Citat:
Ursprungligen postat av djuras
Ptja, min poang ar att det inte finns nagot uteliv vart namnet i Sverige. Men svenskar forstar ju inte det, eftersom ni aldrig sett battre. For all del, stanna i Sverige och ha sa kul.
Det beror på vad man menar med uteliv. Stockholm huserar cocktailbarer med musik och bartenders av absolut världsklass, varav en del i min mening skulle stå sig mot konkurrensen även i London.
Själv bor jag inte i Sverige och anser inte att Stockholms nattliv på något sätt skulle vara världsbra (däremot bättre än att varenda lokal är sunkig), så du kan ju ta ditt "jag är så jävla häftig för att jag är ex-pat" och gå och lägga dig. Att ha tagit del av någonting utomlands för att sedan kategoriskt slå ner på allt som är svenskt är så typiskt lågpanne-beteende av samma typ som Bromma-mammor som pimplar vin varje dag för att de minsann gör så på kontinenten.
Du verkar mest ha något slags mindervärdeskomplex vilket gör att du måste hävda dig och visa att du minsann är upplyst, till skillnad från alla som "stannar" i Sverige - som att det vore någonting negativt.
Du är en tvättäkta tönt helt enkelt. Bara att du "frekventerade" lokaler som du vantrivdes i bevisar ju det, men ditt senaste inlägg var ju så avslöjande att det inte ens är roligt längre.
Edit:
Jag läste dina andra inlägg. Du avskyr ju uppenbart allt som har med Sverige att göra, så det kanske inte är så konstigt att du skriver som du gör. Däremot tycker jag att det är konstigt att du besöker ett svenskspråkigt forum om du knappt ens vill lära dina barn svenska? Vad är det som gör detta forum så attraktivt för dig, när det bara finns folk som talar ett språk och tillhör en kultur som du ogillar så mycket?