2014-06-26, 00:06
Medlem
3llifs avatar
tja! är på festival nu i 3 dagar från imorrn! har lite tjack jag ska använda de 2 första dagarna för att hålla igång och sedan sista dagen köra 230 Mg E utan tjack.

hur stor är risken för neurotoxin tillstånd efter 2 dagar på tjack?
hinner tjacket gå ur så pass mycket till dag 3 att det är ok att köra MDMA?
Citera
2014-06-26, 00:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3llif
tja! är på festival nu i 3 dagar från imorrn! har lite tjack jag ska använda de 2 första dagarna för att hålla igång och sedan sista dagen köra 230 Mg E utan tjack.

hur stor är risken för neurotoxin tillstånd efter 2 dagar på tjack?
hinner tjacket gå ur så pass mycket till dag 3 att det är ok att köra MDMA?
De ska nog vara lugnt, jag hade kört på. De är nog bara om man blandar dessa substanser tillsammans ofta de kan bli farligt (rätta mig gärna om jag har fel). Du kan ju också försöka få i dig lite lagom med vatten för att inte torka ut för mycket, med tanke på mdmat. Men du va på festival så jag antar att vatten är de sista som står på listan hehe
Citera
2014-06-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
0.8-1g på fem timmar är mindre än vad jag kör i mig... Klart som fan du kan sova, gör vad du vill, du kommer inte dö...
Ja, inte konstigt då att du börjar få hälsoproblem.
Av den mängden spydde jag ett par gånger, kände svaghet, ont i hjärtat, nästan helt svarta ögon, skakighet, små kramper, helt torr hals och mun, var tvungen att dricka var 10 minut för att kunna prata ens, och allt det i över ett dygn. Är det så att man får domhär biverkningarna vanligtvis på tjack, så är det galet att ta det frivilligt.
Citera
2014-06-26, 13:44
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Av den mängden spydde jag ett par gånger, kände svaghet, ont i hjärtat, nästan helt svarta ögon, skakighet, små kramper, helt torr hals och mun, var tvungen att dricka var 10 minut för att kunna prata ens, och allt det i över ett dygn. Är det så att man får domhär biverkningarna vanligtvis på tjack, så är det galet att ta det frivilligt.

Är du dum i huvudet eller? Jag har inga hälsoproblem din jävla sopa
Citera
2014-06-26, 15:53
Medlem
Holmquists avatar
Detta förbannade tjacket. Var närmare en månad sedan jag tog det senast, innan jag blev bjuden på en dos sent igår.

Fan vilken ångest jag har nu, for hem till RIKTIGT djävla äcklig och tjock brud som fick smaka på stock. Inte nog med det så slickade jag henne mer än gärna i säkert 2 timmar, får kväljningar nu då inte den sura fittlukten försvinner från ansiktet.

Inte nog med det så har hon redan försökt att ringa mig 2 gånger idag

Man har ju inga som helst gränser efter en dos tjack...
Senast redigerad av Holmquist 2014-06-26 kl. 15:55.
Citera
2014-06-26, 15:58
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Man har ju inga som helst gränser efter en dos tjack...

Hahah!! Men lik förbannat så är man lika jävla dumkåt så fort man blir ensam å påtänd nästa gång, minnet av ångesten och att varma duschar inte hjälper är långt borta när man tryckt kolven i botten..
Citera
2014-06-26, 16:00
Medlem
Citat:

Jag har petat i mig 1g under loppet av 6-7 timmar utan tolerans och inte känt av några bieffekter under ruset. Fick mitt livs värsta AT dock..
Citera
2014-06-26, 16:25
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Jag har petat i mig 1g under loppet av 6-7 timmar utan tolerans och inte känt av några bieffekter under ruset. Fick mitt livs värsta AT dock..

Sjukt, men beror ju såklart på tolerans och hur bra grejerna är. Senast jag tog för mycket så tog jag 0.4 uppdelat på två tillfällen. På den andra 0.2an (som var 4h senare) så kände jag hur ja knappt kunde andas och att hjärtat bankade på som fan och kände mycket obehag. Min tjejpolare som är betydligt mindre än mig fick inga såna symptom övh trots att hon tar mer sällan och t.om tog mer än jag. Gick dock över för mig helt några timmar senare.
Senast redigerad av Cakewet 2014-06-26 kl. 16:28.
Citera
2014-06-26, 17:00
Medlem
Det har gått ca 35 timmar efter att jag tig tjack. Inget AT som alla här snackar om, men mitt hjärta går i högvarv fortfarande. Riktig obehaglig känsla i bröstet. När kommer det gå över? Börjar bli lite rädd för hjärtat.
Citera
2014-06-26, 17:03
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Det har gått ca 35 timmar efter att jag tig tjack. Inget AT som alla här snackar om, men mitt hjärta går i högvarv fortfarande. Riktig obehaglig känsla i bröstet. När kommer det gå över? Börjar bli lite rädd för hjärtat.

Jag antar att du nojar upp dig över att hjärtat håller på? Det hjälper ju inte direkt... Försök att lugna ned dig så tror jag att det går över.
Citera
2014-06-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag antar att du nojar upp dig över att hjärtat håller på? Det hjälper ju inte direkt... Försök att lugna ned dig så tror jag att det går över.
När jag lugnar ner mig går pulsen bara lite ner, blodtrycket och obehagliga känslan är fortfarande kvar. Har tjack forfarande i kroppen, ögonen är lite större.
Citera
2014-06-26, 17:23
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
När jag lugnar ner mig går pulsen bara lite ner, blodtrycket och obehagliga känslan är fortfarande kvar. Har tjack forfarande i kroppen, ögonen är lite större.

Är du rädd för att det är något allvarligt kan du ju alltid gå till en läkare. Jag hade nog avvaktat 1-2 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in