2019-02-24, 01:10
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Hur hjälper man kroppen/psyket på bästa sätt när man använder amfetamin ofta? Vitaminer osv??
Tar relativt låga doser flera gånger i veckan.
Vet att det finns någon äldre tråd om detta men tänker att det är bättre att fråga här!

Tack på förhand

Multivitamin, vätskeersättning samt näringsmedel är basalt innan, under och efter intaget av amfetamin. För att motverka somliga biverkningar som till exempel spänningar i muskulaturen råder jag dig att käka nån magnesium eller två innan du börjar tjacka. Dock inte för många eftersom både förstoppning och diarré kan förekomma i samma tarmtömning. (Egna erfarenheter efter 4st 300mg magnesium)

Näring i form av mat kan ju vara svårt att tillföra kroppen vilket kan åtgärdas med nutriment, alltså näringsberikade drycker. Banan, nötter och annan frukt kan oxå vara till hjälp då allt annat i princip är oätligt under påverkan av tjack.
Citera
2019-02-25, 12:39
Medlem
En.stens avatar
Dragit i mig 1-1.5g tjo av riktigt bra kvalitet sen i fredags. Ytterst lite sömn där någonstans mitt i. Snoken är helt igensatt och sjukt irriterad så tänkte ge mig på att bomba, men är lite osäker på hur mycket jag ska ta. Några tips?
Finns det någon nackdel att bomba nu när jag kört i snoken ett par dagar? Effektförlust eller nåt annat sånt tråkigt?

Tack på förhud, puss och kram osv.
Citera
2019-02-25, 14:48
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.sten
Dragit i mig 1-1.5g tjo av riktigt bra kvalitet sen i fredags. Ytterst lite sömn där någonstans mitt i. Snoken är helt igensatt och sjukt irriterad så tänkte ge mig på att bomba, men är lite osäker på hur mycket jag ska ta. Några tips?
Finns det någon nackdel att bomba nu när jag kört i snoken ett par dagar? Effektförlust eller nåt annat sånt tråkigt?

Tack på förhud, puss och kram osv.
Hade tagit 250-300mg bomb, men det är jag.
Citera
2019-02-25, 14:52
Medlem
Har du kört på hårt så lär dosen ökas lite hela tiden tycker jag det känns som, om du inte fått tag på en sån batch som går att få samma rus på lika stor lina varje gång dock har jag bara fått tag på sån batch 1gång.

Men när jag raceat och näbben säger stopp då brukar jag dricka det eller bara kasta in d på tungan och låta d ligga sen svälja, kratta ihop 1-2 strängar sen gör dom till en hög och släng in d i munnen. Funkar för en kicktorsk som mig iallafall, 🥴😁
Citera
2019-02-25, 15:23
Medlem
st33rs avatar
jag har tagit tjack mer eller mindre dagligen (om d är bra eller ej är inte öppet för diskussion just nu..)
men har märkt att vissa saker försvunnit

jag är t ex inte speciellt torr i munnen. minns när man fick i sig tjo när man var yngre alltid snustorr i munnen och snackig. nu kan jag känna mig trött av tjacket. jag får inte sk käkspänningar men det har jag å andra sidan aldrig fått, inte ens i början. tjackkuken är dock liten.

blir ni alltid torra i munnen av amfetamin?
Citera
2019-02-25, 15:45
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
jag har tagit tjack mer eller mindre dagligen (om d är bra eller ej är inte öppet för diskussion just nu..)
men har märkt att vissa saker försvunnit

jag är t ex inte speciellt torr i munnen. minns när man fick i sig tjo när man var yngre alltid snustorr i munnen och snackig. nu kan jag känna mig trött av tjacket. jag får inte sk käkspänningar men det har jag å andra sidan aldrig fått, inte ens i början. tjackkuken är dock liten.

blir ni alltid torra i munnen av amfetamin?
Något torrare men inte som på cannabis.
Munnen blir ej torr men tungan. :s
Citera
2019-02-26, 12:33
Medlem
Tog 100mg amf. oralt i helgen och lite kokain.. Fick egentligen ingen nämnvärd AT, jag har bara tagit amfetamin en gång tidigare i livet och detta var nog sista gången.. Nu tre dagar senare så inbillar jag mig att jag tagit skada på nått sätt (därav anledningen att aldrig röra det igen) kommer ihåg när jag kom hem att jag hade kalla händer och dom var lixom blåfärgade nästan, lågt blodtryck antar jag.. Men borde allt vara lugnt för mig? Tänker att 100mg är väl ingen jättestor dos? Upplever lite lätt hjärtklappning, och lite nedstämd. Kan det ta några dagar innan man känner sig helt återställd igen?
Senast redigerad av 1234ost 2019-02-26 kl. 12:37.
Citera
2019-02-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jodå det räcker men tänkte att dom som kan kan lägga ner det också så att hjärnan liksom får vara helt fri ett tag. Men aktivitetet i hjänan på tjack är så mycket starkare än kaffe att hjärnan återhämtar sig ändå även om du tar kaffe.

Jag kan inte så mycket om tjack, aj vilket fult ord.

Ingen aning om vad jag kom i kontakt med. Aciton? Hälsosamt.
Citera
2019-02-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
Tog 100mg amf. oralt i helgen och lite kokain.. Fick egentligen ingen nämnvärd AT, jag har bara tagit amfetamin en gång tidigare i livet och detta var nog sista gången.. Nu tre dagar senare så inbillar jag mig att jag tagit skada på nått sätt (därav anledningen att aldrig röra det igen) kommer ihåg när jag kom hem att jag hade kalla händer och dom var lixom blåfärgade nästan, lågt blodtryck antar jag.. Men borde allt vara lugnt för mig? Tänker att 100mg är väl ingen jättestor dos? Upplever lite lätt hjärtklappning, och lite nedstämd. Kan det ta några dagar innan man känner sig helt återställd igen?

Låter som att du tog alldeles för stor dos.

Kalla händer och vita fingrar är en typisk biverkan av för mycket amfetamin.
Citera
2019-02-26, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Låter som att du tog alldeles för stor dos.

Kalla händer och vita fingrar är en typisk biverkan av för mycket amfetamin.

Är det sant? Helvete vad dum man är.. Vad kan jag räkna med för bieffekter? Bör ju tilläggas att detta var "dagen" efter så att säga.. När jag inte var påverkad längre..
Senast redigerad av 1234ost 2019-02-26 kl. 14:18.
Citera
2019-02-26, 19:10
Medlem
Lucky-Mans avatar
Har det existerat något som sålts som tjack men inte är det? Jag har brukat i 2 månader nu och kom över en ny sort och jäklar vad pigg jag blev trots tolerans, t.o.m så påverkad att jag slängde i mig mer för att jaga drake men behöver typ bara 300mg + 300mg. Tidigare har jag bombat ett halvt g per dag utan tjacklika effekter, ända effekten den gett är att jag fungerat någorlunda normalt under dagen.

edit: sett andra i tråden som klagat att tjacket inte gav tjackiga effekter, är ni från sthlm?
Citera
2019-03-01, 07:56
Medlem
rebekks avatar
Ska på en relativt avslappnad men ändå städad bjudning, sen kanske mer tragikomisk svensk nattklubb

Tjack+alkohol är mitt standardkort för denna aktivitet: MEN, kom på den spännande ideén om att mixa in 200mg Tramadol?

Tramadol är inget jag petar vanligtvis -> alltså 0 tolerans.

Varför? Vad tror jag mig få ut av detta? Tänker att tramet kommer ta bort den både osköna och olämpliga stissigheten vid en aktivitet likt denna. Jorden går inte under om nån nu kommer notera att det inte bara är alkohol i mig, men det behöver inte stå skrivet i pannan bara..

EDIT: Nja hoppar tramen, tog inte månag sökningar innan jag tappade intresset, verkar inte ens vara ett värt rus att uppleva. Så om någon funderar; njaaaa hålla sig till mix med bens om man nu vill bli skapligt stabil
Senast redigerad av rebekk 2019-03-01 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in