2014-08-02, 18:06
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Nja, Anna drar in rätt OK med pengar, men har haft det skralt med ekonomin i flera år (eller så lever hon i tron att hon ska slippa betala för att hon är en "kändis"). Har man gjort affärer med henne är det ofta svårt att få betalt..

Vad drar hon in pengar på? Låter osannolikt att något av hennes aktiviteter genererar pengar överhuvudtaget. Om någon ville presentera hennes inkomst vore det en Gudi Behaglig bedrift.
Citera
2014-08-02, 19:36
Medlem
Svenne.B.Anans avatar
hmm detta blir mitt andra inlägg i den forumsdel jag sist trodde mig skulle posta i, men men..

inte mycket till skvaller men jag såg fröken book och leif gw persson sammanstråla på en inrikesflight mellan gbg-sthlm under bokmässan 2011 eller 2010. vid boardingen få anna syn på leif och brister ut i ett stort ljudligt "nääämen heeejjj!". har nog aldrig sett en liknande avpisning som leif gav. karln vände omgående bort blicken, mumlande i ett surt tonläge något ohörbart och satte sig på sin plats. har anledning att tro att iaf. gw persson inte verkar vara speciellt god vän med fröken book...
Citera
2014-08-03, 01:54
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad drar hon in pengar på? Låter osannolikt att något av hennes aktiviteter genererar pengar överhuvudtaget. Om någon ville presentera hennes inkomst vore det en Gudi Behaglig bedrift.

Jag får göra en pudel. Jag kikade på ett företag med en Anna Book som VD, men vid närmare efterforskningar var det inte hennes. Hennes enskilda firma (Lets Entertain Sweden) är inte aktiv, så jag vet inte vad hon tjänar pengar på. Att hon alltid krånglar med betalningar stämmer dock.
Citera
2014-08-03, 19:44
Medlem
Ratis avatar
Trasslade in sin hårsnodd.
"”Jag grät grät grät men till slut gav jag upp och gick och la mig.”
På morgonen fick Anna hjälp på en salong. Det tog fem timmar att trassla upp allt.
”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort” skriver Anna
"

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16216235.ab
Citera
2014-08-03, 20:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
På morgonen fick Anna hjälp på en salong. Det tog fem timmar att trassla upp allt.
”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort” skriver Anna
"

Extremt gammal nyhet. Men eftersom det såklart inte var någon nyhet från första början, utan komik, gör det inte så mycket.
Citera
2014-08-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne.B.Anan
hmm detta blir mitt andra inlägg i den forumsdel jag sist trodde mig skulle posta i, men men..

inte mycket till skvaller men jag såg fröken book och leif gw persson sammanstråla på en inrikesflight mellan gbg-sthlm under bokmässan 2011 eller 2010. vid boardingen få anna syn på leif och brister ut i ett stort ljudligt "nääämen heeejjj!". har nog aldrig sett en liknande avpisning som leif gav. karln vände omgående bort blicken, mumlande i ett surt tonläge något ohörbart och satte sig på sin plats. har anledning att tro att iaf. gw persson inte verkar vara speciellt god vän med fröken book...
Skönt skvaller och jag kan se världsartisten framför mig då hon rusar fram till den andra fetknoppen.
Citera
2014-08-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
"

Största nyheten skulle dock vara om Book inte grät vid något tillfälle.
Citera
2014-08-04, 07:46
Medlem
Hur lång sägs det att Anna Book är? Jag stod bakom henne i en matkö en gång och då kände jag mig med mina 165 cm som en jätte. Hon kan inte vara långt från dvärgstorlek.
Citera
2014-08-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Hur lång sägs det att Anna Book är? Jag stod bakom henne i en matkö en gång och då kände jag mig med mina 165 cm som en jätte. Hon kan inte vara långt från dvärgstorlek.
Jag tippar på 150 cm i diameter.
Citera
2014-08-04, 15:09
Medlem
Runt 155 cm, samma som midjemåttet
Citera
2014-08-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tippar på 150 cm i diameter.

Den var för skön! Märkligt att Tunnan inte reagerar på dotterns rökande, var det inte så att hennes mamma dog av KOL?
Citera
2014-08-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Den var för skön! Märkligt att Tunnan inte reagerar på dotterns rökande, var det inte så att hennes mamma dog av KOL?
Ok, jag hörde att mamman tog livet av sig!!
Det är lite konstigt att hon inte sitter i publiken på alla dessa allsångsprogram som går,
och vinkar till Tv tittarna,All gratis reklam för de lilla svinet, hon är alldeles för mycket,
Hon är inte välkommen någonstans i Stockholm, varken på fester eller dylikt,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in