2014-11-26, 17:54
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hur länge har ni spela Diablo III i timmar?
Totalt 2253 timmar.
Citera
2014-11-26, 18:42
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hur länge har ni spela Diablo III i timmar?

~500. Spelar mest i korta, intensiva perioder, med långa mellanrum.
Citera
2014-11-26, 20:59
Medlem
ImWorthlesss avatar
Finns det någon bra build för 2st 1h crossbows som DH?
Sitter och funderar på om man ska pilla på nåt med en Helltrapper och en Calimaty tillsammans
Citera
2014-11-28, 10:45
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Finns det någon bra build för 2st 1h crossbows som DH?
Sitter och funderar på om man ska pilla på nåt med en Helltrapper och en Calimaty tillsammans

Jag tror inte det. kanske Natalyas i ena näven isåfall, men njaa. är skeptisk tyvärr.
Lite synd att det inte finns någon viable build för DHn som inte innhåller M6
Citera
2014-11-28, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jag tror inte det. kanske Natalyas i ena näven isåfall, men njaa. är skeptisk tyvärr.
Lite synd att det inte finns någon viable build för DHn som inte innhåller M6

Mm, de har gått fel väg med sets.

Det finns inget annat än raekor för barbs.

Det finns inget annat än M6 för DHs.

Det finns nästan bara jade för WD. Med pet kommer du till grift 38 kanske, jämfört med 42-43 hos jade, så det är nästan det enda som finns att välja på där med.

Crusaders har stampede eller condemn. Båda kräver akkhan.

Monks har bara sunwoko.

Wizards har endast firebirds. Alla element förutom fire går inte att använda.

Så tråkig utveckling.
Citera
2014-11-28, 21:37
Medlem
ImWorthlesss avatar
Testat Helltrapper och Calimaty, T6 var nästan svårt, trots nästan 2.5mille elemental dps samt allt som hör till där sen..
Gick tillbaka till Cold, går fint som snus igen, tar dock stop på great rift lvl 38 =(
Vet inte alls vad som kan vara orsaken, min egna teori är att jag inte haft turen att få bra Grifts, stora maps, dåligt med mobs osv.
Fick en grym Grift på lvl 30 key för någon dag sen, kort Level 1 i den griften, men dock sjuuuukt med zombies, han inte ens till lvl 2 innan RG kom, gick från Key 30 till Key 39 då..

Aja, 6 delar marauder (med set-ring) och tasker (trifecta med 50% Pet) får väl gå ann hädanefter med en Cold-build..
Kör TWH och Steady Strikers då de Lacunis jag fått änsålänge bara rollat skit.
Har en HF-amu som ger Cull of weak passive, 700+dex, socket och 99CD som jag kör med..
Citera
2014-11-29, 15:47
Medlem
Överviktigs avatar
Kan man få till en socket slot på ett item som från början inte har det?
Citera
2014-11-29, 16:36
Medlem
battacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Kan man få till en socket slot på ett item som från början inte har det?

Ja, det kan du. Men bara på såna items som kan rolla sockets, dvs head, chest, legs, vapen, ringar och neck.
Citera
2014-11-29, 16:41
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av battac
Ja, det kan du. Men bara på såna items som kan rolla sockets, dvs head, chest, legs, vapen, ringar och neck.

Aha så det är via enchantment npcn man gör det?
Citera
2014-11-29, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Aha så det är via enchantment npcn man gör det?
Ja, för vapen finns dessutom ett item som kan droppa som lägger till en socket utan att du behöver ta bort någon befintlig stat.
Citera
2014-11-29, 19:55
Medlem
O.J-Kushs avatar
tjena, har lust att börja lira lite diablo.. jag diggade 2an men det blev segt när man nått ca lvl 80 och det blev bara ett ändlöst farmande,.. är 3an annorlunda? Vilken gubbe är schysst att börja med? efter att ha läst lite så verkar crusader rätt kul ..

Vad gör man endgame? Är det som wow med instanser? raids? finns det PVP? Övriga tips
Citera
2014-11-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O.J-Kush
tjena, har lust att börja lira lite diablo.. jag diggade 2an men det blev segt när man nått ca lvl 80 och det blev bara ett ändlöst farmande,.. är 3an annorlunda? Vilken gubbe är schysst att börja med? efter att ha läst lite så verkar crusader rätt kul ..

Vad gör man endgame? Är det som wow med instanser? raids? finns det PVP? Övriga tips

Det är i stort sett samma sak som d2. Det som finns är "greater rifts" där man kan tävla om vem som klarar högst nivå. Youtuba det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in