Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
MBT-B vore iofs också skoj att få men jag lär nog inte köpa så många lådor den här gången. Är verkligen inte såld på tierd-boxarna även om jag hade tur som en tokig förra året.
Man ska vara försiktigt med vad man önskar sig ibland. Fredagskväll, vin och WoT = lädret åkte fram. Fick inte mer än typ 2 st core-shards på de boxar jag köpte men det räckte för att få MBT-B. Men fy i h*lvete vad svårspelad den är!! Kan vara den svåraste tanken i hela spelet. Och helt klart över min nivå. Åker ut som en spottloska mest hela tiden....
I övrigt var det blandad kompott. Fick även VCS 6X6 (fransk light IX) som kan vara den sämsta skit jag haft i garaget (och dessutom min 4:e franska IX light). Ska testa lite till men oddsen är att den säljs rätt omgående. Däremot var SFAC 105 (fransk TD VIII) riktigt jäkla skoj. Alltid något.
Btw - någon som klarat sista vågen på brutal? Inte helt enkelt.