2015-09-09, 18:56
Medlem
fhoshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Ett intressant avsnitt igår ( repris ) när Pierre Hesselbrandt besökte en familj i Skåne. En mycket aggressiv ande ställde till problem som tog sig rent fysiska uttryck. Även kvinnans mormor kom på besök. Pierre lyckades få det lugnt i hemmet och de medverkande fick äntligen sin nattsömn tillbaka.

right :E
Citera
2015-09-09, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Slötittade igår på det okända, men såg att Regina Lund nu plötsligt är ett medium? Hon ska tydligen vara med i nästa vecka. Sen när är hon ett medium? Människan är ju för fasiken allt och inget, jag har aldrig gillat henne som vare sig sångerska eller skådis, men nu medium? Vilket skämt!

och därmed når "Det Okända" sin totala botten
Programmet blir bara allt sämre. Det enda spöket som finns i programmet är programledaren
Citera
2015-09-10, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Tror du verkligen att hon besitter några sådana förmågor? Regina Lund är ju en första klassens pillertrillarbrud som fått kortslutning.

Ska hon vara i det okända måste jag se det avsnittet.
Citera
2015-09-10, 19:54
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
T.o.m Universum självt kommer att dö i en avlägsen framtid. Vart skulle våra "själar" då ta vägen,då det i all evighet inte ens finns en enda partikel som ens förmår röra sig i den s.k värmedöden,och inte heller skulle förmå bilda någon biologisk sammansättning för att husera vårt medvetande i?

När universums totala livslängd på 311 040 000 000 000 år (Brahmas livstid, medan ett av hans dygn, kalpa, är 8 640 000 000 år), varav 155 521 972 949 116 (155,5 biljoner) år har förflutit till dags dato, så kommer universum att dras ihop (kontraktion) in i Maha-Vishnus kropp under lika lång tid, och all materia kommer att existera i sin subtilaste potential-form (pradhana), för att sen åter manifestera sig igen när Brahma (i själva verket Brahmas eftersom det finns miljarder skapar-Brahma i miljarder universum, kosmiska världsägg) ånyo skapar universum:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hindu_units_of_time

Vart vi själar tar vägen?

Antingen följer man med in i Vishnus transcendentala kropp och sover sin törnrosasömn eller så återvänder man tillbaka (om karmakontot är tömt) till den eviga andliga världen (absolut rumtid), i den andliga dimensionen, där vi själar ytterst hör hemma.

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-10 kl. 19:58.
Citera
2015-09-10, 20:07
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ska hon vara i det okända måste jag se det avsnittet.

Jag hoppas att det sänds över Internet för jag vill också se det.

Är det någon som vet hur länge Regina haft sina "förmågor"? Vad kan hon "göra"? Är hon den nya Jörgen?
Citera
2015-09-10, 20:10
Medlem
Citat:

Är det någon som vet hur länge Regina haft sina "förmågor"? Vad kan hon "göra"? Är hon den nya Jörgen?

Ingen aning, men det är en gåva man får - men Regina är rolig.
Citera
2015-09-10, 20:19
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ingen aning, men det är en gåva man får - men Regina är rolig.

Möjligt. Men tror du verkligen att hon är lämpad för den här typen av program? Jag kollar inte på eländet men tänker definitivt göra ett undantag nu(om hon nu ska vara med, vill säga).
Citera
2015-09-10, 20:53
Medlem
Citat:

TV4 Play

Regina har nog många förmågor, när hon själv får säga det. Men å andra sidan så kan hon ju inte vara sämre än någon av de andra
Citera
2015-09-10, 21:01
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:

Hon har haft dem ända sedan hennes artistkarriär tog slut...
Citera
2015-09-10, 21:30
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
TV4 Play

Regina har nog många förmågor, när hon själv får säga det. Men å andra sidan så kan hon ju inte vara sämre än någon av de andra

Jag har inte sett det på åratal - är de medverkande verkligen så usla? Tittarsiffrorna har kanske sjunkit drastiskt och nu vill man ha en lite större profil som kan fungera om publikmagnet.

Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Hon har haft dem ända sedan hennes artistkarriär tog slut...

Det var ungefär så jag tänkte.
Citera
2015-09-10, 21:55
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Det var ungefär så jag tänkte.
Citat:
Östersund 2011-10-21

Kärlek är kvällens ledord när en rödhårig Regina Lund intar Sliperiets scen.
Publik: Drygt 20 personer.
http://www.allehanda.se/noje/regina-...ong-med-karlek

Betalar knappast hyran...
Citera
2015-09-10, 21:58
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
http://www.allehanda.se/noje/regina-...ong-med-karlek

Betalar knappast hyran...

Inte direkt, va. Hon borde ändå veta bättre, trots att hon inte är Guds bästa barn, än att vara med i sådana där bluffprogram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in