2014-10-27, 10:06
  #18037
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
hade en match igår som mitt lag hade 3 spelare med wn8 över 1000, motståndarlaget hade typ 3 spelare som låg under 1000 wn8, fyfan va smisk

Har wg sagt nåt om varför spelarskicklighet inte finns med i matchmakern?

Precis sånt som gör spelet otroligt frustrerande och trist i längden. Tror inte de har sagt något annat än att om man är duktig, förtjänar man att smiska röv. Problemet med det är ju när man hamnar i lag där spelarna inte ens lärt sig vad vänster och höger är för begrepp... Då spelar det ingen roll om man gör 5k skada själv och får slut på ammunition när resterande knappt gör den skadan som du gör själv, tillsammans.
__________________
Senast redigerad av Bearforceone 2014-10-27 kl. 10:10.
Citera
2014-10-27, 12:32
  #18038
Moderator
Amirons avatar
I senaste uppdateringen för Xbox så har de lagt till de franska tanksen.
Citera
2014-10-27, 13:51
  #18039
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
alla 6 åringar är ute och spelar nu ju, en polare till mig har en släkting som lät sin 7 åring spela när han gick och handla, sedan var han bannad i 7 dagar :P

Gissar på rekord i teamkills....
Citera
2014-10-27, 15:13
  #18040
Medlem
liddens avatar
Inga nya ljud i 9.4.

Citat:
Ursprungligen postat av FTR
- the 9.4 test sounds will NOT be implemented. On some configurations they have performance issues and the developers don’t have time to fix them, so the sounds will remain as they were in 9.3. At the same time, the public opinion on them will be taken into account and the sounds will be reworked.
Citera
2014-10-27, 15:17
  #18041
Medlem
swebarbs avatar
Ska komma en tysk panther 88 premium verkar intressant,

Tier: 8 Premium
Hitpoints: 1500
Weight: 46,5 tons
Engine power: 600 hp
Power-to-weight: 12,9 hp/t
Maximum speed: 46/20 km/h
Terrain resistance: 0,575/0,767/1,438
Hull traverse: 38 deg/s
Viewrange: 390
Radiorange: 573,6

Armor – hull: 80/50/40
Armor – turret: 120/60/60

Gun: 88mm L/71
Penetration: 203
Damage: 240
DPM: 2176,4
Reload time: 6,616s
ROF: 9,068
Accuracy: 0,307
Aimtime: 2,4s
Depression: -5 in the front, -7 on the sides
Turret traverse rate: 33,4 deg/s
Citera
2014-10-27, 17:34
  #18042
Medlem
Nu börjar TOG:en rulla in på allvar pga det löjligt lätta uppdraget.
Spelade en match med åtta stycken, det var sådär.

För övrigt en av få vagnar det är svårt att få "Fire for effect".
Citera
2014-10-27, 19:51
  #18043
Medlem
Ubbe66s avatar
Fan vad förbannad jag blir på WG!

Jag har skickat in 2 "Tickets" en om reward vid förlust, när man har uppnåt 6-8 kills i en Tomat
sopps match, hänvisades med en länk till forumet! Så svar från dem nada!

Den andra gällde en Server som borde startas för Engelska som språk, då det ofta är omöjligt
att starta en match, med tex: Let´s flank them osv. de flesta fattar inget!
Och samma här! Med Siemka o fan allt vad dem säger!

Åter hänvisar WG mig till forumet!, så det är spelarna som har hand om problemet.....

Att skriva om Server delning i forumet, leder omedelbart till att bli kallad RASIST! Så fuck WG!

Längtar efter Modern Warfare

/Ubbe
Citera
2014-10-27, 20:53
  #18044
Medlem
Ubbe66s avatar
Sen hoppas jag utvecklarna bakom Modern Warefare, har sett vilka problem som
WoT dras med. Fixar dom det så blir det ett kanon spel!

Med MM tex. som är hopplöst i WoT! Och fler server lösningar, Ryssarna har en egen, US har egen..
Oops där hörs väl "Hola" lite då o då....

Men Europa med alla dessa språk, en jävla soppa! Se bara forumet som är språk indelat..
med 13 Språk!

Nuff said.

/Ubbe
__________________
Senast redigerad av Ubbe66 2014-10-27 kl. 21:04.
Citera
2014-10-27, 21:07
  #18045
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Fan vad förbannad jag blir på WG!

Jag har skickat in 2 "Tickets" en om reward vid förlust, när man har uppnåt 6-8 kills i en Tomat
sopps match, hänvisades med en länk till forumet! Så svar från dem nada!

Den andra gällde en Server som borde startas för Engelska som språk, då det ofta är omöjligt
att starta en match, med tex: Let´s flank them osv. de flesta fattar inget!
Och samma här! Med Siemka o fan allt vad dem säger!

Åter hänvisar WG mig till forumet!, så det är spelarna som har hand om problemet.....

Att skriva om Server delning i forumet, leder omedelbart till att bli kallad RASIST! Så fuck WG!

Längtar efter Modern Warfare

/Ubbe

Om något, så gör det här spelet och spelarna, att man blir xenofobisk och hatisk mot alla icke engelsktalande. Vilket är ett jävla underbetyg till ett så populärt spel! Jag har aldrig stött på ett sämre community än detta med spridda nationaliteter, usel kommunikation på alla plan, elitism, och en massiv skillnad mellan de duktiga och nybörjare. Som följd av allt det kommer en enorm frustration som en oönskad räkning i slutet av månaden. Lägg där till utvecklare som inte kan balansera spelet för fem öre, utan envist försöker att måla över de fula fläckarna med en snygg yta istället.

Mitt premium gick ut idag och jag tror det blir en lång paus från spelet om jag ska vara ärlig. Jag känner inte alls för att förlänga det så länge man inte gör något åt en skillbaserad mm, fixar op/up vagnar och skapar mycket större kartor istället för groteskerier som korridorigorsk.
Citera
2014-10-27, 21:42
  #18046
Moderator
Amirons avatar
Lyckades med konststycket att fixa en spartan medalj med en Jackson, visserligen vart det en förlust, men den medaljen väger upp en del.
Citera
2014-10-27, 22:02
  #18047
Medlem
Noobermans avatar
Fick ett litet återfall... Det bästa med denna versionen är att man kan stänga av chatten...

I övrigt så sög det som vanligt.
Citera
2014-10-27, 23:00
  #18048
Medlem
Salorms avatar
Jaha, vad ska man säga här... Det gick sådär, vi dödade iallafall 6 av dom.

http://i59.tinypic.com/s10pkh.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in