Flashback bygger pepparkakshus!
2014-08-04, 21:21
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Ok, jag hörde att mamman tog livet av sig!!
Det är lite konstigt att hon inte sitter i publiken på alla dessa allsångsprogram som går,
och vinkar till Tv tittarna,All gratis reklam för de lilla svinet, hon är alldeles för mycket,
Hon är inte välkommen någonstans i Stockholm, varken på fester eller dylikt,,

Varför är Tunnans dotter inte välkommen på fester eller dylikt?
Vad har hon gjort?
Citera
2014-08-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

Varför är Tunnans dotter inte välkommen på fester eller dylikt?
Vad har hon gjort?
För att dom snor saker för alla andra,Och blivit påkomna flera gånger,
Citera
2014-08-05, 08:55
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ok, jag hörde att mamman tog livet av sig!!
Det är lite konstigt att hon inte sitter i publiken på alla dessa allsångsprogram som går,
och vinkar till Tv tittarna,All gratis reklam för de lilla svinet, hon är alldeles för mycket,
Hon är inte välkommen någonstans i Stockholm, varken på fester eller dylikt,,

Närå, morsan rökte ihjäl sig, ett slags självmord, ja.
Citera
2014-08-05, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Närå, morsan rökte ihjäl sig, ett slags självmord, ja.
Ja vilket som.
Hennes vänner gjorde ett bra val igenom att säga upp all kontakt med henne,
Alla de vänner som sa upp kontakten med Tunnan har idag kontakt och ses med jämna mellanrum på middagar och fester, Och alla säger att gemenskapen har blivit betydligt bättre, inget skitsnack, ingen som blir av med saker längre, Var det inte 8 personer som sa upp kontakten med henne?
Precis som någon skrev innan här i tråden att det kan ju inte vara ett och samma fel på alla dessa,och hon frisk!
Jag vet att hon ligger på och läser här dagligen, så varför inte ge dig in ditt lilla feta helvete i diskussionen och försvara dig om dom dina ex vänner har fel.Eller är du ute på stöldturné??
Citera
2014-08-05, 13:07
Medlem
Jag vet ingenting som är positivt med denna människa. Snackar skit, ljuger, stjäl, anklagar ständigt medtävlande för fusk, berömmer sig själv och sin fantastiska familj så mycket att man vill lägga en kräka. Har hon något slags tattarblod i sig tro? Nu tror jag dock att den sortens folk har mer stil än vår världsartist.
Citera
2014-08-05, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag vet ingenting som är positivt med denna människa. Snackar skit, ljuger, stjäl, anklagar ständigt medtävlande för fusk, berömmer sig själv och sin fantastiska familj så mycket att man vill lägga en kräka. Har hon något slags tattarblod i sig tro? Nu tror jag dock att den sortens folk har mer stil än vår världsartist.
Det har tidigare stått i tråden att hennes pappa som hon faktiskt aldrig levde ihop med var av Zigensk härkomst och kom från Mallorca,Hennes mamma träffade honom på ett "One night Stand" och därav har vi nu haft oturen att ha dragits med detta lilla äckliga semesterknull,som faktiskt blev sjuk i huvudet,hon lider av boardeline och utser sig själv till en av dom bästa som finns, Vilken tur hon har då att kronofogden är så stort fan av henne att han vill ha alla hennes tillgångar men inte kommer åt det eftersom lägenheten står på hennes svärfar,saamt äger lägenheten i Malaga, Hennes syster / kusin susanne som varit med på några resor ner dit sa bara för någon dag sedan att det är absolut inget märkvärdigt,Samt att Anna går runt till de rikas områden och tar en massa bilder sedan Instagramar hon om det så att det ser ut som om det kommer från hennes trädgård i hennes hem i Spanien ,som inte ens är hennes, Då undrar jag, är man inte sjuk då??
Susanne sa till A-S att hon börjar ruttna på Annas sätt att vara en chef över alla, även över Susannes barn, Min nära vän bor nära susanne och dom umgås rätt tätt,Alla har vi vår egna erfarenhet av denna vidunderliga tunga människan
Citera
2014-08-05, 13:57
Medlem
Finns det någon liten positiv detalj om människan? Jag kommer inte på någon själv. Skulle möjligen vara att det är kul att se knubbsälen då hon förlorar ständigt i allt hon gör och blir som en slags clown.
Citera
2014-08-05, 18:26
Medlem
Citat:
Det har tidigare stått i tråden att hennes pappa som hon faktiskt aldrig levde ihop med var av Zigensk härkomst och kom från Mallorca,Hennes mamma träffade honom på ett "One night Stand" och därav har vi nu haft oturen att ha dragits med detta lilla äckliga semesterknull,som faktiskt blev sjuk i huvudet,hon lider av boardeline och utser sig själv till en av dom bästa som finns, Vilken tur hon har då att kronofogden är så stort fan av henne att han vill ha alla hennes tillgångar men inte kommer åt det eftersom lägenheten står på hennes svärfar,saamt äger lägenheten i Malaga, Hennes syster / kusin susanne som varit med på några resor ner dit sa bara för någon dag sedan att det är absolut inget märkvärdigt,Samt att Anna går runt till de rikas områden och tar en massa bilder sedan Instagramar hon om det så att det ser ut som om det kommer från hennes trädgård i hennes hem i Spanien ,som inte ens är hennes, Då undrar jag, är man inte sjuk då??
Susanne sa till A-S att hon börjar ruttna på Annas sätt att vara en chef över alla, även över Susannes barn, Min nära vän bor nära susanne och dom umgås rätt tätt,Alla har vi vår egna erfarenhet av denna vidunderliga tunga människan

Jaha, till och med den så kallade systern börjar ledsna på Tunnan. Fler och fler som drar sig undan henne, när kommer skilsmässan?
Citera
2014-08-05, 20:20
Medlem
ebba112s avatar
Full rulle på instagram nu när hon kommit hem till Sverige igen...

Kort på dottern i en tajt kortkort klänning :

annatoledanobook👊👊👊👊👊 Just saying 😋 älskar dig min vackra & GODHJÄRTADE @feliciabook ~ Det DU har på INSIDAN är också det bästa med dig ( det kan tyvärr inte alla skryta med 😔 ledsamt nog för dom ) & på det har du den där ytan! Ord kan inte beskriva hur stolt & lycklig jag är för & över dig, så fortsätt skina ☀️ Jag älskar dig ~ PUSS M ❤️

Svaren kommer här :

bekarek Du har all anledning till att vara stolt, Anna 💕

saaamyyy Dina barn måste vara lyckliga som har en sådan stöttande och godhjärtad mamma vid sin sida! 🌟

lisas306 Vacker☀️

maritafriberg1 Så vacker!!

hannapaulin Vackra Felicia, vad du strålar!!

miamariiaahl Mycket vacker :-)

tryffely Oj vilken fantastisk dotter du hsr Anna

majvorkarlss Jag har en dotter som kanske inte har din dotters vackra utsida men hon har alltid gjort mig stolt.dessutom har hon givit mig 4barnbarn ,samt 2barnbarns barn , så hur det än är så barnen hur dom än ser ut är vackra !

annatoledanobook Wow! Tack för alla fina ord ifrån er alla här ovan 🙏 Som sagt kan inte NOG UNDERSTRYKA att det är INSIDAN som räknas!!!!! Precis som jag skrev om & till Felicia ~ JAG är inte den som kallar någon för ful. Alla är vackra rent fysiskt på sitt personliga sätt & vi alla dras till olika människor utav olika anledningar! MEN så finns det sorgligt nog faktiskt människor med rätt TASKIGA ATTITYDER & rätt RUTTNA ÅSIKTER som sitter & gastar & kastar sten när dom sitter i glashus & tror att dom är så mycket bättre än någon annan & att dom vet & kan ALLT, det är sådana människor jag har svårt att se skönheten i ~ INGET ANNAT!!!! & jag blir ärligt beklämd av din kommentar @majvorkarlss att du skriver att din dotter kanske inte har min dotters vackra utsida 😔😔😔 förstår faktiskt inte varför du kände att du var tvungen att uttrycka dig så?! För jag är övertygad om att om hon är en snäll, godhjärtad, positiv & kämpande person så är hon garanterat vacker även på utsidan ~ & det är det som avgör det genuint vackra i & hos ALLA människor, det är min åsikt!!!! Så både för din & hennes skull så hoppas jag att du inser det 🙏 & att du vågar säga att din dotter är vacker på utsidan med. Som sagt det finns gott om "vackra" människor med fint yttre.....men deras INSIDA ÄR GENOMRUTTEN & då kommer tillslut stanken att komma ikapp dom & VAD HAR DOM STACKARNA DÅ 😋 Så vet du med dig att du är en SNÄLL, GLAD, POSITIV, INTRESSERAD, OMTÄNKSAM ( från hjärtat inte för att plocka extra poäng ) HÅRT KÄMPANDE & KÄRLEKSFULL person??? Ja, DÅ ÄR DU VACKER 👍❤️😘👊😉 I alla fall enligt MIG 😉 Lev med KÄRLEK, RESPEKT & ÄRLIGHET (det svåraste av allt för ruttna personligheter) Kram ~ Anna.

susannewollter @annabooktoledano så vacker Felicia är. Vilka fantastiska band till varandra ni har i hela familjen. All kärlek och lycka till er alla. Kramar
Citera
2014-08-05, 21:08
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Full rulle på instagram nu när hon kommit hem till Sverige igen...

Man blir riktigt rörd när man läser alla fina kommentarer och när man märker hur oerhört populär Anna Book är.
Citera
2014-08-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Man blir riktigt rörd när man läser alla fina kommentarer och när man märker hur oerhört populär Anna Book är.
Eller hur. Roligt för knubbsälen att vara så populär hos befolkningen.
Citera
2014-08-05, 22:31
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Eller hur. Roligt för knubbsälen att vara så populär hos befolkningen.

Vilken befolkning då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in