2015-07-09, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Jag har 8-kantiga 20mg Zopiklon från SCS, kanske är de du har fått?
Dock inte depot, utan munsönderfallande med akut effekt.
Varför skulle zolpidem eller zopiklon finnas i depot överhuvudtaget? Väldigt dumt.
Men är de så att du har zopiklonen 20mg 8-kantiga så är de väldigt bra.

20mg?? dem måste vara hemma pressade va? aldrig hört z men så mkt.
Citera
2015-07-09, 18:50
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
sammanfattningsvis: du ogillar imovane pga en "balkongincident" med sjukhusbesök som följd, men sitter ändå och dagpundar imovane och blandar med cs. föreslår att du skaffar riktiga benso om du vill bli av med ångest under dagen, och knaprar ansvarsfullt

Jag vet att det är sjukt patetiskt. Men kom igen, man lever bara en gång och om man inte har tillgång till bz så tar man det närmaste man kommer... Annan tablettmissbruk.
Citera
2015-07-09, 20:14
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Hur tycker du deras Zopiclone funkar?

Med vänlig hälsning Waste

Förvånansvärt bra måste jag säga.
Hade tidigare imovan på recept, men fick alltid ta 2st 7,5mg så var ändå uppe på 15mg varje natt.
Nu får jag det inte längre utskrivet så jag köper därifrån istället och de funkar prima.
Det jag gillar mest är att de är munsönderfallande så att effekten kommer ganska omedelbart.

Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
20mg?? dem måste vara hemma pressade va? aldrig hört z men så mkt.

Tabletterna är väldigt proffsiga, men smälter direkt när man lägger de under tungan.
Kan i vilket fall rekommendera de tabsen för de gör jobbet utan tvekan!

Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Helt ärligt det bästa jag kört, provade från en annan shop för något halv år sedan, blev bra lite seg i reflexerna men åttakantiga från scs är du duktig om du kan hålla dig emot att somna i 10 minuter

+1
Tog en när jag satt vid datorn häromkvällen, satt nog lite för länge för när jag skulle gå till sovrummet så var koordinationen helt borta
Citera
2015-07-09, 20:17
Medlem
Hej,

Hoppas ni insatta människor kan hjälpa mig..

Blir inte klok på min doktor, han skriver ut 30x7,5mg per 15-dagars period. Han skriver ut 3 uttag åt gången.

På anvisningarna på förpackningen står det 1/2 - 1 tablett om kvällen 5-6 dagar/vecka.

Vill helst inte outa mer info om vem det är etc.. e ju ingen dålig sak.

Men, är detta god läkar-sed i längden? Eller är läkaren lite väl frikostig...?
Citera
2015-07-09, 20:50
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Förvånansvärt bra måste jag säga.
Hade tidigare imovan på recept, men fick alltid ta 2st 7,5mg så var ändå uppe på 15mg varje natt.
Nu får jag det inte längre utskrivet så jag köper därifrån istället och de funkar prima.
Det jag gillar mest är att de är munsönderfallande så att effekten kommer ganska omedelbart.

Tabletterna är väldigt proffsiga, men smälter direkt när man lägger de under tungan.
Kan i vilket fall rekommendera de tabsen för de gör jobbet utan tvekan!

+1
Tog en när jag satt vid datorn häromkvällen, satt nog lite för länge för när jag skulle gå till sovrummet så var koordinationen helt borta

hahaha nu känner jag mig dum, aldrig förstått att dem är munsönderfallande
har alltid svalt dem hela men det fungerar också kan jag meddela
Citera
2015-07-09, 21:29
Bannlyst
Tack ni som svarat mej, då vet jag med bestämdhet!

MVH Waste
Citera
2015-07-09, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av afie
Hej,

Blir inte klok på min doktor, han skriver ut 30x7,5mg per 15-dagars period. Han skriver ut 3 uttag åt gången.

På anvisningarna på förpackningen står det 1/2 - 1 tablett om kvällen 5-6 dagar/vecka.

Nä, han verkar lite vilsen. Men det är ju bara bra i ditt fall så kör på bara.
Citera
2015-07-09, 23:34
Medlem
Varför skriver min läkare ut detta till mig då han vet att jag älskar att knarka
Citera
2015-07-10, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Varför skriver min läkare ut detta till mig då han vet att jag älskar att knarka

För att hen har en deal med Meda eller vad för företag it might be och han får cash?
Citera
2015-07-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afie
Hej,

Be honom om ett hundra pack istället, det du får kostar 4 gånger så mycket som ett hundra-pack och då är det bara instruktionsmanualen du köper tre av. En möjlighet är ju att din läkare förväntar dig hämta ut ett bara. Jag minns att jag hade 30x2 Zopiklon, 30x2 Zolpidem och 1 hundrapack zolpidem när jag skulle hämta ut zopiklon en dag, tog ut allt och lät som en maracas hela vägen hem. Fick dock inte höra av mig till honom förän dagen då allt enligt ord. var slut däremot, vilket sög men snittad vid tillfället 3 tabletter i timmen i en veckas tid. Sov som en stock och kunde flöda fritt med inspiration om vad som fanns att göra (aldrig varit med om "den sortens" flum förr, sedan dess har jag aldrig blivit nöjd med "regular")

Ja det är hållbart för en läkare att skriva ut så, förvänta dig att han kommer ta upp urtrappning med dig senare...
Senast redigerad av lolicon 2015-07-10 kl. 00:57.
Citera
2015-07-10, 12:41
Bannlyst
Zopiclone är ju hur enkelt som helst att ordna, nu menar jag inte bb enbart, finns andra UGställen som inte många vet om, men att ordna fram en massa zopclone är lika enkelt som att köpa en glass i kiosken.

stay strong
Citera
2015-07-11, 20:23
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Ahh.. några kartor 7.5mg Imovane, coca cola och lite snus, efter en hård dag, det är fan inte illa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in