Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
4st Strongholds... 4 ggr mot RSOP! Dom är helt fittigt bra kan jag påpeka

Rynnäkkösopulit! Finnpajsarna är bra som fan. Man får vara glad om man tar dem 1 gång av 10 (precis som EFE, Tesla mf.l.) Dom är naturligtvis bra spelare också men det de verkligen vinner på är att de alltid verkar ha riktigt bra taktiska strategier för alla kartor. När en annan mummlar lite om att "vi ställer två på kullen för att spotta" så vet de precis vilka buskar de skall stå bakom för att täcka hela ytan. Har varit med när en FC i en av toppklanerna förklarade deras taktik på några kartor och man häpnar över hur genomtänkt det är... skottvinklar, spots, firepower, artyskydd osv osv.
Tror annars att Stronghold kan bli hur bra som helst. Bara WG lyckas styra upp det så att inte bra klaner bara åker runt och ransackar svagare klaners baser.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Andra gången jag ser en VK 72.01K nu. Denna gången dock i vårat lag. Vagnen verkar rejält kul, synd att den bara finns som vinst i clan wars tävlingar

.
Men joina en klan då? Den 2/9 startar ett nytt event “Twilight of the Gods” där man kan vinna kinespremiumen 112 eller amerikanske mediumen T23E3 + massor av guld. Det är bara att hoppa på tåget. Den tävlingen pågår bara i 11 dagar så skall du ha chans att vinna måste du nog vara med från början.
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Jo, det kan man tycka.. Å andra sidan kan det vara bra att öva på ibland så man får in lite känsla att "nu är jag nog upptäckt" och flytta sig automagiskt.
Det är farligt att vänja sig för mycket vid lampan. Har lampa på i princip alla mina vagnar idag - men när jag grindar på min kompis konto så saknar han lampor helt. Å hej å hå vad jag kan bli utskjuten ibland bara för att jag står och såsar lite för länge på en och samma plats.