2016-02-17, 11:23
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kan du använda din enorma förståelse för elementär fysik och förklara varför dessa chemtrails är contrails som inte beter sig som vattenånga , utan mer som metalldamm som sprayats?

Enligt elementär fysik så skulle contrailsen ha regnat ner eller dunstat.. men dom ligger kvar på himmlen och sprider sig med vinden och regnar långsammt ner ett metalldamm

Visst.

Gå utumhus om du nu bor någonstans där dörrarna inte är låsta och väggarna inte vadderade. Med mig så långt? Okej, andas nu in, och försök hänga med nu för nästa del är på en ganska avancerad nivå.

Andas ut. Vad hände?

Varm och fuktig luft möter kall luft och bildar vattenånga, vad tror du händer när en jetmotor förbränner bränsle i 30 minusgrader? Det bildas kondens. BEVISLIGEN kan vattenånga ligga kvar väldigt länge eftersom MOLNEN gör det! Förklara vad som är skillnaden mellan moln och contrails eller erkänn att du har fel!

Bilda dig med annat än YT, du framstår som sinnesförvirrad eller bara vansinnigt korkad.
Citera
2016-02-17, 14:07
Medlem
Citat:
Att hela youtube är fyllt av videos som visar chemtrails över svenska städer
Hela Youtube är fyllt av klipp på sådant som är identiskt med contrails, men folk PÅSTÅR att det är "chemtrails" utan några som helst bevis.
Citat:
som enligt de fysiska bevisen inte är contrails..
Vilka fysiska bevis? Presentera gärna bevisen.
Citat:
när så många människor filmar detta och vill veta vad deras andningsluft besprutas med.. så är det väl anmärkningsvärt att media inte sagt ett ljud om detta?
Anmärkningsvärt att media inte lägger ner tid på att tala om foliehattar som tror att contrails består av nanorobotar? Skulle inte tro det..
Citat:
Som sagt allt bevisar och motbevisar saker..
Bara om man är logik-analfabet.

Citat:
även eran ignorans när det gäller chemtrails och media.
Nej, det är bara nonsens. Presentera bevis om du vill motverka "ignoransen", istället för att sitta och trippa med uppenbarelseboken.

Citat:
Ni båda har för länge sen bevisat att ni inte bryr er om de fysiska bevisen som finns för chemtrails,
Hittills har inte en enda person i denna tråden (eller annan stans vad jag vet), presenterat fysiska bevis för chemtrails.
Citat:
ni väljer att tro att det är contrails
Med god anledning. Ta din egen bevisbörda.

Citat:
och om någon har andra åsikter baserat i de fysiska bevis som finns
Vilka fysiska bevis?
Citat:
så drar ni upp nån vilsen forskare som tror att han kan lura troende människor att tro att chemtrails är contrails..
Att foliehattar inte är intresserade av seriös forskning är ju ingen nyhet.

Citat:
Men för sånna som måste se fysiska bevis innan dom kan tro på nån clown som säger att contrail kan se ut som chemtrails.. blir det svårare att greppa dessa "vetenskapsmän" som konstigt nog inte vill att folk ska tänka själva, dom vill bara att man ska tro på deras teori, låta dom tänka för alla som inte orkar tänka längre.
Sluta svamla och kom till det relevanta: BEVIS.
Citera
2016-02-17, 14:11
Medlem
Citat:
Contrails är ånga som förångas på 30 sekunder
Hur förklarar du då att moln kan ligga kvar mycket längre?

Citat:
och skapas bara när ett flygplan stiger.. därför ser man endast contrails vid flygplatser.
Nej.
Citat:
Chemtrails är det som planen sprayar metalldamm så det ligger sträck kvar i skyn även när planet flygit över i horisonten.
Bevisa detta då.
Citat:
Du får gärna berätta om din tro på varför chemtrails är contrails..
Att contrails som ligger kvar längre än 30 sekunder existerar, är ingen tro, det är fakta.
Citera
2016-02-17, 14:13
Medlem
Citat:
Jag har redan skrivit att bevisen inte är synliga för troende människor.
Vilka "troende människor"?
Citat:
Att himmlen är fylld med vita sträck som inte är contrails.. är inte fysiska bevis nog för att en troende människa ska kunna ge upp sin tro.
Naturligtvis räknas inte din okunskap om contrails som bevis för att det sprayas nanorobotar från flygplan.
Citera
2016-02-17, 15:27
Medlem
Citat:
Contrails är ånga
Repetition sen tidigare så slipper du påstå nåt:
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Är det inte enklare att du beskriver den kemiska processen när man blandar C12H26 med syre? En liten molberäkning?
Citat:
Tyvär så bevisar eran ignorans
Och din egen ignorans? Vilket århundrade tänker du svara på ställda frågor:
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
När, var och hur samlades det in? Vilket labb?
Citera
2016-02-17, 16:43
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Contrails är ånga som förångas på 30 sekunder och skapas bara när ett flygplan stiger.. därför ser man endast contrails vid flygplatser.

Chemtrails är det som planen sprayar metalldamm så det ligger sträck kvar i skyn även när planet flygit över i horisonten.

Du får gärna berätta om din tro på varför chemtrails är contrails.. och vilka fysiska bevis du använder dig av innan du drar din slutsats om att chemtrails är contrails.

Mvh

Du skulle behöva gå en kurs hos en meteorolog som förklarar för dig hur moln och contrails fungerar, du verkar inte ha det minsta koll hur världen ser ut och fungerar. Gå ur lådan du verkar bo i och prova att se världen och sluta drömma.
Citera
2016-02-17, 17:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Gå utumhus om du nu bor någonstans där dörrarna inte är låsta och väggarna inte vadderade. Med mig så långt? Okej, andas nu in, och försök hänga med nu för nästa del är på en ganska avancerad nivå.

Andas ut. Vad hände?

Varm och fuktig luft möter kall luft och bildar vattenånga, vad tror du händer när en jetmotor förbränner bränsle i 30 minusgrader? Det bildas kondens. BEVISLIGEN kan vattenånga ligga kvar väldigt länge eftersom MOLNEN gör det! Förklara vad som är skillnaden mellan moln och contrails eller erkänn att du har fel!

Bilda dig med annat än YT, du framstår som sinnesförvirrad eller bara vansinnigt korkad.

Det som händer med jetmotorer enligt fysiken du sa att du kunde.. är att ånga försvinner även om luften är kall.

Varför försvinner inte chemtrailsen om dom är contrails är väl den egentliga frågan eller hur?

Hur jag framstår framför hjärntvättade människor som inte ens vet om att ånga dunstar, spelar ingen som helst roll för mig.

Jag vet det jag ve och det spelar ingen roll vilket udda tro ni har valt, har ni inga bevis som förklarar varför chemtrailsen inte beter sig som contrails som förångas.. så kan inte jag personligen lyssna på eran tro, för att tro är nånting jag väljer bort.

Bilda dig lite mer med youtube så du åtminstående vet skillnad på chemtrails och contrails, du framstår som en troende människa som blivit hjärntvättad sen du föddes.
Citera
2016-02-17, 17:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Vilka "troende människor"?

Naturligtvis räknas inte din okunskap om contrails som bevis för att det sprayas nanorobotar från flygplan.

Troende människor är ni som inte ens lyssnar på transhumanisterna som säger helt öppet att dom ska avsluta mänskligheten och starta transhumanism.. använda människors hjärnor för att skapa slavrobotar.. det är utopiat som politiker och media ska leda er fram till.. efter att ni andats nanonrobotar genom chemtrailsen, dagligen i 13-14 år.

Det är lixom i mainstream vetenskapen som dessa nazi vetenskapsmän säger att dom ska avsluta mänskligheten och starta transhumanim.

Telia har börjat med mikrochippen nu, dom som bibeln kallar för The Mark of the Beast.

Chemtrails är bara den första delen i omvandlingen av alla människorträlar som tror på den ljusa framtiden som media och politiker leder dom till.. mikrochippet som Telia nu börjar med är det sista steget.

Vi kan se chemtrails i skyn, obemannade kassor på alla livsmedelsaffärer, och att svenska banker inte hanterar pengar.. eftersom planen är att tabort kontanter och sen få alla chemtrailsförnekande trälar att sätta ett mikrochip i högerhanden.. ett chip som kan användas som bankomatkort.

Och jag som vetat om chemtrails i 13 år har lixom lyssnat på alla dessa psykopater till vetenskapsmän , som är ehlt öppna med att dom inte bryr sig om vad trälarna säger om transhumanism.. dom ska göra människor till robotslavar även om människor inte vill det. Vilket iof chemtrails bevisar.

Ni kanske inte vill bli slavrobotar som i en evighet sitter i en elektronisk bur.. men ni bryr er inte ens om att dom som tänker göra er till robotslavar sprayar chemtrails och pratar helt öppet om eran framtid som ni inte kan tro på, precis som ni inte kan tro på at dom sprayar nanorobotar för att göra om er till robotar från insidan.

Ray Kurzveil är lixom den psykopat som är helt öppen med att han ska "återuppliva" sin döda pappa genom att skapa en klon. Han säger även att transhuamnism är framtiden som de flesta människor kanske inte vill ha, men det spelar ingen roll.. det ska vi göra ändå har Ray Kurzveil sagt.

Så visst är "chansen stor" att chemtrails innehåller nanorobotar som omvandlar människoträlarna till robotar från insidan.

Det som ni troende chemtrailsförnekare inte vill förstå är att sånna som mig som endast kan lyssna på bevis och fakta, och undviker att tro till varje pris.. sånna som mig har bara lyssnat på dom som ni blindt följer.. mainstream vetenskapen, politiker , bankägare, media.

Det finns politiker som säger öppet att 90% av mänskligheten måste utrotas, dom skrev det tillåmed på Georgia Guidestones. Läser man deras böcker så är dom helt öppna med hur dom tänker.

Det är just det som ni troende människor aldrig kommer få se.. att dom som ni tror på inte bryr sig om er eftersom dom är slavdrivare som utnyttjat er sen ni föddes, och nu spayar chemtrails över era huvuden för att dom ska utroa 90%, äta upp 33% och göra robotslavar av 10% av mänskligheten.
Citera
2016-02-17, 18:16
Medlem
Citat:
Troende människor är ni som inte ens lyssnar på transhumanisterna som säger helt öppet att dom ska avsluta mänskligheten och starta transhumanism.. använda människors hjärnor för att skapa slavrobotar.. det är utopiat som politiker och media ska leda er fram till.. efter att ni andats nanonrobotar genom chemtrailsen, dagligen i 13-14 år.

Det är lixom i mainstream vetenskapen som dessa nazi vetenskapsmän säger att dom ska avsluta mänskligheten och starta transhumanim.

Telia har börjat med mikrochippen nu, dom som bibeln kallar för The Mark of the Beast.

Chemtrails är bara den första delen i omvandlingen av alla människorträlar som tror på den ljusa framtiden som media och politiker leder dom till.. mikrochippet som Telia nu börjar med är det sista steget.

Vi kan se chemtrails i skyn, obemannade kassor på alla livsmedelsaffärer, och att svenska banker inte hanterar pengar.. eftersom planen är att tabort kontanter och sen få alla chemtrailsförnekande trälar att sätta ett mikrochip i högerhanden.. ett chip som kan användas som bankomatkort.

Och jag som vetat om chemtrails i 13 år har lixom lyssnat på alla dessa psykopater till vetenskapsmän , som är ehlt öppna med att dom inte bryr sig om vad trälarna säger om transhumanism.. dom ska göra människor till robotslavar även om människor inte vill det. Vilket iof chemtrails bevisar.

Ni kanske inte vill bli slavrobotar som i en evighet sitter i en elektronisk bur.. men ni bryr er inte ens om att dom som tänker göra er till robotslavar sprayar chemtrails och pratar helt öppet om eran framtid som ni inte kan tro på, precis som ni inte kan tro på at dom sprayar nanorobotar för att göra om er till robotar från insidan.

Ray Kurzveil är lixom den psykopat som är helt öppen med att han ska "återuppliva" sin döda pappa genom att skapa en klon. Han säger även att transhuamnism är framtiden som de flesta människor kanske inte vill ha, men det spelar ingen roll.. det ska vi göra ändå har Ray Kurzveil sagt.

Så visst är "chansen stor" att chemtrails innehåller nanorobotar som omvandlar människoträlarna till robotar från insidan.

Det som ni troende chemtrailsförnekare inte vill förstå är att sånna som mig som endast kan lyssna på bevis och fakta, och undviker att tro till varje pris.. sånna som mig har bara lyssnat på dom som ni blindt följer.. mainstream vetenskapen, politiker , bankägare, media.

Det finns politiker som säger öppet att 90% av mänskligheten måste utrotas, dom skrev det tillåmed på Georgia Guidestones. Läser man deras böcker så är dom helt öppna med hur dom tänker.

Det är just det som ni troende människor aldrig kommer få se.. att dom som ni tror på inte bryr sig om er eftersom dom är slavdrivare som utnyttjat er sen ni föddes, och nu spayar chemtrails över era huvuden för att dom ska utroa 90%, äta upp 33% och göra robotslavar av 10% av mänskligheten.

slavdrivare som utnyttjat er sen ni föddes, och nu spayar chemtrails över era huvuden för att dom ska utroa 90%, äta upp 33% och göra robotslavar av 10% av mänskligheten

Hur får du ihop den ekvationen, är vi idag 133%.
Citera
2016-02-17, 18:31
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
slavdrivare som utnyttjat er sen ni föddes, och nu spayar chemtrails över era huvuden för att dom ska utroa 90%, äta upp 33% och göra robotslavar av 10% av mänskligheten

Hur får du ihop den ekvationen, är vi idag 133%.

90% ska utrotas.. 33% av dom som ska utrotas kommer bli uppätna.
Det trodde jag faktist att även troende människor kunde räkna ut att 33% som bli uppätna är en del av de 90% som blir utrotade.

Okey jag kanske är lite hårt mot er troende människor när jag skriver sånna där avancerade ekvationer.

Förlåt mig.
Citera
2016-02-17, 19:46
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Det som händer med jetmotorer enligt fysiken du sa att du kunde.. är att ånga försvinner även om luften är kall.

Varför försvinner inte chemtrailsen om dom är contrails är väl den egentliga frågan eller hur?

Hur jag framstår framför hjärntvättade människor som inte ens vet om att ånga dunstar, spelar ingen som helst roll för mig.

Jag vet det jag ve och det spelar ingen roll vilket udda tro ni har valt, har ni inga bevis som förklarar varför chemtrailsen inte beter sig som contrails som förångas.. så kan inte jag personligen lyssna på eran tro, för att tro är nånting jag väljer bort.

Bilda dig lite mer med youtube så du åtminstående vet skillnad på chemtrails och contrails, du framstår som en troende människa som blivit hjärntvättad sen du föddes.

Du har, återigen, jättefel.

"If the humidity is high (greater than that needed for ice conden- sation to occur), the contrail will be persistent. Newly formed ice particles will continue to grow in size by taking water from the surrounding atmosphere. The resulting line-shaped contrail extends for large distances behind an aircraft (See Figures 2 and 3). Persistent contrails can last for hours while growing to sev- eral kilometers in width and 200 to 400 meters in height."

US Environmental Protection Services
https://www.faa.gov/regulations_policies/policy_guidance/envir_policy/media/contrails.pdf
Sida 2.

På svenska: i tillräckligt hög luftfuktighet kommer kondensstrimman att ligga kvar. Hur vore det att faktiskt läsa lite av folk som faktiskt vet vad de pratar om istället för att titta på roliga videosnuttar?

Eller låt mig gissa, EPS är lejda av rymdsniglarna?
Citera
2016-02-17, 19:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Du har, återigen, jättefel.

"If the humidity is high (greater than that needed for ice conden- sation to occur), the contrail will be persistent. Newly formed ice particles will continue to grow in size by taking water from the surrounding atmosphere. The resulting line-shaped contrail extends for large distances behind an aircraft (See Figures 2 and 3). Persistent contrails can last for hours while growing to sev- eral kilometers in width and 200 to 400 meters in height."

US Environmental Protection Services
https://www.faa.gov/regulations_policies/policy_guidance/envir_policy/media/contrails.pdf
Sida 2.

På svenska: i tillräckligt hög luftfuktighet kommer kondensstrimman att ligga kvar. Hur vore det att faktiskt läsa lite av folk som faktiskt vet vad de pratar om istället för att titta på roliga videosnuttar?

Eller låt mig gissa, EPS är lejda av rymdsniglarna?

Du kan även vända dig till media och SMHI som också är inblandade i chemtrails, även om det var amerikanska regeringsföretaget som började med chemtrails, vilket en svensk politiker sa i riksdagen år 1998, och det står kvar på Riksdagen.se att den svenska politikern var orolig över att USA AB börjar spraya chemtrails.

Hos media och SMHI kan du också få veta vad du ska tro på.

-för oss som vet att chemtrails eller contrails som stannar i skyn, inte fanns före 13 år sedan.. blir det lite svårare att lura, för vi är inte troende.

För vi kan se på foton från före 13 år sedan men vi ser inga contrails som ligger på himmlen då, inte heller chemtrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in