Citat:
Ursprungligen postat av
TheSuper
Aldrig köpt från Bitstamp men är medlem och verifierad, det jag vet är att priserna blir liknande FYB-SE när man räknat med avgifterna samt valutakursen.
Jag rekommenderar FYB-SE.
Nu är jag väldigt dåligt insatt i både ekonomi och bitcions men enligt fybse så tar dom en avgift på 0.8% vilket i mitt fall med 5500 skulle innebära 440:- i avgift?
Edit: men jag behöver väl gå om skolan tydligen....kom på att att jag har använt 0.08 som är
8% och inte 0.8% alltså blir avgiften till fybse 44:-
Citat:
Ursprungligen postat av
vizual
0.5% av $845 är ca $4
$15 kostar det att sätta in pengar via international bank för bitstamp + att jag tror swedbank(som jag använder) tar $10 också för internationell överföring
så totalt blir det ca $29 i avgift.
Och om dom delas upp i tre ordrar så blir det ingen skillnad. Det är 0.5% av ordern som köps så att om en $400 order köps uppp så blir det $2 sen om du köper upp för dom andra blir det ytterligare $2.2 eller nåt för den
Att dom tar en avgift på 15 dollar när man skickar bitcoins låter skumt. Har skickat många bitcoins från bitstamp och har aldrig märkt nå. Tvekar starkt på det. För lat för att kolla om det är så men 99% säker på att det inte är så.
Angående verifikation så funkar det med bilder. Jag tog min kort med min S3 och det funkade, bara det är tydligt
På fyb-se kostar ju bitcoins $360 medans på bitstamp $333
Men alltså hur står det till med min matte egentligen? Kom precis på som jag skrev ovan att jag tagit
5 med 0.05 och inte 0.5% som är 0.005 x beloppet (eller tvärtom) får bli ett gänf

på mig...aja då var det ju inte så farligt ändå. Ganska billigt dessutom

Skickade precis in bild på mitt pass och hyreskontrakt får se om dom godkänner det. Förstår bara inte hur dom kan läsa och tolka svenska byrokratiska handlingar?