Fan vad förbannad jag blir på WG!
Jag har skickat in 2 "Tickets" en om reward vid förlust, när man har uppnåt 6-8 kills i en Tomat
sopps match, hänvisades med en länk till forumet! Så svar från dem nada!
Den andra gällde en Server som borde startas för Engelska som språk, då det ofta är omöjligt
att starta en match, med tex: Let´s flank them osv. de flesta fattar inget!
Och samma här! Med Siemka o fan allt vad dem säger!
Åter hänvisar WG mig till forumet!, så det är spelarna som har hand om problemet.....
Att skriva om Server delning i forumet, leder omedelbart till att bli kallad RASIST! Så fuck WG!
Längtar efter Modern Warfare
/Ubbe