Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag vet ingenting som är positivt med denna människa. Snackar skit, ljuger, stjäl, anklagar ständigt medtävlande för fusk, berömmer sig själv och sin fantastiska familj så mycket att man vill lägga en kräka. Har hon något slags tattarblod i sig tro? Nu tror jag dock att den sortens folk har mer stil än vår världsartist.
Det har tidigare stått i tråden att hennes pappa som hon faktiskt aldrig levde ihop med var av Zigensk härkomst och kom från Mallorca,Hennes mamma träffade honom på ett "One night Stand" och därav har vi nu haft oturen att ha dragits med detta lilla äckliga semesterknull,som faktiskt blev sjuk i huvudet,hon lider av boardeline och utser sig själv till en av dom bästa som finns, Vilken tur hon har då att kronofogden är så stort fan av henne att han vill ha alla hennes tillgångar men inte kommer åt det eftersom lägenheten står på hennes svärfar,saamt äger lägenheten i Malaga, Hennes syster / kusin susanne som varit med på några resor ner dit sa bara för någon dag sedan att det är absolut inget märkvärdigt,Samt att Anna går runt till de rikas områden och tar en massa bilder sedan Instagramar hon om det så att det ser ut som om det kommer från hennes trädgård i hennes hem i Spanien ,som inte ens är hennes, Då undrar jag, är man inte sjuk då??
Susanne sa till A-S att hon börjar ruttna på Annas sätt att vara en chef över alla, även över Susannes barn, Min nära vän bor nära susanne och dom umgås rätt tätt,Alla har vi vår egna erfarenhet av denna vidunderliga tunga människan