Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
Hur vet du att det inte berodde på något annat?
Hur vet dom det? Dom som eventuellt har skapat chemtrails borde ju veta om det är nyttigt eller inte. Har ni pratat med någon av dom? Kan man vara mer insatt än dom?
Hur vet du det? Eller ens att det är önskvärt att skydda sig emot det?
Hur vet du att det inte finns chemtrails i vattnet? Står du eventuellt och smörjer in dig med chemtrails för att känna dig ren?
Hur kan du veta att det inte finns i chemtrails? Borde inte alla som vet något om chemtrails känna till att dessa innehåller nanobotar?
Men för helvete vad många frågor, låter som att du är en beskyddare av chemtrails.
Dom som skapat chemtrails vet att det är giftigt, det är meningen att människor ska dö i förtid. Eftersom jorden är överbefolkat och man vill minska det på ett sätt som inte märks så mycket, då är chemtrails perfekta vapnet för det. Det går långsamt me framåt, sen är man plötslitgt död.
Dom som skapat chemtrails, alltå illuminati, har gjort så att alla som dör innan dom är 50år har dött av chemtrails, fast cause of death anledningen är något annat än chemtrails, så chemtrails hålls hemligt för allmänheten.
Jag vet att chemtrails inte finns i vattnet, eftersom jag tar en brunn jag får vatten ifrån Jag bor i en stor villa ute i landet nära mälaren.