Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
Hur förklarar du varför de stänger av och på "kondesstrimmorna"
Det förklaras med varierande temperatur och fukt i luften.
Hur förklarar du att vanliga moln plötsligt stängs av?
https://www.smhi.se/polopoly_fs/1.1492.1490011696!/image/1_L%C3%A4tta%20stackmoln.JPG_gen/derivatives/Original_542px/image/1_L%C3%A4tta%20stackmoln.JPG
Menar du att det faktum att det förekommer stackmoln innebär att någon har slagit av och på moln-knappen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
att de lägger dom i rutmönster för vissa "testorter", tex Malmö.
Ett rutmönster förklaras med en kombination av airways och vind.
Hur har du kommit fram till att Malmö är en "testort"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
Kan det vara så att "kondesstrimmorna" är Chemtrails ändå..?
Nja, kondensationsstrimmor lär ju inte upphöra att existera bara för att du vill det. Att det kan bildas k-strimmor när fuktig luft i avgaserna kyls ned är ett vetenskapligt faktum och begrepp som t.ex daggpunkt lär inte upphöra bara för att du inte begriper dem.
Så frågan är snarast hur du kan se skillnad på vanliga k-strimmor och "chemtrails"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
Jag vågar inte länka här för många behöver ett mjukt uppvaknande. Det eliten gör mot oss är sjukt ondskefullt.
Mjukt uppvaknande? Den här tråden är ju för fan 13 år gammal - är inte det mjukt nog? Kanske dags att sätta lite fart med bevisen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
På Youtube finns en kanal som heter "WakeUpGlobe SE"...
På youtube finns det även filmklipp som hävdar att jorden är platt och att eliten är rymdödlor.
Vad är din poäng?
Edit: I stället för att bara länka till YT borde du i stället upplysa oss om hur i hela världen man kan veta att strimmorna vi alla ser inte är k-strimmor. Jag har många gånger sett strimmor bakom vanliga passagerarplan - vad är det som talar emot att det är k-strimmor jag ser?
Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
...så blir det en fet käftsmäll om man tittar med öppet sinne..
Vad betyder "öppet sinne" i sammanhanget? Är det samma sak som att förneka att vatten är en restprodukt vid förbränning av flygfotogen? Krävs det ett "öppet sinne" för att förneka att vatten kondenserar när daggpunkten passeras?