Citat:
Ursprungligen postat av
Grishnac
Vette fan, jag har senaste tiden också råkat ut för att spelet liksom "fryser" anslutningen också, pingen stannar och står still på kanske 80 ms och det senaste man gjort på vagnen liksom "hänger kvar" vilket resulterat i en del jobbiga situationer när man t.ex stuckit fram näsan när skiten hänger sig och vagnen bara fortsätter köra utan att man kan göra ett skit, rakt in i fiendeledet där man så klart blir skjuten i småbitar.
Vet inte om det är min anslutning eller om det är spelet som dummar sig.
Har också haft problem på sista tiden med att spelet "fryser", det laggar och att man blir utloggad mitt i matcher så man måste logga in på nytt. Händer oftare sen 9.0 än tidigare.
Annars har jag "återupptäckt" en vagn jag tidigare inte gillade. Pz 2G med 3cm kanonen. Vilken mördarmaskin det är. Man kan utan problem ge sig på tier 5or utan problem, bara man vet var man ska sikta. Mer än en Kv1a som tror de ska få en "easy kill" och hamnar i problem när man sätter ett magasin i de

. Och man behöver inte ens använda guldammo för det

.
Har också slagit ut massor med T18 med den, som annars brukar vara ganska svåra att slå ut pga deras rejäla pansar.
Enda nackdelen med Pz2G är när man ska ladda om den. 15 sekunder reloadtime....gäller att ha en plats man kan stå på när man väntar.
Pz1C verkar dock vara mycket mer populär bland spelarna, snabb, stort magasin och allmänt en "trollvagn" som kan ställa till med rejäla problem, framför allt om man möter flera samtidigt.
I övrigt har jag mindre än 50000 exp kvar att grinda till VK 45B, får se hur mycket man spelar i helgen och framöver.