Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Snuffelbutts avatar

Moderatormeddelande

Postat av Snuffelbutt 2014-03-24, 23:57
Moderator
Här förs diskussioner om Diablo 3. Blizzards storspel. Även den första expansionen till Diablo 3, Reaper of Souls diskuteras i tråden.

Vill du hitta någon att spela med? Pröva Spelare söker spelare - tråden

Undrar du vad ditt item är värt? Fråga på, men tänk på att köp och säljannonser inte är tillåtna på flashback och kan resultera i varningar såväl som avstängningar.

Fungera inte spelet som det ska? Kika in i Spel : Support

Gamla tråden: (FB) Diablo 3-tråden

För botar: (FB) Diablo 3 bot (enda tråden om botar)

Olika Builds: http://www.diablofans.com/builds

Kolla din elemental / elite dmg: http://www.diabloprogress.com/

Trådstarten kan komma att editeras om vi kommer på fler bra saker att ha i inlägget.

Mvh. Modsen i spel.
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2015-02-05 kl. 12:53.
2014-03-25, 00:01
  #2
Avstängd
PreemSupremes avatar
När släpps spelet?
Citera
2014-03-25, 00:02
  #3
Medlem
Guesswhoiams avatar
Köpte Diablo 3 för ett par dagar sedan och måste säg att storyn är rätt kul ändå, får bara hoppas att nya expansionen bjuder på ännu en trevlig kväll.
Citera
2014-03-25, 00:04
  #4
Medlem
zlikyrs avatar
Kommer trading existera i expansionen eller är alla de bästa grejerna BoA? Jag tycker trading (utan AH) är en rolig del av ett ARPG.
Citera
2014-03-25, 00:08
  #5
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spegelapa
Har inte heller fått min key på mail, men logga in på deras sida och kolla på dina ordrar så ska de finnas en knapp "View Key" klicka där så kan du kopiera din key.
deras sida är nu nere, så kan inte ens kolla det.
Citera
2014-03-25, 00:11
  #6
Avstängd
PreemSupremes avatar
Hur får jag min preorder-loot?
Citera
2014-03-25, 00:11
  #7
Medlem
alekar9722s avatar
Samma för mig, sidan är nera och jag kommer inte in på kontot
Citera
2014-03-25, 00:34
  #8
Medlem
Fan, hoppas på ladder..
Citera
2014-03-25, 00:51
  #9
Medlem
Overminds avatar
Jag är snart förbi Westmarch staden. Någon annan som det går lätt för? Jag kör normal med min lvl 60 Wizard med 4 paragon levels. Man borde kanske köra igenom med svårare svårighetsgrad... Fast jag kör bara för storyn just nu. Kommer självklart köra svårare sen. Men man vill ju ha med sig någon kompis sen. Får tvinga de att skaffa denna expansion!


Redan fått en massa drops som är gula och de är redan bättre än mina gamla items.


Vad är detta för nytt med secondary attribute/skill som det står på alla items? Det har jag inget minne av.
Citera
2014-03-25, 00:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag är snart förbi Westmarch staden. Någon annan som det går lätt för? Jag kör normal med min lvl 60 Wizard med 4 paragon levels. Man borde kanske köra igenom med svårare svårighetsgrad... Fast jag kör bara för storyn just nu. Kommer självklart köra svårare sen. Men man vill ju ha med sig någon kompis sen. Får tvinga de att skaffa denna expansion!


Redan fått en massa drops som är gula och de är redan bättre än mina gamla items.


Vad är detta för nytt med secondary attribute/skill som det står på alla items? Det har jag inget minne av.

Jag förstod det som att det är "reforge" som i wow att man kan byta stats på items för guld.... värdelös funktion som i wow...
Citera
2014-03-25, 01:42
  #11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hufsanator
Jag förstod det som att det är "reforge" som i wow att man kan byta stats på items för guld.... värdelös funktion som i wow...


Hmm... Okej. Låter ju riktigt dumt.


Då har man hittat sin första legendary på expansionen. Droppades ur en kista. Nå tvåhandssvärd som hette någonting... Var väl ganska bra tyckte jag. Kan ta prntscrn om någon skulle vara nyfiken.
Citera
2014-03-25, 02:03
  #12
Medlem
Nohulos avatar
Vet ej om jag ska köpa expansionen eller inte. Var inte ett stort fan av Diablo 3, då det blev jäkligt repetitivt efter 20 paragon levels. Någon som testat crusader och kan komma med en recension?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback