2015-08-05, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har NI lagt märke till att under industrisemestern var vädret så dåligt så inte en jävel solade?
Nu däremot har vi ju haft ett par dagar där större delar av landet haft varmt och sol med parker och stränder fulla av soltörstande svenskar... Fast det kanske inte finns någon park eller strand i inhägnaden ni får vistas i?
Bullshit, har inte märkt någon sola, och så varmt har det faktiskt inte varit vet inte var du får allt ifrån, du trollar som vanligt.
Citera
2015-08-05, 18:00
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Jag sa inte att alla blir chemtrailade, men minst en miljard tror jag blir det. Jag kommer tyvärr garanterad dö i förtid, tror jag har ca 10år kvar att leva.
Hur vet du att chemtrailsen är farliga? Det kanske är goda nanobotar som hjälper imunförsvaret att bota sjukdomar? Varför är du så fördomsfull mot chemtrails? Jag tror inte att dom existerar, men om dom gjorde det så vill jag föreställa mig att det är rena himmelriket för dom som får njuta av alla genomgoda och supernyttiga nanobots.
Tänk bara på allt positivt dom kan göra. Rensa blodkärl, förhindra alzheimers och i ditt fall kanske till och med möjliggöra återupplivning av dina förstörda hjärnceller.
Citera
2015-08-05, 18:32
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag spär på med några fler bara för att det är ett så korkat påstående..
https://www.metabunk.org/contrails-in-airline-advertising.t690/
https://www.metabunk.org/pre-1995-persistent-contrail-archive.t487/

Metabunks Mick West?

SKÄMTAR DU, SnakePlisssken?

Metabunk och ContrailScience är sedan länge avslöjade som värsta sortens desinformationssajter, med photoshoppade bilder etc, skapade av den ökände desinformationsagenten Mick West!

KÄLLKRITIK, TACK !!!
Citera
2015-08-05, 18:36
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
KÄLLKRITIK, TACK !!!
Det räcker med att läsa din signatur för att fatta att du är dum i huvudet. Duger det som källkritik? Eller måste man påstå utan källa att du sedan länge är avslöjad som dum i huvudet också?
Citera
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
[...]

KÄLLKRITIK, TACK !!! [..]

Varsågod det var så lite att jag kunde hjälpa dig med dina vanföreställningar och rena felaktigheter.

Alltså vilket skämt du är du angriper en person men ger blanka fasen att svara på oss andra som gett dig svar på dina fåniga lögner!
Citera
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Hur vet du att chemtrailsen är farliga? Det kanske är goda nanobotar som hjälper imunförsvaret att bota sjukdomar? Varför är du så fördomsfull mot chemtrails? Jag tror inte att dom existerar, men om dom gjorde det så vill jag föreställa mig att det är rena himmelriket för dom som får njuta av alla genomgoda och supernyttiga nanobots.
Tänk bara på allt positivt dom kan göra. Rensa blodkärl, förhindra alzheimers och i ditt fall kanske till och med möjliggöra återupplivning av dina förstörda hjärnceller.

Alzheimers ÖKAR dramatiskt i svårt chemtrailade länder!

Hur får du det till att aluminium (som är huvudbeståndsdelen i chemtrails) skulle minska Alzheimers?
Citera
2015-08-05, 18:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Hur får du det till att aluminium (som är huvudbeståndsdelen i chemtrails) skulle minska Alzheimers?
Jag tror fortfarande inte på chemtrails men om jag gjorde det så förutsätter jag att aluminium skulle passa utmärkt som bränsle och byggstenar åt nanobotsen. Är du också chemtrailsfördomsfull?
Hur vet du att det inte är just i syfte att sänka alarmerande nivåer av Alzheimers som man introducerat chemtrailsen? Gissar du bara eller?
Citera
2015-08-05, 18:43
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Alzheimers ökar för vår livslängd ökar, sedan kan det finnas faktorer som triggar men att man skulle släppa ut massa aluminium på 10 000 m höjd är ju faktiskt så fånigt, vilket vi berättar gång på gång men du strutsar och ljuger ihop något nytt. Det är väl "astral, tomtar och knytt" Sassersson som fyllt dig med massa korkat trams, och du skriker på källkritik!
Citera
2015-08-05, 20:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Metabunks Mick West?

SKÄMTAR DU, SnakePlisssken?

Metabunk och ContrailScience är sedan länge avslöjade som värsta sortens desinformationssajter, med photoshoppade bilder etc, skapade av den ökände desinformationsagenten Mick West!

KÄLLKRITIK, TACK !!!

Om din hjärna hade fungerat så hade du sett att det stod källa på de flesta annonserna - då kunde du kollat upp den istället för att gnälla. Men nä, det är klart du inte kunde - nåväl, här får du länkar direkt till några av källorna istället så kan du ju börja om och göra bort dig på något nytt spännande sätt, gärna med en respons som anknyter till diskussionen den här gången.. :

http://ceifan.org/scie_pre1995.htm
http://jonwilliamson.com/template_permalink.asp?id=5087
http://jonwilliamson.com/template_permalink.asp?id=4825
https://www.flickr.com/photos/dboo/366363251/
http://blog.modernmechanix.com/the-dc-8-now-in-flight-will-carry-you-to-new-heights-of-luxurious-air-travel/
https://www.flickr.com/photos/brraveheart/4844986311
http://brianpaulnelson.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/mcm_01.png

osv osv...
Citera
2015-08-05, 20:41
Bannlyst
Citat:
Hur jag vet? Jo ska du veta, folk har nämligen insjuknat av det och dött snabbare än väntat. Chemtrails är giftigt det vet alla insatta. Det är också svårt att skydda sig emot det. Personligen håller jag för mun o näsa när jag ser chemtrails i luften och skyndar mig hem tar en ordenlig duch på minst 2timmar för att försäkra mig att jag är ren.

Nej det har inget med nanorobotar att göra, nanorobotar finns däremot i våra mediciner.
Citera
2015-08-05, 21:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Hur jag vet? Jo ska du veta, folk har nämligen insjuknat av det och dött snabbare än väntat.
Hur vet du att det inte berodde på något annat?

Citat:
Chemtrails är giftigt det vet alla insatta.
Hur vet dom det? Dom som eventuellt har skapat chemtrails borde ju veta om det är nyttigt eller inte. Har ni pratat med någon av dom? Kan man vara mer insatt än dom?

Citat:
Det är också svårt att skydda sig emot det.
Hur vet du det? Eller ens att det är önskvärt att skydda sig emot det?

Citat:
Personligen håller jag för mun o näsa när jag ser chemtrails i luften och skyndar mig hem tar en ordenlig duch på minst 2timmar för att försäkra mig att jag är ren.
Hur vet du att det inte finns chemtrails i vattnet? Står du eventuellt och smörjer in dig med chemtrails för att känna dig ren?

Citat:
Nej det har inget med nanorobotar att göra, nanorobotar finns däremot i våra mediciner.
Hur kan du veta att det inte finns i chemtrails? Borde inte alla som vet något om chemtrails känna till att dessa innehåller nanobotar?
Citera
2015-08-05, 21:52
Bannlyst
Citat:
Hur vet du att det inte berodde på något annat?

Hur vet dom det? Dom som eventuellt har skapat chemtrails borde ju veta om det är nyttigt eller inte. Har ni pratat med någon av dom? Kan man vara mer insatt än dom?

Hur vet du det? Eller ens att det är önskvärt att skydda sig emot det?

Hur vet du att det inte finns chemtrails i vattnet? Står du eventuellt och smörjer in dig med chemtrails för att känna dig ren?

Hur kan du veta att det inte finns i chemtrails? Borde inte alla som vet något om chemtrails känna till att dessa innehåller nanobotar?

Men för helvete vad många frågor, låter som att du är en beskyddare av chemtrails.

Dom som skapat chemtrails vet att det är giftigt, det är meningen att människor ska dö i förtid. Eftersom jorden är överbefolkat och man vill minska det på ett sätt som inte märks så mycket, då är chemtrails perfekta vapnet för det. Det går långsamt me framåt, sen är man plötslitgt död.

Dom som skapat chemtrails, alltå illuminati, har gjort så att alla som dör innan dom är 50år har dött av chemtrails, fast cause of death anledningen är något annat än chemtrails, så chemtrails hålls hemligt för allmänheten.

Jag vet att chemtrails inte finns i vattnet, eftersom jag tar en brunn jag får vatten ifrån Jag bor i en stor villa ute i landet nära mälaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in