trevlig månad...
super pershingen klar, fick jobba ända in i kaklet för den

klar precis nu. Inte så kul med 50 % crew dock, får grinda besättningen lite och köpa upp mig till 75%
t23e3 kom till slut oxå, har faktiskt hunnit köra den en sväng oxå.
ingen verkar vara så där jättemycket att hänga i julgranen.
men men, två premiums med tillhörande garageplatser.
sedan har missions under månaden givit mig 4 garageplatser utöver dessa två (4 st "earning your spot"), kom väl till pass då jag behövde kinesiska vagnar att komma i mål på
57 tanks i garaget nu, börjar blir trångt. men det kostade en massa credits, så det man vinner på karusellerna förlorar man på gungorna, men i slutänden ... MYCKET trevlig maj-månad

till och med kampanjen var lagom lång