2015-09-23, 09:55
Medlem
Tror min lärare är laddad

Jo det är som så att jag har börjat misstänka min lärare för att vara laddad på Amfetamin eller Kokain när han har lektioner, hur trött som helst i utseende men alltid lika mycket energi idag tuggade han tuggummi med typiska tjack-käken inte tugga utan mer smällde med käken, ögonen uppspärrade och pupillerna lite för stora. Han pratade även väldigt fort, skulle fan vilja ladda lite med han men har fan ingen lust att fråga förrän det är bekräftat. Vad tror ni? Jag tror mig fan att han är det.
Citera
2015-09-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Jo det är som så att jag har börjat misstänka min lärare för att vara laddad på Amfetamin eller Kokain när han har lektioner, hur trött som helst i utseende men alltid lika mycket energi idag tuggade han tuggummi med typiska tjack-käken inte tugga utan mer smällde med käken, ögonen uppspärrade och pupillerna lite för stora. Han pratade även väldigt fort, skulle fan vilja ladda lite med han men har fan ingen lust att fråga förrän det är bekräftat. Vad tror ni? Jag tror mig fan att han är det.

Dubbel, take me away please!
Citera
2015-09-23, 12:55
Medlem
Citat:

Ingen bra idé.
Allt behöver inte bero på droger, människor är olika av naturen.

Hur ska nån här kunna bekräfta att han e laddad?
Be han pissa i en kopp o analysera det?
Citera
2015-09-23, 17:51
Medlem
biupy6ips avatar
Citat:
Är inte alls omöjligt. Vissa tar det för att kunna bli en bättre talesman, den enda positiva egenskapen amf har. Sägs att hitler tog det innan han gick upp på scenen och ägde showen.

Som du beskriver det är han hög på stimulanter JA.
Citera
2015-09-23, 18:17
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Är inte alls omöjligt. Vissa tar det för att kunna bli en bättre talesman, den enda positiva egenskapen amf har. Sägs att hitler tog det innan han gick upp på scenen och ägde showen.

Som du beskriver det är han hög på stimulanter JA.
Hitler var en mycket slug manipulativ tjackis (mm) som masshjärntvättade ett svagt och mottagligt folk, lite typ som Charles Manson på LSD. Det gick ju inte särskilt bra för någon av dem i slutändan så jag vet inte direkt om jag skulle säga att de "ägde showen" .
OnT: Jag kan bara hoppas på att han inte är en dubbelmoraliserande lärare, han kanske har svår ADHD? Oavsett verkar det högst idiotiskt att ta droger med sin lärare, tala om att bädda för trubbel.
Senast redigerad av 2WLD 2015-09-23 kl. 18:21.
Citera
2015-09-24, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Hitler var en mycket slug manipulativ tjackis (mm) som masshjärntvättade ett svagt och mottagligt folk, lite typ som Charles Manson på LSD. Det gick ju inte särskilt bra för någon av dem i slutändan så jag vet inte direkt om jag skulle säga att de "ägde showen" .
OnT: Jag kan bara hoppas på att han inte är en dubbelmoraliserande lärare, han kanske har svår ADHD? Oavsett verkar det högst idiotiskt att ta droger med sin lärare, tala om att bädda för trubbel.
Ska vänta tills slutet av kursen och säga att till han att jag allt vet vad han håller på med!
Citera
2015-09-24, 23:59
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ska vänta tills slutet av kursen och säga att till han att jag allt vet vad han håller på med!

Haha, var extremt säker på din sak bara haha.
Citera
2015-09-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Ska lösa ut saltet (om det inte är vispad bas) eller försöka få bort tillsatserna. Sen är det lite skillnad på vilket salt det är. Risken finns ju att du häller ut ditt 73% tjack i vasken..

Jag hade testat mig fram med dom vanliga lösningsmedlena för att försöka få fram vad som ligger i "botten". Å andra sidan tror jag inte så många hade gjort sig besväret med så pass rent amfetamin. Det är väl teoretiskt "renare" än en tablett Adderall med dess tillsatser.

http://www.swgdrug.org/Monographs/AMPHETAMINE.pdf

Jag glömde säga att det är i sulfatform. Just organiska sulfatsalter har många fördelar. Tex att varje sulfatjon binder två amfetaminjoner, vilket ger högre molekyl/jontäthet bla. Och i mitt fall så är det inget problem om sulfatet löser sig långsammare än tex en klorid.

Jag är inte ute efter en snabb, kraftig kick, utan jag är ute efter ett långsamt upptag. Det finns två dopaminsystem, ett "belöningssystem" som triggar igång när det slår till fort, det är det som ger huvuddelen av kicken och även det som orsakar beroende. Om det istället sätter in långsamt så triggas dopaminets "uthållighets-system" i stället. Triggning av uthållighetssystemet leder inte till fysiskt beroende på samma sätt alls, men är heller inte lika "roligt".

Så jag vill också få bort ev "kickstaters" som tex koffein eller någon RC. Koffein får jag dessutom bara ångest av, så det vill jag ha bort i alla fall.

Sen finns ju dessutom alltid en viss risk att det är blandat med något som är giftigt och kan ställa till problem pga det.

Jag har iaf läst igenom ett datablad på fenylaceton, Och det har väldigt låg giftighet, så rester av det är iaf inget att oroa sig för. Det är fenylacetonet som står för lukten när det luktar blommigt eller mandelaktigt om en batch. Det är iofs tydligen inte helt ovanligt att batcher parfymeras med fenylaceton eller bansaldehyd för att få "rätt" lukt.
Senast redigerad av 3Dane 2015-09-25 kl. 12:14.
Citera
2015-09-27, 12:41
Medlem
Hej, käkar 45 mg mirtazapin varje kväll. Inte tagit tjack sedan jag började med mirtazapin. Tog en 0.2a tjack nasalt nu för en timma sedan och effekten blev inte alls önskvärt. Någon annan som känner igen det? Eller kanske bara dåligt tjack, ska jag vänta några timmar tills nästa dos tjack så mirtazapinet går ur kroppen mer?
Citera
2015-09-29, 18:52
Medlem
kattvraks avatar
Tänkte dra i mig en större panna så jag kanske får uppleva denna "gudomliga" rush.

Tycker tjack rush suger, har provat på flertalet olika tjack ect, men har visserligen inte tagit 0.5g per rykare heller. Jag har en fråga angående iv iaf, om jag drar en sådan rykare så kommer jag behöva ha en hel del vatten. Jag vet av erfarenheter med andra droger, främst katinoner, att jag sällan orkar trycka in en stor lösning innan jag helt enkelt får nog. Detta löses med att släppa stasen förs efter hela lösningen är inne, antar jag. Jag undrar dock om det rushen kan bli för stark genom att göra så? Så jag inte svimmar eller nåt annat obehagligt. Jag släpper alltid stasen annars direkt när svaret kommer annars, och känner av hur starkt det blir, för jag har släppt stasen efter några gånger och ibland blir det för mycket. Inte för att en tjackrush är lika stark som en katinonrush, men är ändå lite nojjig ifall jag ska släppa stasen först efter att allt är inne. Vill ju ta reda på vad det är som är så speciellt med rushen på tjack. Känner av rushen såklart på dom doserna jag tagit, men det är ju inte i närheten av att rushen på bra katinoner. Även om det inte är farligt ifall det blir för mycket kan det vara jävligt obehagligt, ush, vill undvika.

Är det någon fara för venen ifall man skickar in 5ml utan att släppa stasen? Hur gör ni andra som skjuter tjack?

Edit:
Antar att jag kan prova skjuta utan stas först, tycker jag inte det ger vad alla pratar om kör jag en 0.5a till där jag släpper stasen efter att allt är inne.
Citera
2015-09-30, 21:52
Medlem
Darmanns avatar
Jag undrar en grej. Hur kommer det sig att olika batcher av samma substans (i detta fall amfetamin) kan skilja så mycket i typ av rus? Syntesrecept skiljer förstås lite grann från kemist till kemist, men slutprodukten brukar väl i regel innehålla lika hög andel dextro- som levosalter.

Hur kommer det sig då att amfetamin från kemist X ger ett rent och kontrollerat rus med extrem mental skärpa och obefintlig kåthet, medan det som kommer från kemist Y ger ett näst intill diametralt motsatt rus, ett mer pundigt sådant som får en bli mer "pundig": spring i benen, kåt som ett djur, snöar lätt in sig i saker.

Beror det på att den sistnämnda har fått i sig andra grejer (meta), eller finns det andra förklaringar?
Senast redigerad av Darmann 2015-09-30 kl. 21:57.
Citera
2015-10-02, 17:34
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Jag undrar en grej. Hur kommer det sig att olika batcher av samma substans (i detta fall amfetamin) kan skilja så mycket i typ av rus? Syntesrecept skiljer förstås lite grann från kemist till kemist, men slutprodukten brukar väl i regel innehålla lika hög andel dextro- som levosalter.

Hur kommer det sig då att amfetamin från kemist X ger ett rent och kontrollerat rus med extrem mental skärpa och obefintlig kåthet, medan det som kommer från kemist Y ger ett näst intill diametralt motsatt rus, ett mer pundigt sådant som får en bli mer "pundig": spring i benen, kåt som ett djur, snöar lätt in sig i saker.

Beror det på att den sistnämnda har fått i sig andra grejer (meta), eller finns det andra förklaringar?

Beror nog mest på att det kan vara meta, rc, koffein etc i... Annars så får man nog i sig lite olika stor dos från gång till gång med!
Hur utvilad, mätt osv man är, har också påverkan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in