2012-09-14, 16:45
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batchone
Jag har själv fått tag på stora partier av 92,6% rent amfetamin som jag har på papper så det är inte omöjligt och nån har viskat i mitt öra att det kommit in såna partier i Sverige senaste tre veckorna.

Jo har man rätt kontakter går det självkart att få tag på så bra grejjer. Men det är väldigt ovanligt att få tag på genom tex en vanlig kran, man får gå några steg högre i stegen. köpa större partier osv.
Citera
2012-09-14, 17:06
Medlem
gebbes avatar
Har provat tjack för andra gången nu och undrar vad fan det är jag har fått. första gången körde jag 0.5 g inom loppet av 2h och kände inte ett skit, efter 4-5 timmar så började jag få lite rysningar i kroppen men inget mer.

Och nu provade jag för andra gången då körde jag första linan på onsdagenkl 23 till torsdag kl 20 då jag tog sista (1.3g totalt)

Även denna gång knappt något märkbart rus, inte speedad, knappt någon eufori osv. Dock var jag jävligt pigg i huvudet och kunde inte somna förrns halv 7 imorse.

Har vi bara haft otur eller kan det vara någon annan faktor som spelar in?
Citera
2012-09-14, 17:11
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gebbe
Har provat tjack för andra gången nu och undrar vad fan det är jag har fått. första gången körde jag 0.5 g inom loppet av 2h och kände inte ett skit, efter 4-5 timmar så började jag få lite rysningar i kroppen men inget mer.

Och nu provade jag för andra gången då körde jag första linan på onsdagenkl 23 till torsdag kl 20 då jag tog sista (1.3g totalt)

Även denna gång knappt något märkbart rus, inte speedad, knappt någon eufori osv. Dock var jag jävligt pigg i huvudet och kunde inte somna förrns halv 7 imorse.

Ni har med största sannolikhet fått utbankat amfetamin
Citera
2012-09-14, 17:16
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:

Dåligt tjack. om man inte tar en stor dos så känns det inte särskilt mycket imo utan det blir mer sådär som du beskriver. Fick du tjackballe? Det brukar vara det mest uppenbara tecknet.

för övrigt tycker jag inte att tjackruset är särskilt skönt ändå. Mest bara tjackrunk som är riktigt bra med tjack.
Citera
2012-09-14, 17:17
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy

No shit? Halvdugligt fultjack sätter man knappt i sig 1.3 gram utan åverkan.
Tvivlar på om snubben ens fått en tillsymmelse av amfetamin, kanske något bankat etylfenidat.
Citera
2012-09-14, 17:18
Medlem
gebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Dåligt tjack. om man inte tar en stor dos så känns det inte särskilt mycket imo utan det blir mer sådär som du beskriver. Fick du tjackballe? Det brukar vara det mest uppenbara tecknet.

för övrigt tycker jag inte att tjackruset är särskilt skönt ändå. Mest bara tjackrunk som är riktigt bra med tjack.

Ja jag fick en jävla tjackballe och sjukt stora pupiller
Citera
2012-09-14, 17:36
Medlem
Citat:
Jo har man rätt kontakter går det självkart att få tag på så bra grejjer. Men det är väldigt ovanligt att få tag på genom tex en vanlig kran, man får gå några steg högre i stegen. köpa större partier osv.
Yes stämmer, Men om man får tag på det och det sägs vara 90%> och inte är dunder så är man ju dum i huvudet om man påstår det, Och om man bankar det typ 20% är man ju sjuk i huvudet.
Citera
2012-09-14, 17:39
Medlem
Citat:
Brukar du få o bankat affe eller?, Skulle säga att ni har fått något skit. Testa att bomba det kan ge mer effekt ibland.
Citera
2012-09-14, 17:43
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Brukar du få o bankat affe eller?, Skulle säga att ni har fått något skit. Testa att bomba det kan ge mer effekt ibland.

Jag brukar få ganska obankat affe i mina ögon, men det e inte tal om några 90 % då snackar vi om rent sulfat. Men kanske 50 - 60 %
Citera
2012-09-14, 17:56
Medlem
Citat:
Jag brukar få ganska obankat affe i mina ögon, men det e inte tal om några 90 % då snackar vi om rent sulfat. Men kanske 50 - 60 %
90% affe är inte rent sulfat, Men nästan intill. Hur som helst det jag försökte förklara var att om man får tag på 90% rent affe så är man bra dum om man bankar det 10-20%, Om du förstår vad jag menar nu.
Citera
2012-09-14, 18:04
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ja jag fick en jävla tjackballe och sjukt stora pupiller
Låter skumt att du fick stora pupiller. På bra tjack kan jag vara påtänd som fan och vara uppe flera dygn innan pupillerna börjar bli stora.
Citera
2012-09-14, 18:06
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
90% affe är inte rent sulfat, Men nästan intill. Hur som helst det jag försökte förklara var att om man får tag på 90% rent affe så är man bra dum om man bankar det 10-20%, Om du förstår vad jag menar nu.

Det beror från vilket perspektiv, säljaren eller köparen? Ingen vill ju köpa alltför utbankade grejer men alla vill ju tjäna pengar... Om man är dum känns som en ickefråga i sammanhanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in