2015-08-05, 22:05
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Men för helvete vad många frågor, låter som att du är en beskyddare av chemtrails.
Nej, jag är väldigt tvivlande till att det ens existerar. Men om det skulle göra det så verkar det mer rimligt att det används till gott istället för ont.

Citat:
Dom som skapat chemtrails vet att det är giftigt, det är meningen att människor ska dö i förtid.
Har du pratat med dom? Eller gissar du bara vad dom vet?

Citat:
Eftersom jorden är överbefolkat och man vill minska det på ett sätt som inte märks så mycket, då är chemtrails perfekta vapnet för det.
Inte märks? Ni säger ju att hela himlen är fullproppad med fullt synliga chemtrails

Citat:
Det går långsamt me framåt, sen är man plötslitgt död.
Det låter ganska otäckt...

Citat:
Dom som skapat chemtrails, alltå illuminati,
Vänta lite här nu... Har du kollat med Illuminati om det verkligen är dom som tillverkar och sprider chemtrails? Hur vet du annars att deras inblandning inte är den motsatta? Att sprida negativa rykten och sabotera för dom nyttiga chemtrailsen? Har du övervägt möjligheten att du ingår i Illuminati?

Citat:
har gjort så att alla som dör innan dom är 50år har dött av chemtrails, fast cause of death anledningen är något annat än chemtrails, så chemtrails hålls hemligt för allmänheten.
Så om en 40-åring blir överkörd av en lastbil så var det chemtrails som utförde det?
Aldrig att det skulle funka utan mycket höga koncentrationer av nanobotar i stil med dom självstyrande fordonen i Terminator 3, så då var ju frågan om nanobotar utredd i alla fall.

Citat:
Jag vet att chemtrails inte finns i vattnet, eftersom jag tar en brunn jag får vatten ifrån Jag bor i en stor villa ute i landet nära mälaren.
Hur vet du att inte både brunnen och grundvattnet är fullt med chemtrails? Har man råd att sprida med flyg så borde man ha råd att backa upp och tömma en tankbil i närheten av din brunn också.
Citera
2015-08-06, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nej, jag är väldigt tvivlande till att det ens existerar. Men om det skulle göra det så verkar det mer rimligt att det används till gott istället för ont.

Har du pratat med dom? Eller gissar du bara vad dom vet?

Inte märks? Ni säger ju att hela himlen är fullproppad med fullt synliga chemtrails

Det låter ganska otäckt...

Vänta lite här nu... Har du kollat med Illuminati om det verkligen är dom som tillverkar och sprider chemtrails? Hur vet du annars att deras inblandning inte är den motsatta? Att sprida negativa rykten och sabotera för dom nyttiga chemtrailsen? Har du övervägt möjligheten att du ingår i Illuminati?

Så om en 40-åring blir överkörd av en lastbil så var det chemtrails som utförde det?
Aldrig att det skulle funka utan mycket höga koncentrationer av nanobotar i stil med dom självstyrande fordonen i Terminator 3, så då var ju frågan om nanobotar utredd i alla fall.

Hur vet du att inte både brunnen och grundvattnet är fullt med chemtrails? Har man råd att sprida med flyg så borde man ha råd att backa upp och tömma en tankbil i närheten av din brunn också.

Chemtrails har endast onda ställningar inget alls positivt med chemtrails det är rent gift helt enkelt.

Ja jag har många källor jag kollar efter och dessa källor har berättat sanningen för mig, jag får ofta höra nyheten innan det kommer ut till allmänheten. Därför att jag är en viktig person.

Jo himlen är full av chemtrails, men det är många som inte vet vad det är för nått, i u-länder är värst där dör många i förtid pga chemtrailsen.

Ja det är illuminati som ligger bakom chemtrails, illuminati är onda och vill folk illa. Det är dom som ligger bakom alla jordbävningar, tsunamin, orkaner med mera med mera, dom manipulerar vädret med HAARP allt för att folk ska dö snabbare, eftersom det födds mer än vad folk dör, så dom måste skapa en slags balans på detta.

Jag menar inte såna slags dödsorsak som att bli överkörd av någon bil. UTan mer naturliga dödar, om man dör i sängen eller cancer eller dylikt det är orsakat av chemtrails,

Jag kokar upp mitt vatten innan jag använder det. Sen fryser jag ner det så jag har mycket vatten att tillföra.
Citera
2015-08-06, 17:28
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
ALLA NI CHEMTRAIL-FÖRNEKARE:

Svara på följande frågor, tack!

1. Hur kommer det sig att chemtrailplanen (militära plan) ALDRIG syns på flygradar (transpondern av), till skillnad mot vanliga passagerarplan?

2. Hur kommer det sig att reklam och tecknat, före år 2000, ALDRIG innehöll chemtrails, vilket ni får belägg för här?
https://www.youtube.com/watch?v=hLMFGhy4wzQ

3. Hur kommer det sig att chemtrailandet är som massivast och intensivast i NATO-länderna och dess nära allierade, om det inte är ett NATO-projekt, vilket den tidigare kanadensiske premiärministern, Bill Vander Zalm, här uppger?
https://www.youtube.com/watch?v=t89aqDUQQj4

NI SKA INTE STRUTSA NÅGON AV FRÅGORNA !!!

Iakttagelse:

Har ni lagt märke till att så fort som industrisemestern nu tog slut (människor ligger inte längre i samma utsträckning i sina solstolar och iakttar himlen), så har man återigen börjat chemtraila oss utav helvete...
.

På tal om strutsar. Här är en fågel med chemtrails.
http://www.smhi.se/kunskapsbanken/kondensstrimmor-efter-svalor-1.91873

Hur bortförklarar du detta?

Kolla in detta feta chemtrail-moln!
http://i.imgur.com/Z0uDuBg.gifv
Senast redigerad av Kobold 2015-08-06 kl. 17:31.
Citera
2015-08-06, 17:32
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Chemtrails har endast onda ställningar inget alls positivt med chemtrails det är rent gift helt enkelt.

Ja jag har många källor jag kollar efter och dessa källor har berättat sanningen för mig, jag får ofta höra nyheten innan det kommer ut till allmänheten. Därför att jag är en viktig person.

Jo himlen är full av chemtrails, men det är många som inte vet vad det är för nått, i u-länder är värst där dör många i förtid pga chemtrailsen.

Ja det är illuminati som ligger bakom chemtrails, illuminati är onda och vill folk illa. Det är dom som ligger bakom alla jordbävningar, tsunamin, orkaner med mera med mera, dom manipulerar vädret med HAARP allt för att folk ska dö snabbare, eftersom det födds mer än vad folk dör, så dom måste skapa en slags balans på detta.

Jag menar inte såna slags dödsorsak som att bli överkörd av någon bil. UTan mer naturliga dödar, om man dör i sängen eller cancer eller dylikt det är orsakat av chemtrails,

Jag kokar upp mitt vatten innan jag använder det. Sen fryser jag ner det så jag har mycket vatten att tillföra.
Vänta lite här nu... Du säger att det är värst i u-länder, samtidigt som kapten Hjärndöd påstår att det är tvärtom...
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.3. Hur kommer det sig att chemtrailandet är som massivast och intensivast i NATO-länderna och dess nära allierade, om det inte är ett NATO-projekt, vilket den tidigare kanadensiske premiärministern, Bill Vander Zalm, här uppger?
https://www.youtube.com/watch?v=t89aqDUQQj4
Minst 1 av er ljuger. Fram tills motsatsen är bevisad eller ni är överens utgår jag från att BÅDA ljuger.

Jasså, du säger att du kollat med källor. Men du har inte kollat med några insatta källor? Dom som faktiskt tillverkar och sprider chemtrails? Utan istället har du vänt dig till andra fåntrattar som sprider samma ondeskefulla rykten om som dig?

Vuxna människor utanför psykanstalter är väl medvetna om att jordbävningar, tsunamin, orkaner med mera med mera, förekom långt före människan lärde sig kemi. Att dessa fenomen drabbar fler människor i modern tid än på t ex stenåldern beror på den enkla anledningen att det bor fler människor på jorden nu, människor som dessutom oftare väljer att bosätta sig i farligare områden efter hand som vi blir fler. Det behövs alltså ingen HARP-maskin eller rymdvarelser i konstiga dräkter för den saken.

Det påstås ju att chemtrails fungerar även om dom värms till flera hundra grader i en jetmotor så att du kokar ditt chemtrailsförorenade vatten är helt meningslöst. Att frysa ner det hjälper inte alls. Prova att frysa ner en dynamitgubbe och håll den sedan i handen och tänd på stubinen. Om du överlever så funkar tydligen din nedfrysningsmetod.
Citera
2015-08-06, 17:56
Medlem
JussiJernkuuks avatar
Chemtrails fungerar ju jäkligt dåligt, då livslängden ökar och mortaliteten sjunker i så gott som alla länder på jorden. Kanske är det tvärtom så att chemtrails är illuminatis ondskefulla plan för att förlänga vår pina här på jorden? En långsam, utdragen död åt alla, omöjlig att skilja från en död av naturliga orsaker.
Citera
2015-08-06, 18:44
Medlem
bernad_laws avatar
Denna tråd handlar INTE om aliens, mer om detta kommer leda till straff.

Vidare: Att tramsa till texten genom att blanda stora och små bokstäver utan rimlig anledning är inte önskvärt, särskilt när det är uppenbart att det inte handlar om något tangetbordsfel. /Mod
Citera
2015-08-07, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vänta lite här nu... Du säger att det är värst i u-länder, samtidigt som kapten Hjärndöd påstår att det är tvärtom...Minst 1 av er ljuger. Fram tills motsatsen är bevisad eller ni är överens utgår jag från att BÅDA ljuger.

Jasså, du säger att du kollat med källor. Men du har inte kollat med några insatta källor? Dom som faktiskt tillverkar och sprider chemtrails? Utan istället har du vänt dig till andra fåntrattar som sprider samma ondeskefulla rykten om som dig?

Vuxna människor utanför psykanstalter är väl medvetna om att jordbävningar, tsunamin, orkaner med mera med mera, förekom långt före människan lärde sig kemi. Att dessa fenomen drabbar fler människor i modern tid än på t ex stenåldern beror på den enkla anledningen att det bor fler människor på jorden nu, människor som dessutom oftare väljer att bosätta sig i farligare områden efter hand som vi blir fler. Det behövs alltså ingen HARP-maskin eller rymdvarelser i konstiga dräkter för den saken.

Det påstås ju att chemtrails fungerar även om dom värms till flera hundra grader i en jetmotor så att du kokar ditt chemtrailsförorenade vatten är helt meningslöst. Att frysa ner det hjälper inte alls. Prova att frysa ner en dynamitgubbe och håll den sedan i handen och tänd på stubinen. Om du överlever så funkar tydligen din nedfrysningsmetod.

Det är utspritt över hela jorden, man kan inte säga att det bara finns där o där, utan det är en globalt fenomen
Citera
2015-08-07, 16:19
Medlem
Citat:
Det är utspritt över hela jorden, man kan inte säga att det bara finns där o där, utan det är en globalt fenomen

Citat:
Jag sa inte att alla blir chemtrailade, men minst en miljard tror jag blir det. Jag kommer tyvärr garanterad dö i förtid, tror jag har ca 10år kvar att leva.

Hur blir denna miljard utvald om hela Jorden sprayas?
Citera
2015-08-07, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Hur blir denna miljard utvald om hela Jorden sprayas?
Det sprids ut lite här o där, i u-länder är det värst eftersom det är så överbefolkat tex kina o indien o indonesien
Citera
2015-08-07, 17:11
Medlem
Citat:
Det sprids ut lite här o där, i u-länder är det värst eftersom det är så överbefolkat tex kina o indien o indonesien

Citat:

Jag tycker att alla kan lämna tråden några dagar och låta bumpo fortsätta argumentera mot sig själv.
Citera
2015-08-07, 17:18
Medlem
madtops avatar
Citat:

De flesta andra troende har uppfattningen att det är som vanligast i USA och framför allt i Kalifornien. Varför har du en avvikande åsikt? Finns det någon fakta som visar att det är vanligare i Indonesien än i USA?
Citera
2015-08-07, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Jag tycker att alla kan lämna tråden några dagar och låta bumpo fortsätta argumentera mot sig själv.
Vad menar du? Detta är en diskussions forum, jag ska inte prata med mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in