2019-04-04, 19:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Kemikalier, tungmetaller verkar dom spraya med.

Vilka är dom, hur gör "dom" det och var gör "dom" det?
Och framför allt undrar jag hur du vet allt detta.
Citera
2019-04-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Sen, hur känns det nu för er som vart så extreemt naiva i denna tråden.
Nu när chemtrails har blivit offentligt. Varav bill gates berättar hur det dom sprayar
är i ett försök till att dimma solljuset.

Då menar dom alltså att vi har kört jorden så pass i grunden att vi måste spraya ner
hela himmelen med tungmetaller.

Ska bli spännande att se alla cancerfall kommande 30 åren. Wow.
Nej, de "chemtrails" som vissa dumbommar har dillat om i femton år finns inte och har aldrig funnits.
Försök med vädermodifieringar har förekommit i liten skala, INGEN här i tråden har förnekat det. Att någon har nämnt det som en tänkbar FRAMTIDA metod att minska temperaturen har inte ett dugg att göra med "chemtrails".
Håll reda på vad som är vad.
Citera
2019-04-04, 22:30
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Usch vá dé har sprayat idag där jag bor, nu är himlen sådär blekblå igen, äckligt!

Vilka är de?
Citera
2019-04-07, 13:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du är bara för patetisk. Du hade fel men fortsätter på din gamla linje för att du kan inte acceptera att ett gäng "knäppgökar" hade rätt hela tiden medan du hade fel.

Det är ingen fara, puss och kram på dig, over and out.

Om vad har jag fel?

Att strimmorna vi ser kommer från vanliga passagerplan? Att kondenserat vatten kan förbli kondenserat vatten i dagar? Att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygplansbränsle? Att kvardröjande strimmor finns dokumenterat sedan 40-talet?
Citera
2019-04-07, 15:11
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Om vad har jag fel?

Att strimmorna vi ser kommer från vanliga passagerplan? Att kondenserat vatten kan förbli kondenserat vatten i dagar? Att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygplansbränsle? Att kvardröjande strimmor finns dokumenterat sedan 40-talet?

Hur förklarar du varför de stänger av och på "kondesstrimmorna" samt att de lägger dom i rutmönster för vissa "testorter", tex Malmö.

Kan det vara så att "kondesstrimmorna" är Chemtrails ändå..?
Citera
2019-04-07, 15:52
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Hur förklarar du varför de stänger av och på "kondesstrimmorna" samt att de lägger dom i rutmönster för vissa "testorter", tex Malmö.

Om kondensstrimmor tycks stängas av och sättas på så beror det på att planet flyger genom olika luftlager med olika temperatur och luftfuktighet. Man stänger inte av och på någonting.
Citera
2019-04-07, 15:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Kondens. Kondensstrimmor är det.

Det är ingen som 'sätter på och stänger av' kondensen. Du ser att ett kondensspår kan upphöra, och förutsätter - felaktigt - och då måste någon ha stängt av något.

Återigen, vilka är 'dom'? Men nyfiken på rutmönster över Malmö, kan du inte visa detta?
Citera
2019-04-07, 16:13
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kondens. Kondensstrimmor är det.

Det är ingen som 'sätter på och stänger av' kondensen. Du ser att ett kondensspår kan upphöra, och förutsätter - felaktigt - och då måste någon ha stängt av något.

Återigen, vilka är 'dom'? Men nyfiken på rutmönster över Malmö, kan du inte visa detta?

Ja, jag kan visa detta! Men titta på egen risk. Om du inte är vaken än kommer du få en chock.

Jag vågar inte länka här för många behöver ett mjukt uppvaknande. Det eliten gör mot oss är sjukt ondskefullt.

Men du verkar tillräckligt stabil, så jag ger dig en "pointer" var du kan hitta både information om vilka som gör det här, samt massvis med bilder..

På Youtube finns en kanal som heter "WakeUpGlobe SE", en av hans första videor heter "Chemtrails i Sverige - Medvetandet ökar"

Se den om du vågar möta en obehaglig sanning. Bilderna och informationen får det att vändas ut och in i magen.

Men kom ihåg att jag varnade.. Kommer man från ditt håll och avfärdar chemtrails så blir det en fet käftsmäll om man tittar med öppet sinne..
Citera
2019-04-07, 16:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja, jag kan visa detta! Men titta på egen risk. Om du inte är vaken än kommer du få en chock.

Jag vågar inte länka här för många behöver ett mjukt uppvaknande. Det eliten gör mot oss är sjukt ondskefullt.

Men du verkar tillräckligt stabil, så jag ger dig en "pointer" var du kan hitta både information om vilka som gör det här, samt massvis med bilder..

På Youtube finns en kanal som heter "WakeUpGlobe SE", en av hans första videor heter "Chemtrails i Sverige - Medvetandet ökar"

Se den om du vågar möta en obehaglig sanning. Bilderna och informationen får det att vändas ut och in i magen.

Men kom ihåg att jag varnade.. Kommer man från ditt håll och avfärdar chemtrails så blir det en fet käftsmäll om man tittar med öppet sinne..

Vill bara påminna om det inte finns någon som sitter och sätter på och stänger av kondensstrimmor.

Fjant. Jag vägrar leta upp dina argument. Kan du visa på rutmönster över Malmö eller?
Citera
2019-04-07, 16:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fjant? Vilket bra argument! Typiskt med den där passivt aggressiva tonen när någon låst in sig i en position och undermedvetet känner att positionen inte klarar sanningens ljus..

Jag letade upp filmen du hänvisade till och scrollade igenom den - såg ett par korsade contrails men inga tydliga rutmönster som du beskrev. Att flygplan kan flyga åt olika håll borde inte komma som en överraskning för någon - och t.ex runt flygplatser kan det givetvis bli många korsade trails efter flygplan som cirkulerar i väntan på landningstillstånd.
Citera
2019-04-07, 17:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hur förklarar du varför de stänger av och på "kondesstrimmorna"

Det förklaras med varierande temperatur och fukt i luften.

Hur förklarar du att vanliga moln plötsligt stängs av?
https://www.smhi.se/polopoly_fs/1.1492.1490011696!/image/1_L%C3%A4tta%20stackmoln.JPG_gen/derivatives/Original_542px/image/1_L%C3%A4tta%20stackmoln.JPG
Menar du att det faktum att det förekommer stackmoln innebär att någon har slagit av och på moln-knappen?

Citat:
att de lägger dom i rutmönster för vissa "testorter", tex Malmö.

Ett rutmönster förklaras med en kombination av airways och vind.

Hur har du kommit fram till att Malmö är en "testort"?

Citat:

Nja, kondensationsstrimmor lär ju inte upphöra att existera bara för att du vill det. Att det kan bildas k-strimmor när fuktig luft i avgaserna kyls ned är ett vetenskapligt faktum och begrepp som t.ex daggpunkt lär inte upphöra bara för att du inte begriper dem.

Så frågan är snarast hur du kan se skillnad på vanliga k-strimmor och "chemtrails"?

Citat:

Mjukt uppvaknande? Den här tråden är ju för fan 13 år gammal - är inte det mjukt nog? Kanske dags att sätta lite fart med bevisen?

Citat:
På Youtube finns en kanal som heter "WakeUpGlobe SE"...

På youtube finns det även filmklipp som hävdar att jorden är platt och att eliten är rymdödlor.
Vad är din poäng?

Edit: I stället för att bara länka till YT borde du i stället upplysa oss om hur i hela världen man kan veta att strimmorna vi alla ser inte är k-strimmor. Jag har många gånger sett strimmor bakom vanliga passagerarplan - vad är det som talar emot att det är k-strimmor jag ser?

Citat:
...så blir det en fet käftsmäll om man tittar med öppet sinne..

Vad betyder "öppet sinne" i sammanhanget? Är det samma sak som att förneka att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygfotogen? Krävs det ett "öppet sinne" för att förneka att vatten kondenserar när daggpunkten passeras?
Senast redigerad av madtop 2019-04-07 kl. 17:21.
Citera
2019-04-08, 08:22
Medlem
Citat:

Exakt VAD är det som är skrämmande? Att en snubbe sitter i nästan en halvtimme och predikar dravel om "mänsklighetens snara uppvaknande"? Den här videon handlar inte om "chemtrails".
Det lilla som sägs om chemtrails är bara det strunt som vi har sett förut, både i den här tråden och på diverse idiotsajter på nätet. Inget nytt alls!

En sak han säger om "chemtrails" bör kommenteras. Han nämner aluminium, barium och några andra metaller och menar att de har spritts ut i "chemtrails". Detta är ren lögn!
Vad som har analyserats är regnvatten. Sedan påstår chemtrailskramarna utan något som helst bevis att det man hittar i regnvattnet kommer från "chemtrails" som har spritts ut en mil upp i luften. Fullständigt galet, det man hittar i regnvattnet kan ha virvlats upp från marken. Eller komma från vilken källa som helst.
Senast redigerad av pewana 2019-04-08 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in