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
Han sitter i sin soffa och har dragit i sig några öl för mycket, då släpper alla hämningar och så blev det så här.

Hmm jo möjligen eller att han enkelt är psyksjuk. Gissar på det sista har läst en del beteendevetenskap och han skulle typ fungera som typexempel på psykiskt sjuk.
Citera
2015-10-24, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det är för mig en gåta till varför man fortfarande låter en uppenbar idiot och charlatan som Henrik Arnstad få ta både utrymme och ha inflytande i en debatt. Han är en nolla, ett tragiskt skämt och uppenbarligen är han delusional - det vore mer logiskt att lyssna på din lokala bänkalkis och hans rabblande om rymdvarelser, eller din lokala zigenarspågumma för den delen.

Båda två har mer kompetens än Arnstad f.ö

Min tanke.

"Socialdemokrater är tidelagsidkande koprofager" - fyllo på stan. Hade media bjudit in fyllot till debatt? Nej det hade de inte. Att denne man fortfarande får medieutrymme är för mig en gåta men han är iaf en minst lika bra valarbetare för SD som gojnartiggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in