2012-06-21, 16:04
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Varför undrar du om du borde ha slängt allt på en gång? Vad finns det för skäl till det? Blev det dålig effekt menar du? Du tog överdos?

För jag ville bli goare än vad jag blev.
Känns som man sätter taket vid första intaget?
Citera
2012-06-21, 17:09
Medlem
Hysteri90s avatar
Om man tar 4-5st imovane 7,5, hur lång tid tar det då innan man kan dricka utan att ha någon imovane kvar i blodet som kan ställa till med jobbiga scener?

Är stressad därav slarv text
Citera
2012-06-21, 17:34
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Om man tar 4-5st imovane 7,5, hur lång tid tar det då innan man kan dricka utan att ha någon imovane kvar i blodet som kan ställa till med jobbiga scener?

Är stressad därav slarv text

Beror på vilken tid på dygnet du tar dom. Troligen dagen efter för du lär bli skev på 5stycken och dom har en halveringstid på 2-3 timmar eller nåt sånt. så länge effekterna har försvunnit så kan man dricka, det märker du själv när det händer.
Citera
2012-06-21, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordicsweden
http://www.vaket.tk

Grön/röd?

Fick PM att den är grön, bör man lita på en kille som vart medlem sedan 2007?
Citera
2012-06-21, 19:40
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Beror på vilken tid på dygnet du tar dom. Troligen dagen efter för du lär bli skev på 5stycken och dom har en halveringstid på 2-3 timmar eller nåt sånt. så länge effekterna har försvunnit så kan man dricka, det märker du själv när det händer.

halveringstiden multiplicerat med antal piller då?

2-3 * 4-5 = 8-10 /12-15?
timmar/ antal/ Timmar att bli redo för flaskan/

Så då borde jag kunna dricka 15 timmar efter om jag tar 5st då ungefär?

Jag har ingen aning om hur halveringstider etc fungerar så jag skulle uppskatta om någon ville förklara för en idiot som mig!
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-21 kl. 19:42. Anledning: stavfel
Citera
2012-06-21, 22:45
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag tog 15mg oralt klockan 21:35. Jag fyllde senare på med en krossad 7,5mga som jag fick i mig 22:35

Alltså 22,5mg under loppet av en timma.

Och nu undrar jag vilken tid imorgon som det är okej att börja dricka på, så man slipper flödderfylla.

Alla svar uppskattas enormt!

Jag hoppas alla nissar här har det gott

Mvh

Hysteri90
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-21 kl. 22:48. Anledning: Stavfel
Citera
2012-06-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bakhaa
Låter väldigt mysigt, hoppas Conny får en trevlig dag.

Conny hade det riktigt trevligt och nu har COnny druckit 1 liter HB och tänkte stoppa i sig en karta Skål mina vänner önskar COnny

/Conny
Citera
2012-06-22, 01:09
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
halveringstiden multiplicerat med antal piller då?

2-3 * 4-5 = 8-10 /12-15?
timmar/ antal/ Timmar att bli redo för flaskan/

Så då borde jag kunna dricka 15 timmar efter om jag tar 5st då ungefär?

Jag har ingen aning om hur halveringstider etc fungerar så jag skulle uppskatta om någon ville förklara för en idiot som mig!

Zopiklon har en halveringstid på 4-6 timmar visst hehe. så Det tar 4-6timmar för kroppen att bryta ner 7.5mg till 3.75mg tror jag osv. Med andra ord så är det nog inte så smart att dricka samma dag då du troligtvis kommer vara påverkad av dom hela dagen ungefär.

Själv så kan jag dricka vid intag av dom utan att få minnesluckor etc men alla är olika. Vore inte lönt att chansa tycker jag.
Citera
2012-06-22, 01:38
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Zopiklon har en halveringstid på 4-6 timmar visst hehe. så Det tar 4-6timmar för kroppen att bryta ner 7.5mg till 3.75mg tror jag osv. Med andra ord så är det nog inte så smart att dricka samma dag då du troligtvis kommer vara påverkad av dom hela dagen ungefär.

Själv så kan jag dricka vid intag av dom utan att få minnesluckor etc men alla är olika. Vore inte lönt att chansa tycker jag.

Jag tog 15mg oralt klockan 21:35. Jag fyllde senare på med en krossad 7,5mga som jag fick i mig 22:35

Alltså 22,5mg under loppet av en timma.

Tänkte börja dricka vid 19:00 tiden imorgon.

Har just tagit 10mg stilnoct nyss med, tänkte fylla på med en till tia om några minuter.

Allt detta borde ju ha gått ut vid 19 tiden imorgon tycker man? .

Det blev ju inte så mycket trots allt. Kände knappt av Imovanen, fick lite ro i kroppen bara. (Toleransen som spökar)

Alla typer av svar uppskattas starkt!

Edit: Är det någon som vet hur det ser ut stilnoct fronten med halveringstiden?

Jag hoppas alla Fb'are har en trevlig kväll!

Edit: " Med andra ord så är det nog inte så smart att dricka samma dag då du troligtvis kommer vara påverkad av dom hela dagen ungefär. " Jag hade inte tänkt dricka samma dag som jag knaprade, utan dagen efter!
Mvh
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-22 kl. 01:46. Anledning: stavfel
Citera
2012-06-22, 11:10
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoConny
Conny hade det riktigt trevligt och nu har COnny druckit 1 liter HB och tänkte stoppa i sig en karta Skål mina vänner önskar COnny

/Conny

Conny det är dag idag eller hur var det nu Hur gick det sedan?
Citera
2012-06-22, 17:10
Medlem
Vart säljer man zoplikon, tramadol om man har mindre mängder? På nätet asså.. BM va bra men de gick åt skogen.
Citera
2012-06-23, 10:48
Medlem
phooks avatar
Citat:

Edit: Är det någon som vet hur det ser ut stilnoct fronten med halveringstiden?

Mvh

Halveringstiden på stilnoct är 1-3 timmar om jag inte missminner mig helt. Den är hur som helst löjligt kort och går ur kroppen blixtsnabbt. Var extra varsam om du ska dricka alkohol också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in