2014-12-20, 01:30
  #18637
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Varför vill man statspadda wn8?

Känns snarare som en nackdel då motspelare riktar in sig på en.

Alla(?) bra klaner har wn8 krav om man vill ansöka. För många är det nog mest en e-penis grej.
Citera
2014-12-20, 01:39
  #18638
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
En bitter man med andra ord...

Det är fan att dom inte lyssnar på spelarna! Men det handlar bara om pengar..

Jag bitter??

Skämt åsido, visst blir man.....upprörd när det blir sådana här matcher.
Men det är ju också WOT´s förbannelse:

Man har några riktigt usla matcher, man är redo att avinstallera allt. Då har man plötsligt den där matchen där allt stämmer, och man spelar som en gud (anser man själv), och man är tillbaka i träsket igen.
(precis som Bearforceone beskrev tidigare i ett inlägg).

Ska bli intressant att se vad gifttanken är för något (Pz2D, man får den om man loggar in efter 24 dec.).
Citera
2014-12-20, 02:02
  #18639
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
4.500 i damage och några kills räckte för att få stridsvagnsäss i Obj 268. Det var enkelt? Tror faktiskt ingen spelar den här tanken längre.... Ser den inte så ofta iaf.

4500 verkar väldigt lite. Hur mycket base xp var det? Spot/track assist?

... och sämsta tier 10 vagnen måste vara 121.
__________________
Senast redigerad av lidden 2014-12-20 kl. 02:26.
Citera
2014-12-20, 02:58
  #18640
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Varför vill man statspadda wn8?

Känns snarare som en nackdel då motspelare riktar in sig på en.

Förvisso inte men Excelsior är en grym vagn (laddad med guld). Askul!
Citera
2014-12-20, 03:19
  #18641
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
4500 verkar väldigt lite. Hur mycket base xp var det? Spot/track assist?

... och sämsta tier 10 vagnen måste vara 121.
Nej. Obj 268 är klar värre.
Citera
2014-12-20, 04:32
  #18642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Alla(?) bra klaner har wn8 krav om man vill ansöka. För många är det nog mest en e-penis grej.

De flesta har dessutom DPG-krav i T10, och ibland också uttagsprover, just för att slippa Hellcat-paddare etc.
Citera
2014-12-20, 07:29
  #18643
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Ok, tittade inte in så långt på light trädet. Själv så kör jag sällan LT vagnar.
Förutom T18 då!
det är en TD, ingen LT
Citera
2014-12-20, 11:36
  #18644
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
det är en TD, ingen LT

Okej, men om jag säger T127 då.. Den har jag haft bra rundor med
Ibland känns den tom. OP, eller så hamnar man bland tomater...
Citera
2014-12-20, 12:19
  #18645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Okej, men om jag säger T127 då.. Den har jag haft bra rundor med
Ibland känns den tom. OP, eller så hamnar man bland tomater...

Den är fruktansvärt OP om du har ett crew med ett par skills, då de flesta på de tiersen är fullständigt nya med 50%-crews. Kör runt med optics och inte en jävel kan se dig.

Såg precis EJ plocka en Pool's i sin T-54 med 7300 damage, galet. 1800 base XP.
__________________
Senast redigerad av Weekends 2014-12-20 kl. 12:29.
Citera
2014-12-20, 13:25
  #18646
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
4500 verkar väldigt lite. Hur mycket base xp var det? Spot/track assist?
Har tyvärr inte kvar resultatet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Nej. Obj 268 är klar värre.
...t! ...klart!
Fattar inte varför tangentbordet ska va så jävla avancerat efter några glas vin?
Citera
2014-12-20, 18:32
  #18647
Medlem
Ubbe66s avatar
Så var det klart att Patch 9.5 släpps på Måndag!

Sen får man väl se om man blir nöjd eller inte.....
__________________
Senast redigerad av Ubbe66 2014-12-20 kl. 18:35.
Citera
2014-12-20, 21:16
  #18648
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Okej, men om jag säger T127 då.. Den har jag haft bra rundor med
Ibland känns den tom. OP, eller så hamnar man bland tomater...
Den ÄR op, 62.2% wr efter 80 matcher och jag kör runt som ett skållat ollon med den och skjuter lite kors o tvärs, använder sällan guld men när jag gör då slaktar jag precis allting, en av dom vagnar jag går tillbaka till när det fullständigt skiter sig med högre tier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in