2015-10-24, 16:28
Medlem
SlagenSvensks avatar
Kartläggningen av asylboenden sammanfaller med bränderna av asylboenden, SD passar på när mordbrännarna är igång, det är knappast nån slump. De vill helt enkelt elda på hatet.

Sedan försökte ju Sd för några år sedan kartlägga riksdagsmän med dubbla medborgarskap fastän det är lagligt, de fick inte ut uppgifterna, en slump?

Hälften av alla SD anhängare tror på rasteori, en slump?

Partiledningen går omkring med järnrör och kallar kvinnor för horor, en slump någon?

Otaliga partiföreträdare använder rasistiska uttryck, en slump?

SD är rasister som gör allt för att skapa mer våld, indirekt är dom terrorister, hur svårt kan det vara att fatta?
Citera
2015-10-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLDDEAR
Finn det nån som tar Arnstad på allvar. Skrattar gott åt detta med att han är rådgivare till Löfvén.
D E M mötena hade jag gärna velat lyssna på.
Rasisternazisterfascister måste ju omnämnas ungefär xxxx antal ggr.
Arnstad skulle behöva leva mer efter devisen kill your darlings.
Äsch jag är dålig på datorer... Hur som helst så finns debatten på Youtube. Sök på debatt Sverige Danmark så kommer hela programmet högst upp. 1 timme. Se och hör. Fascineras och skräms!
Citera
2015-10-24, 16:30
Avstängd
Halloween2s avatar
Denna "man" är farligare än SD och svärdmannen, hoppas bilen för honom krånglar och han krockar väldigt hårt. Eller att någon slänger han framför ett tåg
Citera
2015-10-24, 16:40
Medlem
Muwltipliers avatar
Jag börjar tro att Arnstrand är ett troll.
Citera
2015-10-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagenSvensk
Kartläggningen av asylboenden sammanfaller med bränderna av asylboenden, SD passar på när mordbrännarna är igång, det är knappast nån slump. De vill helt enkelt elda på hatet.

Sedan försökte ju Sd för några år sedan kartlägga riksdagsmän med dubbla medborgarskap fastän det är lagligt, de fick inte ut uppgifterna, en slump?

Partiledningen går omkring med järnrör och kallar kvinnor för horor, en slump någon?

SD är rasister som gör allt för att skapa mer våld, indirekt är dom terrorister, hur svårt kan det vara att fatta?
20 % av Sveriges befolkning skriker på hjälp! En liten promille kanske är rasister men absolut inte speciellt många. Vi har ett debattklimat i Sverige som är så styrt av politisk korrekthet och öppna hjärtan. Om vi ska få ett lugn i landet måste alla vi med öppna hjärnor också få komma till tals. Hälsningar en som ångrar att jag lade min röst på V i valet 2014. Men jag vill ju bara att alla kära medborgare i detta land ska få det bra. Ljushyade som mörkhyade. Flyktingkatastrofen gagnar varken de på Östermalm eller vi i förorten. Att inte EU var bättre förberedda på detta är också det en katastrof.
Citera
2015-10-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Denna "man" är farligare än SD och svärdmannen, hoppas bilen för honom krånglar och han krockar väldigt hårt. Eller att någon slänger han framför ett tåg

Allt motstånd att fylla landet med miljoner människor från länder med helt annan syn på demokrati än vi har handlar ju inte om att vara rasister. Sverige kommer ju att bli som valfritt MENA land för inte lämnar man sina normer och värderingar man är uppfödd med vid gränsen när man kommer in i
Sverige. Finns det tillräckligt många som vill att saker och ting ska vara som i MENA landet blir det som i MENA landet även här. Hur många av pk eliten bor i utanförskapsområden uppenbarligen inte tillräckligt många. Sådana som Arnstad skiter fullständigt i att vi blir som valfritt kaosland. Blir det för hemskt här åker han väl bara till Israel.
Senast redigerad av OLDDEAR 2015-10-24 kl. 16:51.
Citera
2015-10-24, 16:46
Medlem
Arnstrad ger mig lika mkt rysningar som Hitler. Samma elaka ögon och mimik.
Samma hjärntvättspropaganda som hetsar hans gelikar att hata, hata och hata ännu mer.
Det är såna som Arnstrad tillsammans med SD-hatmedia som skapar mördare av psykikt labila som Anton i Trollhättan.
Citera
2015-10-24, 16:54
Medlem
SlagenSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Panthom
20 % av Sveriges befolkning skriker på hjälp! En liten promille kanske är rasister men absolut inte speciellt många. Vi har ett debattklimat i Sverige som är så styrt av politisk korrekthet och öppna hjärtan. Om vi ska få ett lugn i landet måste alla vi med öppna hjärnor också få komma till tals. Hälsningar en som ångrar att jag lade min röst på V i valet 2014. Men jag vill ju bara att alla kära medborgare i detta land ska få det bra. Ljushyade som mörkhyade. Flyktingkatastrofen gagnar varken de på Östermalm eller vi i förorten. Att inte EU var bättre förberedda på detta är också det en katastrof.

Och? Det är ingen hemlighet att SD-anhängare (troligen partifolk osså) gjort allt för att frikänna psykopaten Mangs på forumet, samma idioter gör allt för att frånskriva högerextremismen reellt ansvar, det är ju svåra tider och då kan folk ta till med olagliga metoder.
Detta från ett parti som säger sig värna om lag o ordning.

SD är rasister och stödjer indirekt terrorism
Citera
2015-10-24, 16:57
Moderator
Siegfrids avatar
Till M&J för infogning i den befintliga arnstad-tråden.

Politik - Inrikes --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2015-10-24, 16:57
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Tar någon Arnstad på allvar längre? Idioten får alldeles för mkt uppmärksamhet.
Citera
2015-10-24, 16:58
Medlem
Citat:

Sluta tramsa din idiot.
Denne arnstrad känner väl sig trygg bakom sin lur och dator.
Jag hade gärna mött honom på gatan och visat honom vad jag som SD-sympatisör - och därmed en del av SD - tycker om hans sjuka anklagelser mot MIG.

För så är inte enda punkt av det du skriver några bevis för att "SD är terorister".
Citera
2015-10-24, 16:59
Medlem
Citat:
Och? Det är ingen hemlighet att SD-anhängare (troligen partifolk osså) gjort allt för att frikänna psykopaten Mangs på forumet, samma idioter gör allt för att frånskriva högerextremismen reellt ansvar, det är ju svåra tider och då kan folk ta till med olagliga metoder.
Detta från ett parti som säger sig värna om lag o ordning.

SD är rasister och stödjer indirekt terrorism
Och det är så fruktansvärt sorgligt om det är som du säger. Det finns en stor djup klyfta i dagens debattklimat som måste få täppas till men absolut inte av rasister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in