2016-02-10, 13:50
Medlem
Hon börjar alltså gråta när hon hamnar i telefonkö? Vad är det för fel på människan?
Citera
2016-02-10, 14:21
Medlem
emma80s avatar
ABC är väl den enda låt folk kan på rak arm om man ber dem om en titel på en låt med Anna Book. Möjligen den diskade låten härom veckan, men det är p.g.a. all uppståndelse och att den är färsk för stunden.

ABC var hon inte med och skrev själv, den kom "bara" 5'a i Melodifestivalen och åkte ut efter bara 4 veckor på Svensktoppen. Så speciellt mycket har man inte hört den på radio eller tv genom åren.

Att leva på en 30 år gammal och medioker låt, en halvdan hitlåt, inte undra på att hon gråter ut i varje program och tidning som är benäget att ge henne ett uns utrymme. Hon verkar fortfarande vänta på det stora musikaliska genombrottet, framtiden ligger framför henne. I hennes värld hade hon väl vunnit ESC om inte årets Mellolåt hade diskats.
Citera
2016-02-10, 14:30
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Hon börjar alltså gråta när hon hamnar i telefonkö? Vad är det för fel på människan?
Har du länk?
Citera
2016-02-10, 14:47
Medlem
Länk finns i inlägg 2974
Citera
2016-02-10, 14:56
Medlem
Tänk om Book skulle ringa A-kassan som hela tiden har 40-50 personer före i kö.
Citera
2016-02-10, 14:58
Medlem
elpirros avatar
Fick faktiskt lite ont i hjärtat när jag såg klippet från Arga Snickaren. Måste vara fett jobbigt att hela tiden vara orolig för riktiga "skitsaker".
Citera
2016-02-10, 15:45
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Fick faktiskt lite ont i hjärtat när jag såg klippet från Arga Snickaren. Måste vara fett jobbigt att hela tiden vara orolig för riktiga "skitsaker".

Eller är hon inte orolig alls utan passade på att få lipa lite och skylla på att normala vardagsgöromål är såååå jooooobbiga för just henne, nån ursäkt måste hon ju ha för att låta sina barn leva i eländet.
Citera
2016-02-10, 15:48
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Eller är hon inte orolig alls utan passade på att få lipa lite och skylla på att normala vardagsgöromål är såååå jooooobbiga för just henne, nån ursäkt måste hon ju ha för att låta sina barn leva i eländet.
Tro mig, jag är jävligt skeptisk till själva varelsen Anna Book men det klippet kändes genuint på något sätt, svårt att sätta finger på vad det var dock.
Citera
2016-02-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Har du länk?

http://www.expressen.se/noje/ilskan-...g-offerkoftan/
Citera
2016-02-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
http://www.expressen.se/noje/ilskan-...g-offerkoftan/

haha fyfan vad synd det är om lilla anna

förlåt lilla
Citera
2016-02-10, 20:09
Medlem
JumpingJacks avatar
Jag ser på Arga Snickaren nu och han hinner inte mer än gå in i hallen förrän Anna börjar hulka. Sedan står hon och storbölar över att hon "hatar sitt kök" och att köksmöblerna är hemska, lägenheten är så hemsk att hon inte åker hem om hon inte måste.

Jag tyckte att det såg ut som en helt vanlig lägenhet, ingen lyx men verkligen inte katastrof.
Citera
2016-02-10, 20:20
Medlem
emma80s avatar
Som jag skrev i tråden om programmet:

Helvete vad Anna Book gråter. Reklam efter ca 10 minuter och jag zappar vidare för att aldrig återkomma nu. Hon bara grät och grät. Pratade om dödsfall, ekonomin, ogillandet av att vara ensam hemma o.s.v.

Nog för att hon behövde några som gjorde om i lägenheten, men mest av allt hade hon nog behövt ett klippkort hos en terapeut, några glas whiskey och ett antal tiopack med pappersnäsdukar.

- - - - -

När jag sedan kom tillbaka till TV'n efter att ha hämtat lite kvällsfika hade det börjat igen. Nu visar de ett rum i lägenheten fullt med massa kassar, flyttlådor m.m. Omöjligt att ens gå in där. Sedan var förrådet ett minst lika stort kaos. Därtill massa lösa eluttag, strömmen som går i lägenheten när torktumlaren går igång o.s.v.

Vilket jävla kaos de bor i, när man skrapar på ytan.

Nej, jag orkar inte se mer, varken av hennes kaos eller tårar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in