2014-05-29, 17:47
  #16237
Moderator
Arne.Ankas avatar
http://worldoftanks.com/en/news/33/asap-21-update-9-1/
Citera
2014-05-29, 17:59
  #16238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Lite sugen på ELC AMX men orkar inte med vagnarna innan, har läst något om att det går att ta sig förbi dessa, how the fuck?

Jag håller på att träna upp till ELC AMX nu, är på ankan, dvs tanken innan ELC. Den är dryg som fan men jag lirar just nu bara när jag får gånger två xp. Det får ta den tid det tar.
Citera
2014-05-29, 18:59
  #16239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cibus
Jag håller på att träna upp till ELC AMX nu, är på ankan, dvs tanken innan ELC. Den är dryg som fan men jag lirar just nu bara när jag får gånger två xp. Det får ta den tid det tar.


Har kollat på när folk kör den, den innan med, och det går bara inte. Det största problemet som jag ser det är att de är för sega. Man hinner ju fan inte fram innan striden är över. Sen verkar inte bestyckningen vara något alls att hurra för.
Citera
2014-05-29, 19:30
  #16240
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Har kollat på när folk kör den, den innan med, och det går bara inte. Det största problemet som jag ser det är att de är för sega. Man hinner ju fan inte fram innan striden är över. Sen verkar inte bestyckningen vara något alls att hurra för.

Problemet är att ELC är inte så jävla rolig den heller, det blir någorlunda kul vid AMX 13 75, och hört att det blir väldigt kul vid AMX 13 90. Sen är det mesta junk innan batchat.
Citera
2014-05-30, 15:44
  #16241
Moderator
Arne.Ankas avatar
Körde en match med op m3 lee, gick back nästan 23.000 men fan värt det WN8 hamna på 8479 och 1141 skada.
High caliber, mastery badge 1st class, master gunner(13), sharpshooter(18)


Meeeeeennn...statistik, jag elitade m3 lee för 3år sen och har spelat den 2 dussin gånger senaste veckan.
Går det dela upp statistiken för en vagn så jag kan se hur bra den har fungerat för mig i olika perioder?
Citera
2014-05-30, 17:01
  #16242
Medlem
Utloggad igen mitt i en viktig sekvens i matchen, tack så jävla mycket WoT.

Vet inte hur många gånger det har hänt efter 9.0 patchen.. Likaså att kanonen skjuter random av sig själv...

Se för fan till att fixa alla dessa anslutningsproblem och laggar istället för att fjanta med dekaler etc.
Citera
2014-05-30, 21:05
  #16243
Medlem
RNG fortsätter sitt patetiska pajaseri med att jag gjorde 128HP via en sid träff på en RM-Borsig med min S-51. Man kan verkligen hålla sig för skratt.
Citera
2014-05-30, 21:19
  #16244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Problemet är att ELC är inte så jävla rolig den heller, det blir någorlunda kul vid AMX 13 75, och hört att det blir väldigt kul vid AMX 13 90. Sen är det mesta junk innan batchat.

Fast det råder tydligen delade meningar om Lorraine 40t. Den är väl väldigt situationsberoende såsom alla franska glaskanoner är men i rätt händer så ska den vara ganska giftig tack vare snabbhet, autoloadern och bra pen.
Citera
2014-05-30, 21:39
  #16245
Medlem
T-34-3 är helt klart den kassaste tier 8 premiumen.
Citera
2014-05-31, 00:56
  #16246
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
T-34-3 är helt klart den kassaste tier 8 premiumen.

Att den bara är "kass" är årets understatement. Jag ångrar i princip inga andra premiumtanks jag köpt, men T-34-3... Ja jävlar, egentligen borde man kräva pengarna tillbaka p.g.a. falsk marknadsföring. De lanserade skiten som likvärdig med Type 59, skulle inte tro det va.
Citera
2014-05-31, 08:48
  #16247
Medlem
trevlig månad...

super pershingen klar, fick jobba ända in i kaklet för den klar precis nu. Inte så kul med 50 % crew dock, får grinda besättningen lite och köpa upp mig till 75%

t23e3 kom till slut oxå, har faktiskt hunnit köra den en sväng oxå.

ingen verkar vara så där jättemycket att hänga i julgranen.

men men, två premiums med tillhörande garageplatser.

sedan har missions under månaden givit mig 4 garageplatser utöver dessa två (4 st "earning your spot"), kom väl till pass då jag behövde kinesiska vagnar att komma i mål på

57 tanks i garaget nu, börjar blir trångt. men det kostade en massa credits, så det man vinner på karusellerna förlorar man på gungorna, men i slutänden ... MYCKET trevlig maj-månad till och med kampanjen var lagom lång
Citera
2014-05-31, 10:14
  #16248
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
super pershingen klar, fick jobba ända in i kaklet för den klar precis nu. Inte så kul med 50 % crew dock, får grinda besättningen lite och köpa upp mig till 75%

Har du ingen annan USA medium du kan låna besättningen från. Med 57 tanks verkar det onödigt med en egen besättning för SP. Har du ingen annan USA med så tycker jag du ska skaffa en så du kan köra samma besättning i två tanks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in