Citat:
Ursprungligen postat av
Shadowcraft
Lion bar Sveavägen tar fan hem priset. Det är som att stiga in i en toalett, så jävla dräggigt! Packade gamla gubbar som tafsar på bartendern, klibbigt, ofräsch toalett..listan är lång.
Konstig personal också, fick inte beställa 2 öl direkt trots att jag var spiknykter. Sen så bad bertendern mig att plocka av märket på jackan eller gå :/
Jo personalen dar ar valdigt godtycklig. Ibland kan man supa skallen av sig, ibland blir man nekad efter tva bira. Ett mycket markligt stalle...
Sedan forstar jag inte hur man kan saga att Ankaret ar draggit? Inte mer eller mindre an andra stallen tycker jag.
En budgetbar som haller "hog" klass ar i varje fall Dovas! Billig flaskbira 50 cl for 25-35 spann och forvanansvart hyggligt klientel. Galler i praktiken samtliga dovas.
Sunkigaste topp tre ar anda El Bocado, Pub Diset och Sewer In
EFTERLYSNING DEN SUNKIGA LIONBAR SVEAVAGEN HOTORGET!!! For nagot ar sedan brukade det alltid sta en gubbe vid bardisken, ungefar dar de staller olbackarna, i vindjacka och Norrlandsguldmossa, mellan 50-60 bast. Han stod alltid tyst for sig sjalv med bister uppsyn och kunde sanka oandligt antal Norrlandsguld 50 cl glasflaskor.
Nagon som vet vem jag talar om och har sett denna herre pa sistone?