2015-09-29, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
67 år är väl ingen hög ålder

Jag visste inte att han var så gammal, så jag tackar för den informationen.
Citera
2015-09-29, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Jag visste inte att han var så gammal, så jag tackar för den informationen.

Vad är det för fel på dig? Först skriver du "Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg" Sen kommenterar du att du inte ens vet hur gammal han är

Min uppfattning om dig när jag läser dina inlägg är att du hör till sagovärlden, mer specificerat bland tomtar och TROLL
Citera
2015-09-29, 11:04
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Inte undra på att det spökar på Fridhem när de bor på en galgbacke som senare blev prästänkebostad ( ser inte bra ut att bygga hus på en kyrkogård ) och sen var det en kvinna som tyckte de skulle fråga henne om lov. Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg.
Det visste inte jag, sa dom det i programmet?
Citera
2015-09-29, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det visste inte jag, sa dom det i programmet?

OM Terry, det är vad jag personligen tycker.
Citera
2015-09-29, 22:41
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg.

Hans ålder, ännu inte fyllda 67, är verkligen inte "hög". Och det minsta man kan begära av någon som ska fungera som själasörjare och vägledare är väl att personen är lugn?

För all del, Jörgen Gustafsson har vad gäller "lugn och fin" en del bravader på sitt samvete. Han verkar ha skådespelarambitioner; möjligen inte rätt forum att spela över i kontakt med sörjande människor.
Citera
2015-09-30, 06:20
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Därför att det är bättre än att avfärda något som man inte känner till.
Du har inte svarat på varför det skulle vara bättre än.
Saknar du förmågan till det?
Citera
2015-09-30, 10:06
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Du har inte svarat på varför det skulle vara bättre än.
Saknar du förmågan till det?
Det är väl uppenbart att man ska förhålla sig ödmjuk inför företeelser som man inte känner till?
Citera
2015-09-30, 10:14
Medlem
Citat:
Det är väl uppenbart att man ska förhålla sig ödmjuk inför företeelser som man inte känner till?

Du menar att Jörgen skulle förhålla sig ödmjuk ? Men det var väl det han inte gjorde ? Han fabulerade ihop en story som skulle kunna ha sårat om det varit sant. Inte speciellt ödmjukt i mina ögon
Citera
2015-09-30, 10:25
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Du menar att Jörgen skulle förhålla sig ödmjuk ? Men det var väl det han inte gjorde ? Han fabulerade ihop en story som skulle kunna ha sårat om det varit sant. Inte speciellt ödmjukt i mina ögon
Det är väl mänskligt att fela? Om inte kunden är nöjd så får han/hon pengarna tillbaka.
Citera
2015-09-30, 10:41
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Det är väl mänskligt att fela? Om inte kunden är nöjd så får han/hon pengarna tillbaka.

Nej det är inte mänskligt att fela på det sätt Gustafsson gjorde.
Citera
2015-09-30, 10:49
Medlem
Citat:

"Hoppsan, jag råkade visst säga att din vän var död. Inga problem, du får pengarna tillbaka och så glömmer vi allt"
Citera
2015-09-30, 11:24
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
"Hoppsan, det visade sig visst att jag inte alls hade kontakt med de döda, här är pengarna tillbaka så skall jag gå bort och sälja att jag har kontakt med den andra sidan till någon annan."

Du tycker inte det börjar bli läge att ifrågasätta om han har kontakt med de döda överhuvudtaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in