2014-11-09, 02:55
Medlem
Verkar bara bli mer conduit hunting i framtiden alltså, inte imponerande.
Citera
2014-11-09, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Nu finns det ingen mening att spela spelet mer innan nästa patch. All gear du har/hittar kommer vara "skräp" när patchen kommer. Sen nya set... Finns det nån av de som ens kan bli bättre än de vi har nu?

Spelar du inte seasons? Det är ju själva poängen med spelet, att det startar om från grunden från scratch mellan säsongerna. Alltså jag hatar alla som vill få D3 till något WoW 2.0. Det är så här Diablo har sett ut i över 10 år. Passar det inte, gå tillbaka till WoW.
Citera
2014-11-09, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Verkar bara bli mer conduit hunting i framtiden alltså, inte imponerande.

Helt sjukt om de tillåter en conduit att döda RG, det är vad som förstör hela leaderboards just nu. Jag hoppas inte att det kommer att vara så i nästa säsong, alla hatar ju det. Det finns så många sätt att justera det på ett bra sätt.
Citera
2014-11-09, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Spelar du inte seasons? Det är ju själva poängen med spelet, att det startar om från grunden från scratch mellan säsongerna. Alltså jag hatar alla som vill få D3 till något WoW 2.0. Det är så här Diablo har sett ut i över 10 år. Passar det inte, gå tillbaka till WoW.

Testade season men det va inte kul. Spelar inte wow alls. Men tack för du bestämde hur ett spel ska spelas. När ska du inse att D3 inte går i D2s fotspår? Det e fan alla D2 fanboys som har gnällt mest i D3. Passar det inte, gå tillbaka till D2.
Citera
2014-11-09, 10:13
Medlem
Fenjal888s avatar
Va väl rätt väntat att d3 inte skulle få så mycket nyheter. RoS är relativt nytt och 2.1 likaså. Trist ändå.
Citera
2014-11-09, 11:27
Bannlyst
Citat:
Testade season men det va inte kul. Spelar inte wow alls. Men tack för du bestämde hur ett spel ska spelas. När ska du inse att D3 inte går i D2s fotspår? Det e fan alla D2 fanboys som har gnällt mest i D3. Passar det inte, gå tillbaka till D2.

Haha, D3 passar mig jättebra, så jag tänker inte gå tillbaka till något D2 som jag inte spelat på nästan 10 år. Du kan whina på D3 så mycket du vill.
Citera
2014-11-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Haha, D3 passar mig jättebra, så jag tänker inte gå tillbaka till något D2 som jag inte spelat på nästan 10 år. Du kan whina på D3 så mycket du vill.

När fan whina jag på D3? Allt jag skrev e ju sant. All gear du har eller kommer hitta innan nästa patch kommer bli värdelösa för man vill ju ha ancient legendary. Och jag har inte sett nån säga att de tror de nya set gearen kommer va bättre än de som redan finns idag. Så säg var jag har fel i det jag skrev....
Citera
2014-11-09, 19:48
Medlem
Out-of-Steps avatar
Någon som kan hjälpa mig vilka Tasker And Theo jag ska spara/använda och vilken(a) jag ska göra mig av med, samt vad jag bör rolla? De kommer att användas på min pet doc . Fetish Army/Sycophants får väl sin dmg från ens sheet dmg?

http://i.imgur.com/4MFpJtK.jpg
Citera
2014-11-09, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Någon som kan hjälpa mig vilka Tasker And Theo jag ska spara/använda och vilken(a) jag ska göra mig av med, samt vad jag bör rolla? De kommer att användas på min pet doc . Fetish Army/Sycophants får väl sin dmg från ens sheet dmg?

Den längst ner till höger, så rerollar du vit till crit.
Citera
2014-11-10, 10:13
Medlem
Citat:
När fan whina jag på D3? Allt jag skrev e ju sant. All gear du har eller kommer hitta innan nästa patch kommer bli värdelösa för man vill ju ha ancient legendary. Och jag har inte sett nån säga att de tror de nya set gearen kommer va bättre än de som redan finns idag. Så säg var jag har fel i det jag skrev....

Förhoppningsvis, så kommer ancient drops vara väldigt väldigt sällsynta och du kommer knappast byta ut alla dina nuvarande top rolls enkelt.

På blizzcon sa dem att ancient drops är till för de som är top deckade, men visst så kommer man nog med tiden kasta bort en del gammalt gear Men hur kul är det att sitta på samma gear hela tiden och inte hitta några nya upgrades?

Ditt gear blir ju knappast värdelöst bara för att ancient legs kommer, du får bara möjligheten att uppgradera det mer om du redan är top gearad. Ju bättre gear du har vid släppet av patchen, ju större chans kommer du ha att hitta de nya ancient items, du kommer inte kunna få ancient equip med lvl 70 rare items equipped.

Hoppas verkligen att dem kommer att vara sällsynta, ännu sällsyntare än kukris/furnaces.
Senast redigerad av Kruzifixxion 2014-11-10 kl. 10:15.
Citera
2014-11-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step

Dem längst ner till höger, vit till 10 cc.
Dina pets får dmg från all din sheet.
Jag skulle inte gjort mig av med någon utav dem, även fast dem är ganska dåliga, men om du ska, - Den med 43 pet aps. På den första resource till 10 cc.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kruzifixxion-2633/hero/50140499
Där är min pet doc, om du behöver inspiration :>
Citera
2014-11-10, 12:20
Medlem
scarlots avatar
Citat:

Fast det är ju du som gnäller nu? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in