2015-09-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det ska komma från en tvättäkta skeptiker som i grupp använder sig av en tuff jargong och oresonlighet i sitt sätt att tysta sina meningsmotståndare. Man slutar aldrig att förundras.

Nu är du tramsig. Jag är ingen skeptiker, tvärtom har jag egen erfarenhet om händelser, men jag gör inga pengar på det och ser det heller inte som någon "speciell gåva". Det bara är som det är
Däremot är jag skeptisk mot allt som genererar pengar på andras bekostnad. Förutom medierna i TV å finns det olika frikyrkor, naturläkare mm
Så att jag skulle vara skeptisk mot det okända är fel
Citera
2015-09-27, 19:51
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Jörgen blev pressad av ett team som hade satt ihop en komplott mot honom. De gav sig inte förrän de hade fått ur honom det dom ville ha, sedan klippte de i inslaget så att det skulle passa.

Det stämmer utmärkt att han gick med på att ge tv-teamet det de ville ha, ungefär som när man utför en kalläsning och rättar sig efter vad som verkar gå hem.

Jag tänker be dig igen att svara på min fråga, eftersom Jörgen Gustafsson arbetar som medium och hävdar att han har kontakt med andliga väsen, varför blev han inte varnad av dessa andliga väsen?

Varför tillät andevärlden att JG gjorde bort sig?
Citera
2015-09-27, 20:01
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Det stämmer utmärkt att han gick med på att ge tv-teamet det de ville ha, ungefär som när man utför en kalläsning och rättar sig efter vad som verkar gå hem.

Jag tänker be dig igen att svara på min fråga, eftersom Jörgen Gustafsson arbetar som medium och hävdar att han har kontakt med andliga väsen, varför blev han inte varnad av dessa andliga väsen?

Varför tillät andevärlden att JG gjorde bort sig?
Den frågan kan nog inte ens Jörgen svara på, än mindre jag.
Citera
2015-09-27, 20:14
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Den frågan kan nog inte ens Jörgen svara på, än mindre jag.

Du vet svaret och det är att han bara gissade.
Citera
2015-09-28, 00:14
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Därför att det är bättre än att avfärda något som man inte känner till.
På vilket sätt är det bättre?
Citera
2015-09-28, 08:26
Medlem
Citat:
Därför att det är bättre än att avfärda något som man inte känner till.

Det var det dummaste jag har hört
Citera
2015-09-28, 12:20
Medlem
enfindams avatar
Mediet Terry Evans hälsar på Carina och Branko Nikolic som upplever att det spökar i deras café och det närbelägna hemmet. De slår fast att någon eller något försöker förstöra deras verksamhet. Sjuan klockan tjugoett.
Citera
2015-09-28, 13:29
Medlem
Citat:
Mediet Terry Evans hälsar på Carina och Branko Nikolic som upplever att det spökar i deras café och det närbelägna hemmet. De slår fast att någon eller något försöker förstöra deras verksamhet. Sjuan klockan tjugoett.

Ja, vi ska se det under tiden så kollar vi - som Älskar Det Okända - på repriserna.
Citera
2015-09-28, 13:33
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, vi ska se det under tiden så kollar vi - som Älskar Det Okända - på repriserna.
Ja, det är ett utmärkt tillfälle att se det för oss som missade programmet.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-28 kl. 13:35.
Citera
2015-09-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ja, det är ett utmärkt tillfälle att se det för oss som missade programmet.

Inte undra på att det spökar på Fridhem när de bor på en galgbacke som senare blev prästänkebostad ( ser inte bra ut att bygga hus på en kyrkogård ) och sen var det en kvinna som tyckte de skulle fråga henne om lov. Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg.
Citera
2015-09-28, 22:37
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg.

Det är nog snarare omsättningen i Terrys olika bolag som skänker honom lugn,trygghet och "elegans".
Citera
2015-09-29, 03:43
Medlem
Citat:
Inte undra på att det spökar på Fridhem när de bor på en galgbacke som senare blev prästänkebostad ( ser inte bra ut att bygga hus på en kyrkogård ) och sen var det en kvinna som tyckte de skulle fråga henne om lov. Terry är lugn och fin och hans höga ålder gör honom så trygg.

67 år är väl ingen hög ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in