Citat:
Ursprungligen postat av
Ubbe66
En bitter man med andra ord...
Det är fan att dom inte lyssnar på spelarna! Men det handlar bara om pengar..

Jag bitter??
Skämt åsido, visst blir man.....upprörd när det blir sådana här matcher.
Men det är ju också WOT´s förbannelse:
Man har några riktigt usla matcher, man är redo att avinstallera allt. Då har man plötsligt den där matchen där allt stämmer, och man spelar som en gud (anser man själv), och man är tillbaka i träsket igen.
(precis som Bearforceone beskrev tidigare i ett inlägg).
Ska bli intressant att se vad gifttanken är för något (Pz2D, man får den om man loggar in efter 24 dec.).