2014-12-08, 19:51
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMaster
Tror du det hinner torka tills på lördag?
Är de "riktigt" klet tjack så lufttorkar de på typ 20-30 min, de är väl bara att prova?
Citera
2014-12-08, 19:56
Medlem
GnusMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Är de "riktigt" klet tjack så lufttorkar de på typ 20-30 min, de är väl bara att prova?

Okay thx man, finns det ngn risk att tjacket blir dåligt ifall jag lämnar det på en tallrik? haha menar om det får sämre kvalité om det inte är vakuumpacket när det är torrt
Citera
2014-12-08, 20:00
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMaster
Okay thx man, finns det ngn risk att tjacket blir dåligt ifall jag lämnar det på en tallrik? haha menar om det får sämre kvalité om det inte är vakuumpacket när det är torrt
Lugnt

Nä inte på den korta tiden, men ska du förvara en större mängd så är de kallt och mörkt de ska ligga i. Fast när de torkat som de troligen gjort ganska omgående så lägg de mörkt nånstans "bara för att", onödigt att låta de ligga framme på en tallrik menar jag
Citera
2014-12-08, 20:03
Medlem
kNarkluders avatar
Vad tror ni om detta tjack?

Hallå!
Har lite nybörjar frågor till min kära flashbackare,även om bilderna kanske är omöjliga att ge mig ett bra svar på,men jag ger det ett "GO".

Provat tjack några gånger,älskade det. Provade beställa från internet i veckan,från två vendors,provade ena,var helt suveränt.

Har nu fått EN VECKAS LEDIGT då jag jobbat så mycket enligt chefen. Och tänkte så klart redan ikväll prova på från den andra vendorn,
Anledningen till att jag är skeptisk är att,det liknar tjacket jag provade för många år sedan,och blev helt borta,började spy och däckade.
Jag har lagt i dextrosol i dom två olika leveranserna,och hackat ner.

Var väl den informationen jag har att ge,hoppas ni kan ge mig något svar,orkar verkligen inte må dåligt ikväll.

Har även beställt både "iktrovil,och xanor" som kom i fredags då det ska hjälpa somna/dagen efter.

den jag är "skeptisk till" http://www.ladda-upp.se/bilder/ouiqdduyrgqwan/
Bredvid varandra,den till vänster har jag "grönat" http://www.ladda-upp.se/bilder/qkizulqoibd/

Btw kanske värt att tillägga innan jag hackade ner "den skeptiska" med druvsocker,så var den lite mer rosa i färgen,har tom för mig att jag såg små röda prickar(?)
Citera
2014-12-08, 20:07
Medlem
Vad var frågan då?
Citera
2014-12-08, 20:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Vad tror ni om detta tjack? infogad.

/Mod
Citera
2014-12-08, 20:10
Medlem
kinjinhoofers avatar
I värsta fall får du väl en sockerkick åta bara helvete.

Du får testa dig fram, tror inte många kan säga om det 'r "bra eller dåligt" tjack genom två bilder.
Citera
2014-12-08, 20:14
Medlem
kNarkluders avatar
Om ni tyckte det såg skumt ut eller whatever,även fast det var dåliga bilder,man såg ju stora skillnader.
Även färgen "mindre vit" osv osv.

OM det är "farligt" vad det kan vara i,varför etc etc. Beställde från en "grön inrikes vendor" från evo.
Citera
2014-12-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Om ni tyckte det såg skumt ut eller whatever,även fast det var dåliga bilder,man såg ju stora skillnader.
Även färgen "mindre vit" osv osv.

OM det är "farligt" vad det kan vara i,varför etc etc. Beställde från en "grön inrikes vendor" från evo.

Tjack behöver nödvändigtvis inte vara vitt så nyansen på pulvret är ingenting att lägga någon fokus på.
Citera
2014-12-08, 21:57
Medlem
kNarkluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Tjack behöver nödvändigtvis inte vara vitt så nyansen på pulvret är ingenting att lägga någon fokus på.

Om någon bryr sig,så tog jag mig "modet" att prova. Det fungerade alldeles utmärkt. Tog nog inte mer än vad jag brukar men jävla skillnad,tog en spontan promenad första jag gjorde och lyssnade på thåström i lurarna,jävla upplevelse, och nu fick jävla sug på att klara "the co-pilot assignment bf4" jag fan aldrig klarar.

Bara rädd för att det ska "dippa" som det känns som det gör lite då och då korta stunder,och man blir deppad osv.

får en känsla att jag hör att någon öppnar min lägenhets dör och går runt,jävla skit
Senast redigerad av kNarkluder 2014-12-08 kl. 21:59.
Citera
2014-12-09, 16:42
Medlem
Vet någon hur dåligt det är för kroppen när man snortar färskt amfetamin med fenylaceton kvar som inte dunstat? Alternativt hur dåligt det är att bomba? Jag vill ju ta amfetamin, inte boffa
Citera
2014-12-09, 22:23
Medlem
Tänkte höra lite om 4mg Iktorivil räcker för att landa imorgonbitti om jag tog sista linan på 0.2mg nu?.

Detta är även en av de försat gånger jag tar tjack, och jag får lite smått dysforisk/illamående/orolig känsla som växlar till ett välmående nu efter linan. Är detta vanligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in