2014-12-05, 01:00
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongopixel
Jag är VÄLDIGT trött just nu, somnar ifall jag stänger ögonlocken i 1 minut. Vad skulle hänt ifall jag snortade en ordentlig lina amfetamin nu? Är helt oerfaren. Hade jag blivit pigg igen?

Ja, du hade med största sannolikhet blivit både pigg och glad.
Citera
2014-12-05, 12:20
Medlem
caecos avatar
Hur är det att blanda med ipren+alvedon? Vet ju att alvedon inte är något vidare att blanda med alkohol så har tagit för givet att samma sak gäller för amfetamin. Har googlat en del men inte hittat att blandningen ska vara skadlig. Bara för att vara tydlig, jag tror inte eller är ute efter att det ska påverka ruset på något sätt utan vill veta om det går att blanda utan en ökad risk för skador på njurar och lever.

Det handlar om små doser metamina.
Citera
2014-12-06, 02:53
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hur är det att blanda med ipren+alvedon? Vet ju att alvedon inte är något vidare att blanda med alkohol så har tagit för givet att samma sak gäller för amfetamin. Har googlat en del men inte hittat att blandningen ska vara skadlig. Bara för att vara tydlig, jag tror inte eller är ute efter att det ska påverka ruset på något sätt utan vill veta om det går att blanda utan en ökad risk för skador på njurar och lever.

Det lägger ju större påfrestning på iallafall levern, att äta maxdos ibuprofen('ipren') & paracetamol ('alvedon') är ju något en del människor gör i långa perioder pga långdragen smärta så att göra det under en vecka eller hur länge du behöver göra det samtidigt som du käkar metamina är ingen fara kompis.
Citera
2014-12-07, 20:59
Medlem
Hej!
Testade mitt fina pulver igår. Snortade fyra linor.
50mg
17mg
30mg
30mg

En kort stund efter nummer två smäller det till i hela kroppen. Känns som att bröstkorgen drog ihop sig och jag börjar reagera på hur hårt och snabbt mitt hjärta slår. Eftersom jag har fått nästan samma "noja" av cannabis bestämde jag mig för att gå ut en runda med hunden, vilket hjälpte. Jag vet ju att det enbart sitter i huvudet.

Innan intaget har jag sovit samt ätit bra. Jag har snortat amfetamin massvis av gånger men har aldrig någonsin känt detta innan. Kan det ha varit utbankat med extra mycket metamfetamin? Är det någon av er som har upplevt liknande?

Kan tilläga att kvällen var fantastisk. Rundade av med en joint och somnade gott strax efter det.
Citera
2014-12-07, 22:25
Medlem
Tog nyligen, önskade mitt slog hårt och snabbt, känns som mitt ska lägga av istället.
Citera
2014-12-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco

Anledningen att alkohol och alvedon är en dålig combo är för att alkohol trissar upp ett enzym som omvandlar alvedon till en skadlig nedbrytningsprodukt, som i vanliga fall endast sker i små mängder.

Inte alls samma sak med andra droger + alvedon.
Citera
2014-12-08, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrseabeach
Hej!
Testade mitt fina pulver igår. Snortade fyra linor.
50mg
17mg
30mg
30mg

En kort stund efter nummer två smäller det till i hela kroppen. Känns som att bröstkorgen drog ihop sig och jag börjar reagera på hur hårt och snabbt mitt hjärta slår. Eftersom jag har fått nästan samma "noja" av cannabis bestämde jag mig för att gå ut en runda med hunden, vilket hjälpte. Jag vet ju att det enbart sitter i huvudet.

Innan intaget har jag sovit samt ätit bra. Jag har snortat amfetamin massvis av gånger men har aldrig någonsin känt detta innan. Kan det ha varit utbankat med extra mycket metamfetamin? Är det någon av er som har upplevt liknande?

Kan tilläga att kvällen var fantastisk. Rundade av med en joint och somnade gott strax efter det.
Kanske bara fått pulver över din standard? själv känner jag igen symtomen när jag bara luktade på ett dunder amfetamina lite för mycket. Då slog det konstigt på lösningsmedelsångorna(min teori) fick världen hjärtbultande. Inte som när jag snortade det. Blev konstigt hög.
Citera
2014-12-08, 17:54
Medlem
powderfuckers avatar
får hjärtklappning i flera dagar pga tjack, varför kan man va allergisk el extra kännslig?
Citera
2014-12-08, 18:06
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
får hjärtklappning i flera dagar pga tjack, varför kan man va allergisk el extra kännslig?

Det där låter (tyvärr) som en rätt vanlig AT på tjack. Jaga inte upp dig och tro att du är "sjuk" för det triggar bara det hela ännu mer.
Citera
2014-12-08, 19:31
Medlem
GnusMasters avatar
tjena, var precis och hämta lite amfetamin. Det har lite rosa färg och är kletigt.
Luktar som det ska, det är tänkt att användas i helgen så la ut tjacket på en tallrik för att det ska torka och bli till pulver, tror ni det funkar eller behöver jag slänga in det i ugnen eller dylikt?
Citera
2014-12-08, 19:36
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMaster
tjena, var precis och hämta lite amfetamin. Det har lite rosa färg och är kletigt.
Luktar som det ska, det är tänkt att användas i helgen så la ut tjacket på en tallrik för att det ska torka och bli till pulver, tror ni det funkar eller behöver jag slänga in det i ugnen eller dylikt?
Funkar alldeles utmärkt, de gångerna jag fått klet så har jag alltid lufttorkat de
Citera
2014-12-08, 19:47
Medlem
GnusMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Funkar alldeles utmärkt, de gångerna jag fått klet så har jag alltid lufttorkat de

Tror du det hinner torka tills på lördag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in